PDA

View Full Version : hd147 puur voor de effecten?



Joshua
20 december 2004, 11:02
FREAK OUT!

Joshua
20 december 2004, 11:02
hoi

ik heb een koch powertone. maar ik ben een beetje aan het zoeken naar een rits effecten. Ik heb zelf de hd147 getest daar was ik helemaal dol op.

Is het wijs om deze top te kopen puur voor de effecten. En is het ook mogelijk om alleen de effecten te gebruiken. Ik wil nog steeds het lekkere koch geluid hebben.

En hoe zit dat met schakelen tussen effecten + de kanalen van mn koch.

Moet ik dan een midi pedaal aanschaffen?


KUnnen jullie mij helpen?

bvd

Phyrexian
20 december 2004, 11:05
Koop toch geen modelling head om enkel de effecten te gaan gebruiken. Volgens mij ben je beter af met een multi-fx unit. Zeker als je je distortion's al uit je Koch haalt.

e_lukather
20 december 2004, 11:07
Als geld toch niet zoveel uit maakt.. misschien iets van rocktron/tc?
of gewoon een aantal pedalen.

Joshua
20 december 2004, 11:12
2Phyrexian: ik wil geen gt6 hebben ofzo. dan liever een gmajor zoals e_lukater zegt. Maar dan heb ik 1 19" ding. dat ziet er niet uit :oops: stom argument misschien.

wat raden jullie aan?

Phyrexian
20 december 2004, 11:26
2Phyrexian: ik wil geen gt6 hebben ofzo. dan liever een gmajor zoals e_lukater zegt. Maar dan heb ik 1 19" ding. dat ziet er niet uit :oops: stom argument misschien.

wat raden jullie aan?

Ik heb toch geen GT-6 aangeraden, of wel? :)
Rocktron Xpression of een G-Major zijn ook multi-fx hoor...

Je hebt ook pedalboard achtige dingen als een GT-6 maar dan zonder distortion/amp simulaties.

ijff
20 december 2004, 11:31
2Phyrexian: ik wil geen gt6 hebben ofzo. dan liever een gmajor zoals e_lukater zegt. Maar dan heb ik 1 19" ding. dat ziet er niet uit :oops: stom argument misschien.

wat raden jullie aan?
Dan koop je er toch nog wat goedkoper spul bij? Equaliser bijv.. of een NoiseGate... voeding.. of je koopt een blindplaat waar je het logo van je band op zet.

vettavillenl
22 december 2004, 17:59
een oplossing kan zijn, de PODxt Live, dan heb je de effecten, midi schakeling en de amps zijn te bypassen (voor zover dat dat NL is), ben je iets goedkoper uit en makkelijker te hanteren.