PDA

View Full Version : Nieuwe demo Gin Gedonder: Effen luusteren



Kim Wilson
10 juni 2002, 23:33
13 april opgenomen in de Silver Sound Studio's in Deventer. Kijk ff op de website van de Drentse boerenrockformatie Gin Gedonder. Geen geweldige geluidskwaliteit via dat interweb, maar onder "algemeen" ken je ook een cd-tje bestellen, voor een retestrakke sound :smile: )
Ohja, voor een grote/kleine boodschap staat ons gastenboek natuurlijk open. Wel leuke boodschappen graag :grin: :grin: .

Tot 8 augustus in Meppel (ook voor handtekeningen :smile: ).

http://home.hetnet.nl/~gingedonder

Kitaarhiero
11 juni 2002, 10:54
De Voederbietels II

Bins
11 juni 2002, 12:25
"kom in de tent" is leuk :grin:

alhambra
11 juni 2002, 19:49
Ik heb er nie veel van kenne horen maar dat zal wel aan mijn verbinding liggen, als jullie de volgende keer nu is de deur van de studio(van die bolle J v/d E.) open zetten dan kan ik het, als jullie een beetje hard spelen, thuis horen. Ben trouwens al lang niet meer daar geweest (was een paar jaar geleden nog onze oefenruimte en van meerdere bands.) Zit hij trouwens nog steeds in die omgebouwde garage of is het nu echt wat geworden?

Kim Wilson
11 juni 2002, 21:44
He ALHAMBRA,
Na de zomer gaan we nog een keer een nummer opnemen, zal ik Jan wel vragen of de deur open mag. De datum komt nog wel op onze site te staan. Ken je ook ff komen kijken. Zien we mekaar nog es :smile: . Hij heeft de studio nog steeds aan het Tuinstraatje maar is zelf inmiddels verhuist.

Beidewee, KITAAR, wat bedoel je daar precies mee, "VOEDERBIETELS II"? Of voel ik nu alle metal-freaks (no offence, kvin metal zelf ook leuk, soms :razz: . Simpel.
Maar leuke reacties zie ik natuurlijk het liefst, zoals die van BINS, nog bedankt daarvoor :smile: .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kim Wilson op 2002-06-11 21:46 ]</font>

Bins
11 juni 2002, 23:01
Trouwens, ik ken iemand uit Hasselt, klopt et dat daar de patat zaak op zondag dicht is? :smile:

Kim Wilson
12 juni 2002, 09:31
Ja dat klopt, er is 1 cafe/cafetaria, cafe Onder de Luifel, die op zondag dicht is. Tis hier alleen nog niet zo erg als in Staphorst hoor, hier is de helft gelukkig nog muzikant :smile: .

BTW, geen slecht woord over Jan van Silver Sound, die heeft het enorm puik geregeld. Relaxed en toch drie nummers opnemen in 1 dag die er redelijk strak op staan, als demo kunnen we hem iig heel goed gebruiken.

Kitaarhiero
12 juni 2002, 10:02
Op 2002-06-11 21:44, schreef Kim Wilson:
He ALHAMBRA,
Na de zomer gaan we nog een keer een nummer opnemen, zal ik Jan wel vragen of de deur open mag. De datum komt nog wel op onze site te staan. Ken je ook ff komen kijken. Zien we mekaar nog es &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> . Hij heeft de studio nog steeds aan het Tuinstraatje maar is zelf inmiddels verhuist.

Beidewee, KITAAR, wat bedoel je daar precies mee, "VOEDERBIETELS II"? Of voel ik nu alle metal-freaks (no offence, kvin metal zelf ook leuk, soms &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> ) weer naar hun computer kruipen omdat ze al schuddebuikend door de kamer gerold zijn? Als je het niet leuk vindt moet je het gewoon zeggen, dan behoor je namelijk niet tot ons publiek &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif"> . Simpel.
Maar leuke reacties zie ik natuurlijk het liefst, zoals die van BINS, nog bedankt daarvoor &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kim Wilson op 2002-06-11 21:46 ]</font>


't klinkt heel erg als de voederbietels... wat ik best een leuke band vind. Ik voel me echter niet zo aangetrokken tot Gin gedonder, het lijkt er teveel op.

Kim Wilson
12 juni 2002, 10:27
Wel grappig dat we als de Jovinx klinken, het nummer As 't mot is een cover van Normaal :smile: . Maar Kom in de tent klinkt wel een beetje voederbietelig (was ook de bedoeling, lekker stampen).
Maar als boerenrockband moet je ook een beetje zo klinken, anders heet het geen boerenrock meer. Iig bedankt voor de reactie, wie weet hebben we er nog wat aan (of niet :grin: )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kim Wilson op 2002-06-12 10:28 ]</font>

alhambra
13 juni 2002, 09:04
"BTW, geen slecht woord over Jan van Silver Sound, die heeft het enorm puik geregeld. Relaxed en toch drie nummers opnemen in 1 dag die er redelijk strak op staan, als demo kunnen we hem iig heel goed gebruiken."

Ja maar je moet toegeven dat hij er wel ontzettend fout uitziet.

Noctiis
13 juni 2002, 09:39
ik haat jovink en consorten!!!!

alhambra
13 juni 2002, 19:44
En dat voor iemand uit Doetinchem

Kim Wilson
30 juni 2002, 04:06
Gjieeez...
Is er dan verder niemand geinteresseerd in onze fantastische (*kuch*) muziek? Honderdenveertien keer bekeken en nog geen enkel bericht in ons gastenboek. Errug jammer :sad:.
Maar ieder zijn smaak :grin:.