PDA

View Full Version : Semi Spam met MXR



Dirk_Hendrik
20 december 2004, 12:51
Gewoonlijk spam ik niet en dit is niet van mij. Ik heb zelf ook niks met MXR maar het leek me een te goeie deal om niet even de snelste beller op te tippen:
http://www.peterverspuy.nl/images/catalogus/o5331.jpg

29 Euro op de occasion site van Peter Verspuy.

Mitch
20 december 2004, 13:35
:o

Da's geen geld ! Maareh....als je gaat spammen haal ik de moderator erbij hoor :razz:

Dirk_Hendrik
20 december 2004, 15:29
:wink:
Ik zit er wel meer mee hoor, iets tegenkomen voor een nette prijs maar er zelf geen intersesse in hebben. Is weer zo'n spam-grensgeval.

Mitch
20 december 2004, 18:49
Nou, als ik er dan meteen een 'discussiepunt' van mag maken: ik vind dit typisch géén spam. Typisch geval van weten dat hier mensen in oude MXR meuk geïnteresseerd zijn *kuch#Speedy#kuch* en ze er op wijzen. Da's absoluut het mooie van een forum: elkaar van dingen op de hoogte brengen.

Dirk_Hendrik
20 december 2004, 20:31
Speedy was eerder al gebeld maar vond een script logo te oud of niet mooi o.i.d. :D



speedy :wink:

Speeddemon
20 december 2004, 20:34
tssk tssk,

van MXR zoek ik nog de Flanger en Delay (en evt. de Chorus), maar as always, boxed. :wink:

robzilla
20 december 2004, 21:21
Wat is het precies, wat doet die XLR jack?

Speeddemon
20 december 2004, 23:00
Wat is het precies, wat doet die XLR jack?
't is een noise gate, met een Line Driver; Laag Ohmige gebalanceerde output voor direct op de mengtafel.

H.Manback
21 december 2004, 01:01
Wat is het precies, wat doet die XLR jack?
't is een noise gate, met een Line Driver; Laag Ohmige gebalanceerde output voor direct op de mengtafel.

:lol: goh wat toevallig dat dat ook op het doosje staat

Jeroenvanhulsteijn
21 december 2004, 08:53
volgens mij is dat ding al heel lang geleden verkocht. Maar daar kan ik natuurlijk fout zitten.

en is dat echt zo goedkoop? Ik had de mijne (block logo) ook voor 30 euro per stuk verkocht geloof ik.

Speeddemon
21 december 2004, 11:41
Wat is het precies, wat doet die XLR jack?
't is een noise gate, met een Line Driver; Laag Ohmige gebalanceerde output voor direct op de mengtafel.

:lol: goh wat toevallig dat dat ook op het doosje staat
Don't blame the messenger! :o

H.Manback
21 december 2004, 14:05
hehe, ik vond het gewoon zo grappig lezen, no offence :)

Zo te zien is ie niet verkocht hoor, ten minste op de site staat niks over verkocht.