PDA

View Full Version : Band zoekt... band



Enfantterrible84
19 december 2004, 14:17
Mederockers!

We zijn op zoek naar een andere band in de regio West-Brabant/Zeeland die 1 of meerdere keren met ons op willen treden (hoeft niet op korte termijn). We spelen hardrock/metal/grunge, zowel covers als eigen werk. Eigen werk in de stijl van Nirvana/Metallica/Pearl Jam, zie hieronder voor een (incompleet) lijstje met covers uit ons repertoire.
We beschikken over veel muzikaliteit, bevlogenheid, binnenkort zelfs een demo met eigen werk, etc., maar het punt is dat we geen volwaardige backline hebben om fatsoenlijk op te treden :oops: (wel een behoorlijk drumstel - dubbele bass incluis - en een redelijke basversterker - Peavey 75 Watt met Blue Marvel speaker - , maar geen geschikte gitaarversterkers), dus optreden met een andere band is wat ons betreft bittere noodzaak...
Wie o wie schiet deze oefenruimterockers te hulp?

Het beloofde lijstje met covers:
Alive-Pearl Jam
Sanitarium, Fade to Black, One, For Whom the Bell Tolls, So What, Nothing Else Matters, Unforgiven I & II, Anesthesia (Pulling Teeth) - Metallica
Smells Like Teen Spirit, Lithium, You Know You're Right - Nirvana
Hey Joe - Jimi Hendrix
The Wizard - Uriah Heep/Blind Guardian

WWW.DEVOLUTIONBAND.TK

dumBASS
21 december 2004, 00:33
Als je een keer ergens een optreden hebt, kan ik altijd kijken wat ik kan regelen. Wij hebben een 'volledige' backline tot onze beschikking. (genoeg vermogen in zang- gitaar- en basversterking voor de kroeg etc.) Komen niet echt uit de buurt maar zijn mobiel...
Kan niks beloven maar als je eens wat hebt zou ik zeker even mailen. Elk optreden is er voor ons ook weer een :D .

jarno@(haal dit weg)aurismusic.nl