PDA

View Full Version : Tablatuur boek



AlterEgo
19 december 2004, 19:50
Ik wil voor de vakantie een tablatuur boek, stijl metal. Waar kan ik die dingen het best bestellen? Ik weet nog niet precies welk boek, maar moet van een cd zijn of iets dergelijks. Wel graag in nederland, zodat het optijd geleverd kan worden.

Ome Henk
19 december 2004, 20:06
Volgens de titel is dit het compleetste boek, te koop bij Feedback. Er zijn 2 versies van.

http://www.feedback.nl/nieuw/png_cache/Z3VpdGFydGFiLXdoaXRlcGFnZXM3NTc1NTBmZmZmZmY=.jpg

Blijepanda
19 december 2004, 20:39
Ik zet dit even in tablatuur.

AlterEgo
19 december 2004, 20:41
Heeft iemand een nederlandse site waar ik boeken van 1 cd ofzo kan bestellen? Dus dan neit die white pages.

Flufster
20 december 2004, 10:06
Heeft iemand een nederlandse site waar ik boeken van 1 cd ofzo kan bestellen? Dus dan neit die white pages.

heb geen idee, maar er zijn ook vaak aardig wat in de bibliotheek te vinden

ETT
20 december 2004, 20:03
Hey,

een hele goede site is www.gitaarboeken.com
Een Nederlandstalige site met veel goede boeken. Het zijn Engelse boeken, maar dat zijn wel de beste (de meeste Nederlandse gitaarboeken vind ik niet veel soeps) . Ze hebben ook boeken met CD's (met backing tracks) en DVD's. Heb een klein onderzoekje gedaan en ze zijn goedkoper dan wat ze in de muziekwinkel verkopen. De meeste boeken op deze site vind je geen eens hier in NL. :D

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen
:wink:

ps.: voor metal zou ik voor ''Speed Mechanics For Lead Guitar'' van Troy Stetina kiezen. Staat ook op die site

Jax
20 december 2004, 20:18
ps.: voor metal zou ik voor ''Speed Mechanics For Lead Guitar'' van Troy Stetina kiezen. Staat ook op die site

Maar dat is meer techniek, volgens mij wil AlterEgo zeg maar tab van een album.

ETT
20 december 2004, 20:23
mwa die staan ook op de site. Metallica en Linkin Park:Meteora bijvoorbeeld. Ik weet niet precies wat het speelniveau van AlterEgo is.

Fvddungen
20 december 2004, 21:59
Als het ook in het engels mag, kijk eens op http://www.musicroom.com

Ze hebben daar echt van alles en het is nog niet eens duur ook (gratis verzending).