PDA

View Full Version : Kom op zoetermeerders



moretel
10 juni 2002, 15:38
Morgen weer een jamsessie in de boerderij. Ik ben weer van de partij en het gaat steeds beter. Waar blijven de zoetermeerse spelers van dit forum?

fsleeking
28 juli 2002, 00:27
dat vraag ik me ook af, echt wel coole sessies elke keer

Thomasvv
28 juli 2002, 01:38
Ik kom misschien ook wel eens kijken.. Aan welke kant van Zoetermear ligt de Boerderij?

Ibanez
28 juli 2002, 13:21
Je gaat me echt uitlachen als ik daar ga jammen met al die ouwe lullen man... :grin:

Thomasvv
28 juli 2002, 14:34
Wrom?

fsleeking
29 juli 2002, 15:44
in september treedt er van dinsdag tot vrijdag ook een iets op (als er niks in de grote zaal staat dan), van bandjes, comedy, jamsessions, hiphopavonden, etc. Kom een keer langs als er een leuke band speelt, aanraders:

Stone Free op 17 september
Mirror 99 op 3 oktober

eigelijk zijn meer bandjes leuk, maar deze ken ik goed en zijn zeeeer de moeite waard!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsleeking op 2002-08-01 19:31 ]</font>

collin hoeve
10 augustus 2002, 18:27
jams in podium cafe zijn wel ok maar is vaak elke keer hetzelfde... maareuh wanneer is er weer een jam dan ? =]
lators

moretel
10 augustus 2002, 22:14
A.s. dinsdag.
jams zijn vaak wel wat hetzelfde en goeeddeels gitaar georienteerd, maar voor mezelf leer ik er nog steeds van en wordt er steeds beter door. En je ontmoet weer eens wat andere mensen.
Colin jij speelt toch op een Ibanez en bent conservatorium gaan doen?

moretel
10 augustus 2002, 22:18
Ha Colin , ik ben even op je site geweest, je bent het inderdaad.
Ik heb je site trouwens al eerder gezien evenals die van wim den herder, die komt nog wel regelmatig op de sessies.

fsleeking
18 augustus 2002, 15:03
1 x per maand, de 4e dinsdag van de maand, is er een themajamsessie, dan zit er een thema aan vast. Volgende maand is dat Elvis dacht ik.

collin hoeve
21 augustus 2002, 09:30
ja ik kwam vroeger elke keer naar de jam, ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar mee gestopt ben... maar zijn er nu alleen nog maar thema sessies? dat vind ik namelijk geen jammen meer... dat is thuis een stukje voorbereiden en dan opvoeren als je het mij vraagt
mahja... check je lators
ps. weet jij of er ooit weer iets van een regio helden komt waar Xenobia een beetje bij past? =]

fsleeking
22 augustus 2002, 01:15
1 x per maand jam, 1 x per maand themasessie, er worden nu maar 4 Regiohelden per jaar gehouden dus kleine kans, maar wie weet....