PDA

View Full Version : meshuggah



nilfisk
11 juni 2002, 16:31
Jezussss, wat een klere herrie, hoeveel doden zijn er in totaal al gevallen bij hun concerten ? En is er hier nog iemand die het goeie muziek vind ?

Ditmar
11 juni 2002, 18:44
Meshuggah is inderdaad erg aardige muziek, en het kolereherrie gehalte ervan vinnik meevallen als je het vergelijkt met de meeste grindcore of deathgrind shit, en al helemaal als je het ultiem fantastisch sublieme Dillinger Escape Plan erbij haalt. Ik kan me niet herinneren dat er ooit doden zijn gevallen hoor, het death metal publiek is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam bij concerten........maar, troost je, je bent een van de velen die de charme van chaosmetal nog niet ontdekt heeft hoor....

depterra
11 juni 2002, 20:44
meshugah is wel goed maar persoonlijk is dying fetus nog altijd een van men lievelingen :grin:

dirkw83
14 juni 2002, 19:46
jeehoe daar is weer!!!


Teveel tijd zeker? Spijtig.

omeletdumarco
13 november 2002, 12:55
Meshuggah is erg leuk, zit steengoed in elkaar, retestrak, lekker om te spelen, beetje wiskunde erin, leuk.
Chaosmetal, leuke benaming trouwens.

Anders Destium
14 november 2002, 22:07
Ik vind het TOP!

Gewoon té ingewikkeld en té strak (ook live)

Ic3gl0vE
26 november 2002, 20:52
in wat voor maatsoort spelen ze nou?

Swan
26 november 2002, 21:12
k begin ze ook n beetje te ontdekken :smile:
muzikaal is t erg goed...moet er nog n beetje aan wennen

Lacrimosa
26 november 2002, 21:43
Meshuggah F*CKING RULEEERT!!!
Beide gitaristen spelen op een 8-snarige gitaar!!!!
En ze hebben een van de beste drummers(op Mike Portnoy na dan)
Het is veel uit de maat, niet in de maat dus...!!!

el loco
27 november 2002, 09:55
Meshuggah is echt wreed, één van de beste bands van dit moment. Hoop ze binnenkort een keer live te kunnen zien (dynamo `99 is toch al wel erg lang geleden)
btw:

in wat voor maatsoort spelen ze nou? In welke maatsoort spelen ze niet kan je beter vragen...

Ditmar
27 november 2002, 13:26
Op 2002-11-27 09:55, schreef el loco:
In welke maatsoort spelen ze niet kan je beter vragen...


Vierkwarts waarschijnlijk.....

Noctiis
27 november 2002, 13:51
betere vraag; ik welke maatsoort speelt Dillinger Escape Plan? :wink: hehehe

Eternal Despair
12 december 2002, 19:08
Meshugah is lijp... maar ik vind DYING FETUS wel lijper ja. Pungent STENCHE zijn ook vet goed man. Hek live gezien op Baggerfest !!!

LuC
15 december 2002, 14:50
damn guyz dillinger escape plan does kick ass , and so does Caliban and so on and so on

Anders Destium
15 december 2002, 22:20
Ik weet dat Chaosphere vooral 31/32 was (of was het nou 33/32) :grin:

iron_maiden
26 december 2002, 02:35
Ik begin het nu ook wel te waarderen. In het begin kreeg ik er hoofdpijn van, al die sincopen en zo.

Shredhead
26 december 2002, 09:26
Op 2002-11-26 21:43, schreef Lacrimosa:
Meshuggah F*CKING RULEEERT!!!
Beide gitaristen spelen op een 8-snarige gitaar!!!!
En ze hebben een van de beste drummers(op Mike Portnoy na dan)
Het is veel uit de maat, niet in de maat dus...!!!


Nog niet! Ze hebben die laatste cd op een prototype van die 8 snaar ingespeeld, maar dat ding is in de praktijk nog niet bruikbaar omdat ie steeds ontstemde. In de studio is daar wel mee om te gaan, maar live natuurlijk niet (las ik in een interview met drummer Thomas Haake).

Enne, uit de maat? No way dude, luister nog maar es goed!

Lacrimosa
26 december 2002, 12:49
Schijt man, et gaat erom et idee man, 8-snarige gitaar ruleert.
En uit de maat bedoelde ik veel polyritmisch enzo:S!!!

Shredhead
26 december 2002, 12:58
Natuurlijk is dat gaaf!
Hoor je mij ook niet zeggen dat dat niet zo is :smile:

Verder ben ik benieuw wanneer ze weer es in Nederland komen, heb ze 2x gezien en ik vond ze live nog vetter dan op cd.

Negative K3 fan
7 september 2004, 21:15
even een bump, de laatste tijd ben ik echt helemaal into meshuggah. Echt geweldige shit, dat nummer van ze, I echt miraculeus. Dit wil ik echt nog wel eens live meemaken.

el loco
9 september 2004, 20:34
Zeker de shit! Ik denk niet dat ze het live ooit gaan doen (luister naar de drums, volgensmij is dat niet te doen in 1 keer)

Btw, als je meshuggah net leert kennen, moet je Destroy Erase Improve ook zeker hebben neg K3!