PDA

View Full Version : Help! Wie kan voor mij een simpele backing maken?



e_lukather
22 december 2004, 13:40
bosbessen mayonaise

e_lukather
22 december 2004, 13:40
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben echt een leek met opnemen zoals jullie konden horen in mijn mp3s (tijdje terug al).

Maar wie zou mij willen helpen hiermee. Het is heel simpel.

Als er maar een goede ritmesectie met een gitaar die wat scheur akkoorden neerlegt.

Het gaat om dit nr.


http://www.wepsite.net/elukather/luke2.mp3

Het is het intro van de starlicks video van Steve Lukather. Sorry voor de kwaliteit :oops: Maar het moest van video naar avi en toen met virtualdub naar wav naar naar mp3


Je mag me ook een pm sturen als je meer info wilt.

ALVAST BEDANKT!!!!



ps. voor de die hards.. ik kom niet uit het lickje van 0.27 tm 0.29 Ik kan
het niet zuiver. Met een laag distortion en brabbelen is het geen kunst. Maar dit terzijde.

VHsologitarist
22 december 2004, 14:41
haha, tja... super vette solo.. als je nu een goede kwaliteit mp3 post van het stukje wil ik proberen het uit te zoeken, want zo kan ik de toon niet goed defieren..
(dan ligt het aan converter programma als hij er een slechte kwaliteit van maakt).

en qua backing track kan ik je niet helpen (vooral niet bij dit nummer) omdat ik het stuk nog niet kende van lukather.
Ook ik ben aant sparen voor een goedkoop drumstel en basje voor de backingtracks te maken (het speel ik hetzelf allemaal zelf in inplaats digitaal, omdat ik hiermee meer controle heb).


groeten
ferry

e_lukather
22 december 2004, 15:01
wooow.. die als je solo kan uitzoeken ben je wel THE MAN! hahaha

Maar hey ik heb geen betere kwaliteit zo snel. Dan zou ik nog ff moeten kijken om het nog op een andere manier over te zetten. probleem is dat het avi bestand al niet zo goed was. En dat al van een video band uit de jaren 80. Hij is wel origineel (helemaal uit england laten overkomen)