PDA

View Full Version : gitaar kopen



Peltnuke
17 december 2004, 17:22
Hallo,

Ik ben een beginner en ben op zoek naar een gitaar.
Zou het liefste een elektrische hebben. Is later makkelijker (opnemen, versterken, etc)

Welk soort gitaar zou'k mij dan het beste aanschaffen.
Mag natuurlijk ook niet te veel geld kosten (ongeveer €200)

Alvast bedankt

strattie
17 december 2004, 17:50
www.gebruikdezoekfunctienoueensman.nl

Lenweë Míriel
17 december 2004, 18:45
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php
voor als je te lui bent om 'm te zoeken

Blijepanda
17 december 2004, 21:16
En deze hoort in elektrische gitaren :)

nickbongers
17 december 2004, 21:28
een richwood :)

deloosem
17 december 2004, 22:22
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php
voor als je te lui bent om 'm te zoeken


www.gebruikdezoekfunctienoueensman.nl

Worden jullie ervoor betaald of zo.
De arogantie op dit forum soms... :-(



Mijn antwoord op de vraag...
Voor 200 euro zal je niet al te veel vinden. Maar als je op ebay of op Gitaarmark zoekt vind je waarschijnlijk wel iets tweedehands. Nieuw daar zou ik niet aan beginnen

Een Fender Mexican Strat denk ik wel dat je voor die prijs hebt... ALs je daar later een ander setje elementen (pickups) in steekt kom je al een heel eind.

Maar dan zitten we nog met een versterker...dat is een ander paar mouwen...en dat laat ik beter aan de anderen over... :wink:

SiNiSTRaL
17 december 2004, 23:43
fender mex strat voor 200?
geef me ff een seintje aan mij als je er een voor 200 hebt :P

Pilitev
18 december 2004, 00:40
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43408

deloosem
18 december 2004, 00:54
fender mex strat voor 200?
geef me ff een seintje aan mij als je er een voor 200 hebt :P

Heb er over een Jaar één gekocht... voor 250

episua
18 december 2004, 00:57
Niet veel te vinden voor 200 euro?
Hallo! Het moet een beginners gitaar zijn!
Er is genoeg te koop voor rond die prijs voor beginner.