PDA

View Full Version : Hey ben nieuw hier



electric_kim
17 december 2004, 20:58
He gitaristen!

Ik lees al een paar maandjes op dit forum en ik dacht laat ik me ook eens registreren :)

Naja ik zal me ff voorstellen ok dat is wel zo netjes.

Ik ben kimberly 18 jaartjes oud en speel nu ongeveer 6 maanden gitaar. Ik weet nog niet veel van gitaren enzo en kan ook nog niet goed spelen :oops: maar ik denk dat ik hier veel van jullie kan leren!

Ik speel trouwens op een fender stratocaster highway 1 heb ik van men oom gekregen is dit een beetje een goeie gitaar of niet? volgensmij is het gewoon een beginnersgitaar maar dat weet ik niet :razz:

Nouja genoeg gepraat ik heb al veel teveel van jullie kostbare gitaartijd in beslag genomen :wink: ik hoop hier nog veel plezier te beleven!

Groetjes,

Kimberly

Swan
17 december 2004, 21:02
heb je n foto :roll:

dejohan
17 december 2004, 21:05
Als beginnersgitaar is een Highway 1 wel een heele goeie gitaar. Ik wou dat ik zo eentje kreeg.

Mitch
17 december 2004, 21:11
't Is een goedkope Fender maar zeker geen flut beginnersgitaar, gefeliciteerd !


En welkom !

Xavier
17 december 2004, 21:15
Hey, ik ben ook een fresh one

Van welke style hou je?

Brianmayrulezzz
17 december 2004, 21:22
Goeie oom heb jij :-D 8-)
en welkom he!

electric_kim
18 december 2004, 01:30
wow wat een reacties bedankt allemaal :) blijkt die highway dus toch nog een goed ding te zijn leuk!

xavier ik hou van veel verschillende stijlen ik kan gewoon naar de simpele rockbandjes luisteren maar de laatste tijd ben ik erg into het sologitaar muziekgebeuren bijvoorbeeld steve vai zzooooo wat is hij goed zeg.. en swan ik heb wel een foto maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen?


groetjes,


Kimberly

ToTaL FaKe
18 december 2004, 09:22
url van foto

Brianmayrulezzz
18 december 2004, 11:20
sologitaar muziekgebeuren bijvoorbeeld steve vai zzooooo wat is hij goed zeg.. en swan ik heb wel een foto maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen?

Zo kijk, jij begint meteen goed: Steve Vai 8) Goed bezig. Zijn DVD Live at the Astoria London is ook echt supervet, ik vind niet als zijn nummers mooi, maar die vent is echt een entertainer :D Als je hem vet vindt, moet je Joe Satriani (gitaarleraar van Vai) ook es luisteren. Die vent is ook G E N I A A L!!! :cool:
Probeer zijn cd's: Chrystal Planet (bijv. nummer Love Thing: echt prachtig), The Extremist en Flying In A Blue Dream

Toffe gozer
18 december 2004, 12:51
Hey een vrouw die van Steve VAi houd :) helaas ben jij een uitzondering de meeste lopen gillend weg :-?

De DVD "live in Astoria"is inderdaad een een DVD die je als Vai fan echt eens een keer moet bekijken en beluisteren want die is echt erg gaaf 8-)

Swan
18 december 2004, 13:44
n vrouw die van van Steve Vai houd...dat kan nooit veel soeps zijn :lol:

Reel Big Fish
18 december 2004, 13:54
n vrouw die van van Steve Vai houd...dat kan nooit veel soeps zijn :lol:

Whaha :lol: :razz:

Welkom iig! :hoi:

Traai
18 december 2004, 13:58
ik hou ook van Steve Vai, onder andere ... ik ben ook een vrouw

NeeraDJ
18 december 2004, 14:50
Welkom, wel bijzonder idd een vrouw die gek op Steve Vai is, het enige nummer dat de meeste dames aanspreekt is Tender Surrender volgens mij :lol:

Geef ons anders de website waar je foto staat, die van sommige van ons is te zien in het offtopic gedeelte

Brianmayrulezzz
18 december 2004, 14:55
yeah, we wanna see you electric kim :-D 8-)

electric_kim
18 december 2004, 18:18
he thanks voor de tips ik heb net die steve vai dvd gekocht en een stukje gekeken WOOOOOOW wat een man is het toch!

en he het is mij eindelijk gelukt om een foto online te krijgen goed he :P

http://img92.exs.cx/img92/5206/040723011b5xt.jpg

maar ik wil ik ook foto's zien van jullie he :razz:

Groetjes,

Kimberly

Joop M
18 december 2004, 18:23
Ai Kim, waar ben je aan begonnen met je foto te plaatsen.
Nou succes hoor

Grz Joop

andy
18 december 2004, 18:23
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=31572

Hier staan heel wat smoelen. :wink:

Jim Marshall
18 december 2004, 18:24
Waar is de rest van de foto? (de onderkant dus)
:wink:

electric_kim
19 december 2004, 21:31
:D

electric_kim
19 december 2004, 21:33
:D

Soul Grinder
19 december 2004, 21:44
Welkom Kim,

een tip: check ook de nieuwe dvd van Dream Theater eens; Live At Budokan.

Petrucci rules!! 8-)

Edit: en Jordan Rudess ook trouwens.

Brianmayrulezzz
19 december 2004, 21:46
Satch* rules!!!! 8) 8-) :cool: :D



* Joe Satriani

Soul Grinder
19 december 2004, 21:52
Satch* rules!!!! 8) 8-) :cool: :D



* Joe Satriani
Weet je wie pas ECHT rulede?

Frank Zappa. (En ik accepteer geen tegenspraak, hierover is geen discussie mogelijk :wink: )

Brianmayrulezzz
19 december 2004, 22:03
(En ik accepteer geen tegenspraak, hierover is geen discussie mogelijk :wink: )

WAAROM ZIN JE GVD DAN OP EEN FORUM!!!! :D :wink:

nee, hij heeft zeker mooie nummers, watermellon in easter hey en Black napkins zijn echt super. Maar veel van zijn andere nummers vind ik een beetje saai... maar das mijn smaak he. Satriani vind ik gewoon veel vetter 8-)

Soul Grinder
19 december 2004, 22:05
Ach, ik vind bijna alles van Zappa wel gaaf, denk ik.
De 'You Can't Do That On Stage Anymore'-serie is vooral erg de moeite waard.

Brianmayrulezzz
19 december 2004, 22:17
dan zal ik zappa nog es aan een kritische test onderwerpen :wink: ...

misschien mis ik toch wel iets!

Soul Grinder
19 december 2004, 22:22
dan zal ik zappa nog es aan een kritische test onderwerpen :wink: ...

misschien mis ik toch wel iets!
Hehe, goedzo.
Ik zou graag zeggen dat ik in ruil eens iets van Satriani zal checken, maar ik heb al zijn cd's al. :razz:

wietse
19 december 2004, 22:23
dan zal ik zappa nog es aan een kritische test onderwerpen :wink: ...

misschien mis ik toch wel iets!
zappa is erg wisselvallig , sommige albums zijn briljant zoals chunga's revenge , andere zijn voor mij niet om aan te horen .
zal wel heel creatief zijn maar niet mijn pakkie an die muziek is me dan te ontoegankelijk , hij experimenteert er dan lustig op los.
heb daarvoor wel respect voor hem maar kan niet zeggen dat ik een fan ben.

Brianmayrulezzz
19 december 2004, 22:24
Ik zou graag zeggen dat ik in ruil eens iets van Satriani zal checken, maar ik heb al zijn cd's al. :razz:

terecht!:D

Wormaap
19 december 2004, 23:14
he thanks voor de tips ik heb net die steve vai dvd gekocht en een stukje gekeken WOOOOOOW wat een man is het toch!

en he het is mij eindelijk gelukt om een foto online te krijgen goed he :P

http://img92.exs.cx/img92/5206/040723011b5xt.jpg

maar ik wil ik ook foto's zien van jullie he :razz:

Groetjes,

Kimberly
'N knappe meid die van Vai houdt :o
Wil je met me trouwen? :)

bloodboiler
20 december 2004, 00:27
Satch* rules!!!! 8) 8-) :cool: :D



* Joe Satriani
Weet je wie pas ECHT rulede?

Frank Zappa. (En ik accepteer geen tegenspraak, hierover is geen discussie mogelijk :wink: )

Je hebt helemaal gelijk :wink: .

Zappa rules PUNT!

electric_kim
20 december 2004, 00:35
he iedereen dankje voor de tips heb weleens iets gehoord van dream theater schijnen heel goed te zijn ja ik ben benieuwd hoor :)

en wormaap nee ik wil niet met je trouwen ik vind wormen maar vies :P

Orpheo
20 december 2004, 00:44
Zappa: wel okay
Petrucci:wel leuk
Satch en Vai: wel aardig

maar wie zijn dan echt DE gitaristen??

simpel!!!

ZAKK WYLDE!!

SLASH!!!

AGNUS YOUNG!!

JIMMY PAGE! :cool:

die gasten hebben het echt helemaal!

maar ja, valt volgens mij eigenlijk nie helemaal in de lijn van de discussie hier :razz:

maar toch, ieder meisje dat van de bovenstaande artiesten houdt, mag bij mij echt wel ff aankloppen hoor!

Traai
20 december 2004, 06:53
bij favo gitaristen ...

slash
jimmyt P
richie sambora
ryan peake

Orpheo
20 december 2004, 07:40
oh goddd.....i completely forgot! Ik moest iedere gitarist van Iron Maiden nog ff noemen als favo gitaristen.

voor die gasten buig ik echt DIEP.


voor die gasten heb ik haast even diep respect als voor Jimmy Page.

Nocki
20 december 2004, 10:15
Agnes Young???? tjonge... Als tie het zo horen zou je een SG in je poepert geduwd krijgen....


MAAR GOED...



Welkom op het forum. veel sterkte toegewenst ook. sommige puers hebben het moeilijk als een vrouw gitaar speelt en nog eens op het forum komt. laat je niet afzeiken en vraag wat je wil vragen en zeg wat je wil zeggen.
Leuke gitaar heb je. de highway 1's zijn zeker niet verkeerd.

Toevallig net de bonus cd van stevey vai at the astoria zitten kijken en ben idd ook erg fan van m...


Succes.

NOcki

michielv
20 december 2004, 10:32
*grinnik* in ieder geval welkom op het forum. Zo te zien hebben de dames het gitaarforum ontdekt (Charlotte, Kim). Goeie zaak! Wel grappig trouwens dat er gelijk allerlei huwelijksaanzoeken gepost worden als zo'n dame zelf een tremolo kan bouwen en/of naar bepaalde gitaristen luistert . :D

Trouwens, mijn vrouw heeft natuurlijk maar 1 gitarist geweldig te vinden ;) *LOL*

Fvddungen
20 december 2004, 10:45
Agnes Young???? tjonge... Als tie het zo horen zou je een SG in je poepert geduwd krijgen....


MAAR GOED...
Agnes Young bestaat echt, hoor. Kijk maar op http://www.acdshe.com

ijff
20 december 2004, 10:58
Satch* rules!!!! 8) 8-) :cool: :D



* Joe Satriani
Weet je wie pas ECHT rulede?

Frank Zappa. (En ik accepteer geen tegenspraak, hierover is geen discussie mogelijk :wink: )

Je hebt helemaal gelijk :wink: .

Zappa rules PUNT!

Ah kijk.. toch nog kenners op het forum! ... Ik zet meteen 'Watermelon on Easter Hay' weer eens op... oh en de solo uit Muffin Man.. briljant!!!

tillens
20 december 2004, 11:04
Iemand trouwens wel eens op de drummer gelet bij de vai dvd live in astoria. op een gegeven moment speelt ie effe een paar passages, als zijnde solo, echt dope. Virgil Donatie regeert de pan uit! grtz Peter

ps; Kim, welkom :)

Orpheo
20 december 2004, 12:01
Agnes Young???? tjonge... Als tie het zo horen zou je een SG in je poepert geduwd krijgen....


MAAR GOED...



Welkom op het forum. veel sterkte toegewenst ook. sommige puers hebben het moeilijk als een vrouw gitaar speelt en nog eens op het forum komt. laat je niet afzeiken en vraag wat je wil vragen en zeg wat je wil zeggen.
Leuke gitaar heb je. de highway 1's zijn zeker niet verkeerd.

Toevallig net de bonus cd van stevey vai at the astoria zitten kijken en ben idd ook erg fan van m...


Succes.

NOcki

sorry! heb t verbeterd


maar mag ik nu ook ff mierenneuken??


moeilijk woord he?? PUBERS??? :wink: 8-)

tillens
20 december 2004, 13:18
wow typefout, ik bedoelde Virgil Donati. Excuses bij deze. Maar hij heerscht nog steeds! :D

Wormaap
20 december 2004, 14:07
he iedereen dankje voor de tips heb weleens iets gehoord van dream theater schijnen heel goed te zijn ja ik ben benieuwd hoor :)

en wormaap nee ik wil niet met je trouwen ik vind wormen maar vies :P
Die gasten van Dream Theater zijn allemaal meesterlijk in hun instrument. John Petrucci (de gitarist) is een van mijn grote idolen :P

En je hebt mijn droom in duigen laten barsten :-(

;)

FrankS
20 december 2004, 14:54
Hey Kimberly, welkom hier!

En succes met het met een korrel zout nemen van een aantal posts hier haha..

Maar gaaf te horen waarmee je mee bezig bent. Ga zo door ;)

grtz

Frank

Lacrymosa
20 december 2004, 15:01
welkom kim, maar je heb wel een grote fout gemaakt door als vrouw en foto te posten

nu krijg je hordes met seksueel gefrustreerde pubers (of kalende ambtenaren) achter je aan

maar goed.........welkom

FNaRK
20 december 2004, 15:08
ben ik effe blij dat ik geen ambtenaar ben :wink:

Lacrymosa
20 december 2004, 15:18
ben ik effe blij dat ik geen ambtenaar ben :wink:

jammer dat je dan wel een seksueel gefrustreerde puber ben (ook al ben je 50 of zo)

Soul Grinder
20 december 2004, 15:28
Die gasten van Dream Theater zijn allemaal meesterlijk in hun instrument. John Petrucci (de gitarist) is een van mijn grote idolen :P

Allemaal, behalve James LaBrie dan. Die zit er regelmatig behoorlijk naast tijdens concerten. Gelukkig zijn zangers niet belangrijk. :D

Anders Destium
20 december 2004, 15:47
Ik denk ook bij concerten van Dream Theater: Waar is die zanger nou toch! Zit hij naast het podium een peuk te roken :D

ijff
20 december 2004, 15:48
ben ik effe blij dat ik geen ambtenaar ben :wink:
Hoezo? Wat is daar dan mis mee!? (en oppassen wat je zegt hè.. ik heb altijd al eens een gitaar ergens op kapot willen slaan ;-) )

Brianmayrulezzz
20 december 2004, 18:21
Ik zie nu dat er een post van mij niet gepost is :evil: forum werkt volgens mij nog steeds niet helemaal naar behoren, maargoed.

watermelon in easter hey is idd echt een mooi nummer! Net als black napkins.
vraagje voor de kenners: wat zijn nog meer nummers als deze, die vind ik nl wel echt mooi :)

En die Virgil van Vai is idd echt supervet, dat drumsolo :D met die stokjes is echt supervet :o

ijff
20 december 2004, 21:33
watermelon in easter hey is idd echt een mooi nummer! Net als black napkins.
vraagje voor de kenners: wat zijn nog meer nummers als deze, die vind ik nl wel echt mooi :)


In ieder geval de CD 'Joe's Garage' helemaal luisteren.
Verder zijn er van Zappa de gitaaralbums 'Shut up 'n play yer guitar' en 'Guitar'.

FNaRK
20 december 2004, 21:35
en lekker toegankelijk met geniale teksten: Sheik Yerbouti

en de DVD / video Does Humor Belong In Music -> absolute aanrader !!