PDA

View Full Version : Oude meuk.



andy
18 december 2004, 01:18
Onze bassist heeft vanavond even wat oude meuk van Mean Machine on line gezet.
De live opname is volgens mij een jaar of 14 oud.
Het gaat om een nummer van de Groningse metal legende Vortex, de zanger op het nummer is ook de zanger van Vortex.
Gegarandeerd slecht op genomen recht toe recht aan geram. Ik ben de gitarist die het steeds terugkerende loopje speelt.
Gitaar: Squier Stratocaster (het goede allereerste model), Boss DS 1 en de amp zal wel een London City zijn.
Luister en huiver. :lol:

http://www.meanmachine.nl/music/LoL.mp3

Mr.Bluesbreaker
18 december 2004, 15:36
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben :-D
Je hoort echt dat oldschool sfeertje, het is allemaal niet heel strak maar wel recht toe recht aan. Zelfs de muziek spreekt me wel aan, hoewel ik niet echt vaak naar metal/hardrock luister. Volgens mij zijn dit wel opnames van de leukere optredens denk ik? Over de gitaartoon kan ik niet zoveel zeggen, moelijk te beoordelen.

andy
18 december 2004, 18:31
Nou, die optreden gingen altijd wel redelijk.
Het nummer heet trouwens Land of the Late en zoals gezegd van Vortex. De zanger speelde een tijd met ons mee toen Vortex op zijn gat lag en "nam" een paar nummers mee en die werden altijd erg enthousiast ontvangen. Beter dan onze eigen nummers idt. :razz:
We hebben in die periode zelfs Winsum een keer "plat" gespeeld. :-D Heb ik nog een video van trouwens. In het Parapodium, geen idee of dat nog bestaat.

Mr.Bluesbreaker
18 december 2004, 19:08
Para-wat :???:
Hm dat zal wel een tijd terug zijn inderdaad, het enige wat hier in Winsum qua optredenmogelijkheden bestaat nu, is de jeugdsoos, (mijn band heeft dr gespeeld, wel grappig maar klein) ook heb je nog "de hoogte", en verder eigenlijk alleen met die jaarlijkse dorpsfeesten nog live muziek. Is Vortex eigenlijk nog steeds bezig dat je weet?

AART
18 december 2004, 19:55
vette shit dude....

:zz:

andy
18 december 2004, 20:11
Para-wat :???:
Hm dat zal wel een tijd terug zijn inderdaad, het enige wat hier in Winsum qua optredenmogelijkheden bestaat nu, is de jeugdsoos, (mijn band heeft dr gespeeld, wel grappig maar klein) ook heb je nog "de hoogte", en verder eigenlijk alleen met die jaarlijkse dorpsfeesten nog live muziek. Is Vortex eigenlijk nog steeds bezig dat je weet?

Parapodium was volgens mij een oude gymzaal.
En Vortex bestaat nog steeds, maar ze spelen voornamelijk in Duitsland.

http://www.vortexhome.nl/

@Aart: Ghehehehe. Het ramt er idd aardig over heen, als ik het zo terug hoor. Maar het gaat nu wel echt een stukje beter. :wink: