PDA

View Full Version : Ibanez Jet King



sonic_sam
18 december 2004, 23:20
hallo, heeft er iemand ervaring met de Ibanez Jet King 1 of 2? Wat voor een gitaar is het? alvast bedankt

sonic_sam
19 december 2004, 15:24
niemand?

john.3001
19 december 2004, 15:43
www.ibanez.com ?

JvD.
19 december 2004, 16:07
JTK1
http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/pict/JTK1BRS-1P-03.jpg
• JTK1 neck
• Basswood body
• Small frets
• Full Tune II bridge
• Super 58 (H) neck pu
• Super 58 (H) bridge pu

JTK2
http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/pict/JTK2BS-1R-01.jpg
• JTK2 neck
• Mahogany Body
• Small frets
• Full Tune II bridge
• Super 58 (H) neck pu
• Super 58 (H) bridge pu

ik vind de vorm van de jtk2 wel vet alleen: lelijke finish/pickups/slagplaat/knopjes/ibanez logo/inlays/tailpiece

stewartfan
19 december 2004, 16:14
het is op dat retro gebeuren gebazeert het lijken mij geen slechte gitaren
marjah je moet wel op ibanez willen spelen.

sonic_sam
19 december 2004, 16:47
ik speel nu op een iabnez grx140 (beginnersgitaar) en die bevalt me wel. ik vind de jtk 2 het mooiste maar is deze goed om rock te spelen?

Squier4ever
19 december 2004, 19:30
wat een lelijke plank :-D

AlterEgo
19 december 2004, 19:32
ik vind beide gitaren echt heel mooi :)

sonic_sam
19 december 2004, 19:43
ik vind het iets weghebben van een jaguar (de jtk 2)

AART
19 december 2004, 19:48
het is op dat retro gebeuren gebazeert het lijken mij geen slechte gitaren
marjah je moet wel op ibanez willen spelen.

Don't Fuck With Ibanez :evil:
of ik steek de hals met onafgeknipte snaren diep in je hol :evil:

john.3001
20 december 2004, 11:19
ik speel nu op een iabnez grx140 (beginnersgitaar) en die bevalt me wel. ik vind de jtk 2 het mooiste maar is deze goed om rock te spelen?

Hij heeft twee humbuckers die je bovendien kan splitten, dus ik denk dat je er wel aardig mee uit de voeten kan in een hoop genres... waaronder rock...

Hij heeft wel waarschijnlijk een iets dikkere hals dan die grx van jou, maar dat zie ik alleen als een voordeel...

idno
20 december 2004, 11:54
Jim Davies speelde volgens mij op een JTK 1 bij The Prodigy in november. Ik vind die JTK 1 wel mooier als die JTK 2, maar da's mijn mening

dejohan
20 december 2004, 12:33
vinkwelcool.

V!N
23 december 2004, 12:32
Er hangt weer een Jet King bij de Guitarbox in Meppel !
Prima gitaar hoor, met een ook heel aantrekkelijke prijs. Dat is meer aan de Guitarbox te danken dan aan Ibanez. :-D

m^rton
23 december 2004, 16:46
het is op dat retro gebeuren gebazeert het lijken mij geen slechte gitaren
marjah je moet wel op ibanez willen spelen.

Don't Fuck With Ibanez :evil:
of ik steek de hals met onafgeknipte snaren diep in je hol :evil:

Denk je niet dat het met afgeknipte pijner doet?
Als ze niet afgeknipt zijn kunnen ze nog omklappen wanneer je hem de aars inschuift. En dan komt het scherp puntje niet........













.............laat ook maar :razz:

vulvasonic
23 december 2004, 22:11
het is op dat retro gebeuren gebazeert het lijken mij geen slechte gitaren
marjah je moet wel op ibanez willen spelen.

Don't Fuck With Ibanez :evil:
of ik steek de hals met onafgeknipte snaren diep in je hol :evil:

Denk je niet dat het met afgeknipte pijner doet?
Als ze niet afgeknipt zijn kunnen ze nog omklappen wanneer je hem de aars inschuift. En dan komt het scherp puntje niet........













.............laat ook maar :razz:


Daar heb je een heel goed punt.
Ik zou derhalve de snaren afknippen op 3 centimeter, zodat er nog een weinig speling is, vervolgens de einden in de bodyrichting afbuigen, vloeiend inbrengen en dan........... RRRRRRRAAAATSSSJJJJ er weer uit.

AART, heb je dat genoteerd?

Ritch
23 december 2004, 22:51
...

AART
23 december 2004, 23:34
:-D

OJJVZ
10 januari 2007, 16:24
weer ff ontopic XD

ik las net reviews, lijkt mij ook wel mooie gitaar.
ultimate-guitar is iedereen er positief over, en op harmony-central nog positiever, ze vinden hem fantastisch (JTK2)
en hij kost maar 300 euro, wordt vergeleken met veel duurdere gitaren, maar bij ibanez krijg je vaak veel voor je geld, lang leve gitaren uit azië:P
alleen was bij mij bijv (RG321) de afwerking bij ibanez niet perfect, lijmrestje e.d, maar verder nix wat niet snel weg te werken was...

Ze hebben m ook te koop trouwes bij tonika groningen, alleen nog nooit op voorraad gezien, maar je kan zo bestellen, als ie dr n X is wil k m testen, lijkt me wel een leuke gitaar.. wel ietsje dikkere nek, zoals ook al is genoemd.

(edit, neck is maar 2 mm dikker, dan bijv mijn RG321, met überdunne nek.. merk je niet zo veel van of wel?)

naja lees zelf maar ff de reviews op harmony-central (http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar/product/Ibanez/JTK2+Jet+King+II/100/1) :P

Squier4ever
10 januari 2007, 16:48
jezus dit topic is 3 jaar oud en dan ga jij t ff omhoogschoppen, doe eens normaal!

Bart_
10 januari 2007, 16:56
Als hij wil discusieren over de Jetking dan lijkt het me geen enkel probleem om dit topic daarvoor te gebruiken. Maargoed, wie ben ik.

rickert
10 januari 2007, 17:05
Als hij wil discusieren over de Jetking dan lijkt het me geen enkel probleem om dit topic daarvoor te gebruiken. Maargoed, wie ben ik.

Inderdaad zeg, als iemand voor de 2e keer een topic opent krijg je van die UTFS!! reacties, ik vind het best zo!

OJJVZ
13 januari 2007, 16:14
relax, k ken wel meer mensen die geïnteresseerd zijn in die gitaar, dus k dacht, laat ik ze ff aan n review helpe:P


het was trouwes maar 2 jaar en 2 week dood :P