PDA

View Full Version : Power supply



Roho
21 december 2004, 21:31
Beste stomp-boxers

Voor grote pedalboards is er een Nederlands produkt op de markt:

De Flatliner Power Supply van Burkey: zie www.burkey.nl

jero
21 december 2004, 22:23
interessant concept Roho, een voeding voor 9 pedalen, ook geschikt voor Boss ACA en Line 6. Ik heb iets dergelijks volgens mij al wel eens eerder gezien...

m.a.w. als dit moet conurreren met de Voodoolab PP2 (volgens mij wel zo´n beetje de industry standard en inmiddels een ijzersterke reputatie opgebouwd) lijkt mij het prijsverschil wat klein, maar misschien mis ik iets?

Roho
21 december 2004, 23:08
hallo Jero,
In principe is het concept van de Flatliner hetzelfde als die van de PP2. De Flatliner is echter uitgebreider (extra wisselstroom-output van 9V) en heeft meer vermogen (200mA per output en een 1000mA wisselstroom output van 9V). Bij elkaar 9 volledig gescheiden aansluitingen, maar als je wilt kun je wel 4 effecten op 1 output aansluiten. Dat is het verschil.

Robbert
21 december 2004, 23:59
Beste kerel,

Je product ziet er zeker erg goed uit. Maar laat de volgende punten duidelijker naar voren komen op de website:

- Je hebt vooralsnog niks over garantievoorwaarden op de je website staan. Voor een product van 170 Euro vind ik dat zelf toch wel noodzakelijk.
- De afmetingen vond ik na enig speurwerk. Misschien een foto met wat standaard pedalen ter referentie?
- Wat is de logica achter het kunnen instellen van het voltage op twee kanalen, maar ook de weerstand?
- En als laatste, niet onbelangrijkste punt; als je hier producten aan gaat bieden, hoeveel kan er dan van de prijs af.. :D

Alain
22 december 2004, 09:37
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

lespaul57
22 december 2004, 11:34
Bouw iets wat nog niet gebouwd is. Daar kan je mee scoren, niet met clonen van andere produkten.

pikasso
22 december 2004, 11:45
Bouw iets wat nog niet gebouwd is. Daar kan je mee scoren, niet met clonen van andere produkten.

Ik ben blij dat de diverse amp en gitaarbouwers zich nooit aan gehouden hebben :-D

Robbert
22 december 2004, 13:09
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

Je hoeft niet over te schakelen, maar dit is wel een goedkoper alternatief voor de PP2.

LordRiffenstein
22 december 2004, 13:41
Bouw iets wat nog niet gebouwd is. Daar kan je mee scoren, niet met clonen van andere produkten.

Als je een keer nr de specificaties had gekeken, wist je dat dit geen cloon is maar een product in hetzelfde markt-segment.

Welke uitvindingen heb je dan zelf gedaan de laatste tijd? :roll:

lespaul57
22 december 2004, 14:28
Bouw iets wat nog niet gebouwd is. Daar kan je mee scoren, niet met clonen van andere produkten.

Als je een keer nr de specificaties had gekeken, wist je dat dit geen cloon is maar een product in hetzelfde markt-segment.

Welke uitvindingen heb je dan zelf gedaan de laatste tijd? :roll:

niks, maar ik bied ook geen produkten of loop ermee tekoop hier. Ik vind toch dat het een copie is van een PP2. Let op dit is mijn mening. Ik vind het aan de andere kant wel goed dat er concurrentie is.

Heb jij iets uitgevonden LordRiffenstein??

LordRiffenstein
22 december 2004, 14:57
niks, maar ik bied ook geen produkten of loop ermee tekoop hier. Ik vind toch dat het een copie is van een PP2. Let op dit is mijn mening. Ik vind het aan de andere kant wel goed dat er concurrentie is.

Heb jij iets uitgevonden LordRiffenstein??

Ik heb laatst een Bullshit-meter uitgevonden en die ging bij het lezen van je eerst post in dit topic in het rood :-D :razz:

Tja, ik vind een toestel met meer mogelijkheden geen copie meer zijn en das dan weer mijn mening.

BramVersteeg
22 december 2004, 15:47
Als dit een copie is van die PP2 dan is een Gibson ook een Copie van een fender. Je kun op beide een liedje spelen.............. :roll:

Josdevos
22 december 2004, 16:13
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

Heb jij een PP2Alain?

Ik vind het anders wel een mooie voeding. Nice specs, bijna een alleskunner waar de PP2 toch nog zijn beperkingen heeft. Toch nog nét iets uitgebreider dan de PP2. Het enige dat we niet weten is of hij effektief ook zo goed gebouwd is, en je pedalen zo goed laat klinken als de PP2.

Lutz
22 december 2004, 17:07
nu komen ze met alternatieve, net nu ik men PP2 heb


iets te laat dus :-D


nuja, deze lijkt mij op zicht wat groot,

ben blij met men PP2

DREAMMACHINE
22 december 2004, 17:46
mmh...72 hoog is toch best wel een aardige toren...de pp2 is toch 50 ofzo!?
...ik wil mn tweede level op mn pedalboard eigenlijk niet echt te hoog hebben staan.

en 1 verschil, waarvoor ik de pp2 eigenlijk liever zou nemen is toch wel een gewone 230V output die de pp2 wel heeft!!!

Alain
28 december 2004, 13:01
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

Heb jij een PP2Alain?

Ik vind het anders wel een mooie voeding. Nice specs, bijna een alleskunner waar de PP2 toch nog zijn beperkingen heeft. Toch nog nét iets uitgebreider dan de PP2. Het enige dat we niet weten is of hij effektief ook zo goed gebouwd is, en je pedalen zo goed laat klinken als de PP2.

Nee, maar ik ben aan het uitkijken, en buiten de Brunetti voeding heb ik eigenlijk nog geen goed alternatief gevonden voor die PP2

Alain
28 december 2004, 13:04
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

Heb jij een PP2Alain?

Ik vind het anders wel een mooie voeding. Nice specs, bijna een alleskunner waar de PP2 toch nog zijn beperkingen heeft. Toch nog nét iets uitgebreider dan de PP2. Het enige dat we niet weten is of hij effektief ook zo goed gebouwd is, en je pedalen zo goed laat klinken als de PP2.

Mike McCready
28 december 2004, 14:29
En waarom zouden we nu eigenlijk overschakelen van een PP naar de flatliner?

En wat met leveringen in België?

Heb jij een PP2Alain?

Ik vind het anders wel een mooie voeding. Nice specs, bijna een alleskunner waar de PP2 toch nog zijn beperkingen heeft. Toch nog nét iets uitgebreider dan de PP2. Het enige dat we niet weten is of hij effektief ook zo goed gebouwd is, en je pedalen zo goed laat klinken als de PP2.

Nee, maar ik ben aan het uitkijken, en buiten de Brunetti voeding heb ik eigenlijk nog geen goed alternatief gevonden voor die PP2

Heb je een link en prijs voor die Brunetti voeding? Op brunetti.it staat niets over een power supply...

Hier nog een van Dunlop. Waarschijnlijk ook geen geďsoleerde outputs??
http://www.jimdunlop.com/products/electronics/mxr/products/dcb10.html

LordRiffenstein
28 december 2004, 19:00
Nee, maar ik ben aan het uitkijken, en buiten de Brunetti voeding heb ik eigenlijk nog geen goed alternatief gevonden voor die PP2

Bedoel jij niet Masotti?

http://www.masottiamp.it/std-pw4.html

Alain
29 december 2004, 00:04
ja natuurlijk.... :oops:


ff kijken of iedereen aan het opletten was :)

Soul Grinder
29 december 2004, 14:47
Zo'n soort power-supply als in de openingspost heb ik ook op mijn pedalboard zitten. Kan er zes apparaten mee van stroom voorzien. Degelijk apparaat ook nog wel, het enige dat er tot nu toe aan stuk is geweest is de zekering. 8-)