PDA

View Full Version : Trace Elliot, is dat wat?



Neals
18 december 2004, 21:55
Zag een paar op marktplaats staan, en een kennis van mij was er enorm te spreken over.

Graag reacties! Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

josh.vandenberg
19 december 2004, 10:01
Ik heb op een buizentop gespeeld in verspuy.!00 watt .En ik heb een V type baSShead,met Kt 88,er is geen merk wat heden nog zo netjes werkt,daarom zijn ze over de kop gegaan ook.

Een heel strak geluid,met verder eigenlijk geen futures.Was een buizentop.Het was allemaal heel goed afgewerkt.

josh.vandenberg
19 december 2004, 10:01
Ik heb op een buizentop gespeeld in verspuy.!00 watt .En ik heb een V type baSShead,met Kt 88,er is geen merk wat heden nog zo netjes werkt,daarom zijn ze over de kop gegaan ook.

Een heel strak geluid,met verder eigenlijk geen futures.Was een buizentop.Het was allemaal heel goed afgewerkt.

josh.vandenberg
19 december 2004, 10:01
Ik heb op een buizentop gespeeld in verspuy.!00 watt .En ik heb een V type baSShead,met Kt 88,er is geen merk wat heden nog zo netjes werkt,daarom zijn ze over de kop gegaan ook.

Een heel strak geluid,met verder eigenlijk geen futures.Was een buizentop.Het was allemaal heel goed afgewerkt.

pol
19 december 2004, 13:01
de andere gitarist van de band waarin ik speel heeft nog een trace elliot speed twin te koop staan. (100 watt buizen)
Het is een prima top, alleen wat moeilijk instellen, de knopjes van de toonregeling hebben enorm veel invloed op het geluid

Neals
19 december 2004, 22:24
Hmmz, wat moet die top kosten?

pol
19 december 2004, 22:28
ik dacht rond de 600 euro, maar ik ben niet zeker
voor meer info mail w.vandenrul@officeplus.be

Ritch
20 december 2004, 21:53
ik dacht dat trace elliot hoofdzakelijk bass-amps maakt, maar ook wat beginners(elektrische gitaar)ampjes

Jeroenvanhulsteijn
21 december 2004, 08:56
Ik geloof dat ze ook wel "professionele" gitaarversterkers hebben gemaakt. De Velocette en C30 twin (beiden volledig buizen) waren geloof ik wel populair.

schwalbe
22 december 2004, 13:15
Ik ben ook wel nieuwsgierig; op marktplaats zag ik een wel hele weirde stack te koop: http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/gitaarbasversterkers/26271.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%
Lijkt een g-rp3 valve-preamp te zijn + een tg-80 eindbak(transistor?) + 2 projectosonic 3x12 cabs...
Erg vreemde cabs als je het mij vraagt.Heeft iemand deze ooit gezien of gehoord?
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/gitaarbasversterkers/26271.jpg