PDA

View Full Version : Instrumentenverzekering Nationale Nederlanden (BV Pop)



Mike McCready
18 december 2004, 17:20
Ik zag dat BV Pop een mooie verzekering aanbiedt via Nationale Nederlanden. Om de extra kosten voor een lidmaatschap van BV Pop te voorkomen, ben ik naar de site van NN gegaan. Daar staat echter niet zoveel informatie op. Weet iemand of het pakket dat BV Pop aanbiedt ook gewoon via NN te verkrijgen is en of de premies even hoog zijn?

Mike McCready
22 december 2004, 18:26
Ik zag dat BV Pop een mooie verzekering aanbiedt via Nationale Nederlanden. Om de extra kosten voor een lidmaatschap van BV Pop te voorkomen, ben ik naar de site van NN gegaan. Daar staat echter niet zoveel informatie op. Weet iemand of het pakket dat BV Pop aanbiedt ook gewoon via NN te verkrijgen is en of de premies even hoog zijn?

Hmm, heb even gebeld. Het kan jammergenoeg niet. Ik heb geen zin om ook nog eens iedere maand contributie te betalen aan Pop bv.
Ik zoek dus een andere oplossing.

Weet iemand een goede verzekering die:
- instrumenten en apparatuur voor schade/diefstal onderweg dekt?
- schade/diefstal van opgeslagen instrumenten en apparatuur in een onbewoond, beveiligd stenen pand dekt

Alvast bedankt!

Baker
20 januari 2005, 18:10
kostbaarheden verzekering van achmea.

dekt alles, (diefstal, schade tijdens vervoer noem maar op)
ook bij opstal in een niet bewoond pand.
voorwaarde is wel dat het om niet-professioneel gebruik gaat, de ruimte goed is afgesloten, en er zichtbare braakschade is aan de buitenkant van het pand