PDA

View Full Version : Nieuwe Floyd rose???



Lacrymosa
11 juni 2002, 17:53
Mn b snaar blijft steeds breken, nou is mn gitaar al een aantal jaren oud en zat er een standaard floyd rose op, dus zat ik te denken dat er een braam op zat of iets dergelijks.
Is dit weg te poleisten? of moet ik een nieuwe er op laten zetten? (ik kan veel zelf, maar een floyd vink lastig om zelf te doen)
en als ik een nieuwe moet hebben, wat is het beste? en wat kost dit?

CheerS!!

blimb
11 juni 2002, 18:19
je kan toch wel al die onderdeeltjes los kopen ... kan je toch een stukje van vervangen ... t hangt er natuurlijk van af welk onderdeel. (waar breekt die snaar, en zie/ voel je ook echt een braam zitten? want dat hoeft het natuurlijk niet te zijn )



sjezus had ik even een typ geblek



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: blimb op 2002-06-11 18:55 ]</font>

Lacrymosa
11 juni 2002, 18:51
het is bij het zadeltje, maar ik kan er niet echt een braam voelen, maar hij breek ook niet meteen, meestal na een maand of zo, meestal vlak voor dat ik mn snaren ga vervangen, maar het is gewoon raar dat et iedere keer mn b is.
Ik denk niet dat et aan mn speelstijl ligt.

CheerS!!

Ibanez RuleZ
11 juni 2002, 19:45
een nieuwe FR kost al gauw een slordige 500 gulden (nieuw). heb je wel een originele schaller.

harrald

Missing Act
12 juni 2002, 12:13
Je kunt er geloof ik ook kunststof zadeltjes opzetten. Is wel wat minder goed voor je sustain.

Jeroen

Lacrymosa
12 juni 2002, 12:30
Dat moet ik niet hebben, hoewel de floyd die er nu op zit ook niet echt super kwaliteit is, maar ik denk dan toch maar dak er een Shaller op moet gaan zetten.

Bestaan er ook Floyd Rose's met een D-Tuna achtig systeem?

CheerS!!

Neals
12 juni 2002, 12:49
Hij breekt na een maand???????

das gewoon standaard, nix met je gitaar aan de hand....

ik heb het zelf altijd met de E en de D