PDA

View Full Version : SUNN AMPS



The Raven
24 december 2004, 17:20
Yo,

Ik heb enkele vraagjes over SUNN amps. In m'n zoektocht naar het ultieme geluid ben ik op deze versterkers gebotst (dit en overmatig naar Goatsnake luisteren).
Nu, in bepaalde kringen wordt deze versterker aanbeden tot in het oneindige en veel sabbath-beïnvloede bands prijzen dit merk dan ook de hoogte in. Op het internet zelf kan ik er niet veel over vinden buiten enkele fansites, ik heb hier meermaals gelezen dat SUNN door fender zou zijn overgenomen ofzo. Www.sunnamps.com bevestigt deze stelling, want dat brengt me bij fender.com, waar geen woord over SUNN gerept wordt!
Onlangs zag ik een band waarvan de ene gitarist op een T-model speelde, hij zei dat het een reissue was, reissue door fender??? Zijn dergelijk dingen nog te verkrijgen?? Hoeveel gaat dat??
En hoeveel gaan die originele?? Iemand ervaring mee?? Doen die reissues veel onder voor de originele??
Anyway, elke info over die amps en vooral T-modellen is welkom! Ben niet echt op zoek maar wel hoogst nieuwsgierig!

C.

matto
24 december 2004, 18:45
Volgens mij besteedt Ritchie Fiegler aandacht aan Sunn amps in zijn boek AMPS the other half of rock and roll.

Jubby
25 december 2004, 11:51
http://dangpow.com/~sunn/

Daar kun je alles wel vinden denk ik