PDA

View Full Version : Display voor mijn gespaarde plectrums



skut-rakket
21 december 2004, 14:54
ik verzamel tijdens concerten opgevangen plectrums. Mijn verzameling wordt alleen maar groter en ik vind het eigenlijk zonde dat die plectrums maar gewoon op een kastje liggen waar niemand ze ziet. Weet iemand toevallig of hier een soort display voor bestaat, dat je zo met het puntje erin kan zetten?????? Zo ja, waar is dat te koop??? Help me alsjeblieft

e_lukather
21 december 2004, 15:05
noem es wat artiesten.

Buzz
21 december 2004, 15:09
Denk eens aan het volgende:

Stukje oase (waar de bloemstukken mee maakt) in een houten lijstje, en je steekt ze d'r zo in.

Joshua
21 december 2004, 15:11
of watervocht. werkt perfect ! :)

sugarfish
21 december 2004, 15:20
zo'n oase ziet er toch niet netjes uit.
Misschien kun je zo fluwelen display bemachtigen, die ze bij de juwelier gebruiken om ringen in te zetten.

Javaca
21 december 2004, 15:26
Haal gewoon een wissellijst bij de fotozaak.
Daaronder een stuk zwart flueel (te koop bij de stoffenwinkel/lapjesmarkt)

Flueel over de lijst leggen, op maat snijden, plectrums er op leggen,l lijst dicht, spijkertje in de muuur, lijst ophangen en klaar is kees.

FNaRK
21 december 2004, 16:03
kijk 'es wat een mooie display:

http://www.duke.edu/~jfl/Kodak%20Pictures/Europe/Jared%20Trashcan.jpg

daar passen ze vast allemaal in ..






:o mafkees

bert k
21 december 2004, 16:25
Misschien is dat wel iets voor al die Roadkill plectrums.... :cool:

SAnTANnetje
21 december 2004, 16:30
Je boort/brand er een gaatje in, ketting erdoor halen em je bent weer origneel... Je kunt natuurlijk ook een boel van die dingen aan een touw ophangen, dan heb je minislingers voor je verjaardag...

Serieus: Balk of strip nemen, een een "richel" in maken en daar die dingen in neerzetten, blijven ze staan... Anders even kijken bij de bouwmarkt, kom je vast op ideeen. Enne als je er verder niets mee doet kun je ze natuurlijk ook gewoon op je muur vastplakken....

FNaRK
21 december 2004, 21:47
Misschien is dat wel iets voor al die Roadkill plectrums.... :cool:

hmm,
ik neem aan dat 'ie die nog niet heeft

http://www.xs4all.nl/~boh/div/roadkillplectrum.jpg

Javaca
21 december 2004, 23:46
bouwmarkt, kom je vast op ideeen. Enne als je er verder niets mee doet kun je ze natuurlijk ook gewoon op je muur vastplakken....

Sommige plectrums worden aangetast door bepaalde lijmsoorten.

e_lukather
22 december 2004, 10:41
of watervocht. werkt perfect ! :)

watervocht?? leg dat eens uit.. :???:

wietse
22 december 2004, 13:35
of watervocht. werkt perfect ! :)

watervocht?? leg dat eens uit.. :???:
inderdaad leg uit ,water is toch altijd vochtig?
je kan voor je plectrums het best een wissellijst nemen volgens mij , een mooie oplossing die niet veel ruimte inneemt , behalve dat er weer een gitaar minder aan de muur past. :-D

Wormaap
22 december 2004, 15:07
Zo'n klem die je om'n mic-stand doet om je plectrums in te doen rechtop zetten?

H.Manback
22 december 2004, 17:43
Ik zou zeggen keep it simple stupid, gewoon ordinaire wasknijpers, plectrum er in klemmen, rechtop zetten, niet tegen de vitrine stoten, en klaar is kees (of hoe je ook heet)

Ritch
23 december 2004, 22:53
ik verzamel tijdens concerten opgevangen plectrums. Mijn verzameling wordt alleen maar groter en ik vind het eigenlijk zonde dat die plectrums maar gewoon op een kastje liggen waar niemand ze ziet. Weet iemand toevallig of hier een soort display voor bestaat, dat je zo met het puntje erin kan zetten?????? Zo ja, waar is dat te koop??? Help me alsjeblieft

Ook van Steve Lukather?!!

:P :)

Ritch
23 december 2004, 22:54
ik verzamel tijdens concerten opgevangen plectrums. Mijn verzameling wordt alleen maar groter en ik vind het eigenlijk zonde dat die plectrums maar gewoon op een kastje liggen waar niemand ze ziet. Weet iemand toevallig of hier een soort display voor bestaat, dat je zo met het puntje erin kan zetten?????? Zo ja, waar is dat te koop??? Help me alsjeblieft

Ook van Steve Lukather?!?!

:P :)

AART
24 december 2004, 23:40
Misschien is dat wel iets voor al die Roadkill plectrums.... :cool:

hmm,
ik neem aan dat 'ie die nog niet heeft

http://www.xs4all.nl/~boh/div/roadkillplectrum.jpg

als je er teveel van hebt wil ik best wel een doos van die dingen hebben hoor :D

of als relatiegeschenk bij de gitaar, ben al een goede afnemer van roadkill aan het worden :D

kokteejl
25 december 2004, 22:38
met boetseerklei kan je toch leuke dingen doen :)