PDA

View Full Version : Headphone volume POD XT Live



ruezzz
19 december 2004, 15:50
Is het headphone volume van de POD XT Live apart van het uitvoersignaal te regelen? Lijkt me namelijk ideaal om in-earmonitoring op aan te sluiten bij kleine live-gigs.
Ik wil er morgen eindelijk maar es eentje bestellen...

Antal
19 december 2004, 16:58
Geen idee, maar vind je 1 topic niet genoeg :razz:

Swan
19 december 2004, 17:06
je kan de manual downloaden van de line 6 site...staat t vast wel in

koen2
19 december 2004, 17:46
Volgens mij kan dit niet, ik heb er één en voor elk effect moet je apart de volume regelen. Dit gaat dan automatisch ook naar de hoofdtelefoon...

Dit is veel gedraai, maar als je het eenmaal door hebt erg relaxed, want je hoeft dan niet zoveel te draaien en je kan alles afstemmen op de Solo's!

INear gaat trouwens gewoon via de outputs of beter van versterker naar de mengtafel en dan via monitoren uitgang naar jouw Inear... Dat laatste lijkt mij trouwens ook de beste.. Kan je jouw bandleden ook horen, wel zo fijn...

Groetjes
PS: Over de Line6 kunnen er niet genoeg topics komen!!!!

sash
19 december 2004, 18:46
Volgens mij kan dit niet, ik heb er één en voor elk effect moet je apart de volume regelen. Dit gaat dan automatisch ook naar de hoofdtelefoon...

Dit is veel gedraai, maar als je het eenmaal door hebt erg relaxed, want je hoeft dan niet zoveel te draaien en je kan alles afstemmen op de Solo's!

INear gaat trouwens gewoon via de outputs of beter van versterker naar de mengtafel en dan via monitoren uitgang naar jouw Inear... Dat laatste lijkt mij trouwens ook de beste.. Kan je jouw bandleden ook horen, wel zo fijn...

Groetjes
PS: Over de Line6 kunnen er niet genoeg topics komen!!!!


www.loi.nl

alhambra
19 december 2004, 20:25
Nope kan niet. Ik zei PUNT ja.