PDA

View Full Version : gitaar kopen



Peltnuke
17 december 2004, 17:22
Hallo,

Ik ben een beginner en ben op zoek naar een gitaar.
Zou het liefste een elektrische hebben. Is later makkelijker (opnemen, versterken, etc)

Welk soort gitaar zou'k mij dan het beste aanschaffen.
Mag natuurlijk ook niet te veel geld kosten (ongeveer €200)

Alvast bedankt

strattie
17 december 2004, 17:50
www.gebruikdezoekfunctienoueensman.nl

Lenweë Míriel
17 december 2004, 18:45
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php
voor als je te lui bent om 'm te zoeken

Blijepanda
17 december 2004, 21:16
En deze hoort in elektrische gitaren :)

nickbongers
17 december 2004, 21:28
een richwood :)

deloosem
17 december 2004, 22:22
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php
voor als je te lui bent om 'm te zoeken


www.gebruikdezoekfunctienoueensman.nl

Worden jullie ervoor betaald of zo.
De arogantie op dit forum soms... :-(



Mijn antwoord op de vraag...
Voor 200 euro zal je niet al te veel vinden. Maar als je op ebay of op Gitaarmark zoekt vind je waarschijnlijk wel iets tweedehands. Nieuw daar zou ik niet aan beginnen

Een Fender Mexican Strat denk ik wel dat je voor die prijs hebt... ALs je daar later een ander setje elementen (pickups) in steekt kom je al een heel eind.

Maar dan zitten we nog met een versterker...dat is een ander paar mouwen...en dat laat ik beter aan de anderen over... :wink:

SiNiSTRaL
17 december 2004, 23:43
fender mex strat voor 200?
geef me ff een seintje aan mij als je er een voor 200 hebt :P

Pilitev
18 december 2004, 00:40
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43408

deloosem
18 december 2004, 00:54
fender mex strat voor 200?
geef me ff een seintje aan mij als je er een voor 200 hebt :P

Heb er over een Jaar één gekocht... voor 250

episua
18 december 2004, 00:57
Niet veel te vinden voor 200 euro?
Hallo! Het moet een beginners gitaar zijn!
Er is genoeg te koop voor rond die prijs voor beginner.
Ga eens naar een (grote) gitaarwinkel, kijk eens naar merken als Squier, Richwood, Ibanez, Epiphone`, gegarandeerd dat jij iets vind van een van deze merken die in je budget valt.
Kijk eens op www.feedback.nl daar vind je geloof ik ook wel een aantal beginners gitaren.
Succes met de zoektocht naar de sleutel die je een nieuwe fantastische wereld opent.

AART
18 december 2004, 10:51
ibanez gsa 60: brug ff vastzetten(kan iedereen), en je bent tha man!

scholier
18 december 2004, 13:00
ikzelf heb een squier strat, zo'n pakket met alles derop en deraan kost iet van 300 euro ofzo, ik heb een richwood bas en daar ben ik zeer over te spreken, ik weet niet of die kwalitiet ook voor de gitaren telt :D Het zou ook handig zijn als je zegt wat voor stijl je wlit spelen.

Reel Big Fish
18 december 2004, 13:06
Hallo,

Ik ben een beginner en ben op zoek naar een gitaar.
Zou het liefste een elektrische hebben. Is later makkelijker (opnemen, versterken, etc)

Welk soort gitaar zou'k mij dan het beste aanschaffen.
Mag natuurlijk ook niet te veel geld kosten (ongeveer €200)

Alvast bedankt

www.feedback.nl >>> naar elektrische gitaren >>> Behringer starters pakket. Zeer goed op mee te beginnen, leuk versterkertje om je eerste gitaarwerk mee de kamer door te laten klinken, mooie gitaar, wat wil je nog maar voor €125 EN je hebt nog garantie ook! Feedback heeft dus een mooi setje voor je staan.

Veel plezier ermee en veel succes.... als je die set neemt.

scholier
18 december 2004, 13:09
maar ik zou wel meteen een betere versterker kopen :lol: ik heb nooit op die behringer versterker gespeelt ofzo maar ik denk niet dat je voor 125 euro waar alles al inzit een goede versterker hebt

Wormaap
18 december 2004, 13:12
Behringer staat vooral bekend om de super prijs/kwaliteit verhouding. Al zou ik persoonlijk dat setje nog steeds niet kopen, maar eerder richting Dean, Cort of Richwood gaan :)

Reel Big Fish
18 december 2004, 13:15
Ik heb zelf een GMX210 en dat is wel een leuk versterker"tje" hoor. Zelfde functies geloof ik, alleen dan iets meer watt :)

Maar als je een andere versterker erbij gaat kopen, zit je wel over de €200 heen, ik zou gewoon aanhouden bij die starterset en misschien krijg je nog wel een mooie versterker voor kerst ofzo... of gewoon zelf voor doorsparen.

Greets!

TMKXL
18 december 2004, 14:32
Een Dean Evo XM, inde aanbieding voor 99 Euro. Schijnen hele gode starters te zijn, maar dat ze zo goedkoop waren... Ga er es eentje testen bij Feedback.

http://www.feedback.nl/nieuw/productwin.php?producttype=afdeling&id=3017

strattie
18 december 2004, 23:58
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php
voor als je te lui bent om 'm te zoeken


www.gebruikdezoekfunctienoueensman.nl

Worden jullie ervoor betaald of zo.
De arogantie op dit forum soms... :-(


Wat nou arrogantie :evil: :evil: ?!?!?! der zijn ongeveer 2 topics per dag over beginnersgitaren!! en oke de topic starter is nieuw maar kijk dan tenminste eerst is wat voor topics der al zijn!!

sugarfish
21 december 2004, 08:58
hee strattie, hoe ben jij begonnen:


dag mensjes ik ben dertien jaar en wil en multi fx geval kopen. uhhh ikheb ong €300 tot beschikking. wat zal ik doen; een pod of een boss gt3 of me-50 of zoiets???




Dussuh, laat de arrogantie inderdaad maar achterwege!

:-D

strattie
21 december 2004, 22:08
hee strattie, hoe ben jij begonnen:


dag mensjes ik ben dertien jaar en wil en multi fx geval kopen. uhhh ikheb ong €300 tot beschikking. wat zal ik doen; een pod of een boss gt3 of me-50 of zoiets???




Dussuh, laat de arrogantie inderdaad maar achterwege!

:-D

ik heb toen wel degelijk het forum ongeveer helemaal doorgespit! maar ik kon toen nog géén goed antwoord vinden op de vraag in mijn situatie. dus laat dat te snel oordelen idd maar achterwegen :-D :-D :-D

:-?

BartL
21 december 2004, 22:11
DEAN VENDETTA 1.0






:P

deedee
1 februari 2005, 15:25
Niet veel te vinden voor 200 euro?
Hallo! Het moet een beginners gitaar zijn!
Er is genoeg te koop voor rond die prijs voor beginner.
Ga eens naar een (grote) gitaarwinkel, kijk eens naar merken als Squier, Richwood, Ibanez, Epiphone`, gegarandeerd dat jij iets vind van een van deze merken die in je budget valt.
Kijk eens op www.feedback.nl daar vind je geloof ik ook wel een aantal beginners gitaren.
Succes met de zoektocht naar de sleutel die je een nieuwe fantastische wereld opent.

je vergeet yamaha, ben ik zelf fan van.

deedee
1 februari 2005, 15:26
Niet veel te vinden voor 200 euro?
Hallo! Het moet een beginners gitaar zijn!
Er is genoeg te koop voor rond die prijs voor beginner.
Ga eens naar een (grote) gitaarwinkel, kijk eens naar merken als Squier, Richwood, Ibanez, Epiphone`, gegarandeerd dat jij iets vind van een van deze merken die in je budget valt.
Kijk eens op www.feedback.nl daar vind je geloof ik ook wel een aantal beginners gitaren.
Succes met de zoektocht naar de sleutel die je een nieuwe fantastische wereld opent.

je vergeet yamaha, ben ik zelf fan van.