PDA

View Full Version : OLP/Musicman



BossToneS
11 juni 2002, 16:13
Hoi, Kent iemand het merk OLP, deze guitaar wordt gebouwt in licentie van ErnieBall en MusicMan, ik had er nog nooit van gehoord, wat is de kwaliteit van deze guitaren, wat zijn ervaringen van anderen?????

Thanks,

Moonchild
11 juni 2002, 17:47
ik heb zelf geen ervaring, maar doe eens een search, kan je vast wel wat vinden

The Dude
12 juni 2002, 14:26
Een van de gitaristen van Rammstein speeld op een OLP. Bij ons in Emmmen en omstreken kan je een heleboel OLP bassen vinden en ik zag gisteren ook een gitaar.

The Dude
11 augustus 2002, 14:24
En op die gitaar (OLP MM1) heb ik gisteren gespeeld en ik ben er zo'n beetje verliefd op geworden, dus ik heb nu het plan gevat om hem aan te schaffen..

Iemand nog tips ?

Lacrymosa
11 augustus 2002, 20:19
Super gitaren, als je et geld heb, kopen
Alleen heb ik er 1 ding op aan te merken, als je van plan ben om je tremmelo te gebruiken, kan je er beter een nieuwe opzetten.

Verder, super gitaren, ik had em laatst bijna gekocht (maar toen zag ik de Koch Multitone wer staan, en toen wist ik weer waar ik mn geld voor nodig had)

CheerS!!

Ic3gl0vE
12 augustus 2002, 10:17
zijn goeie gitaren en niet duur, ik vond ze clean alleen wat 'hard' klinken

Lacrymosa
12 augustus 2002, 16:12
Weet iemand wat voor soort Pick-Ups hier in zitten?

welke van Seymour Duncan of Dimarzio zijn vergelijkbaar/beter?

CheerS!!

Lacrymosa
12 augustus 2002, 16:36
Ik zie net op de site van dimarzio dat er in de MM Axis in de neck iets zit dat lijkt op een Air Norton en in de Brug iets dat lijkt op een Tone Zone

kan dit ongeveer kloppen?

CheerS!!

Dionyios
12 augustus 2002, 16:43
Dat kan wel kloppen ja, maar de OLP is niet hetzelfde als je Axis, dus daar zullen ook niet dezelfde pickups inzitten...

Lacrymosa
12 augustus 2002, 18:32
Nee, ok, maar de OLP is ook een factor 15 goedkoper dan een axis.
Dus zullen er ook wel aftreksels van die dimarzio's in zitten.