PDA

View Full Version : Elevate my mind - Nine Yards



schizo910
16 december 2004, 23:38
Dit nummer hebben we eind vorig jaar in één avond opgenomen, eindelijk even de tijd genomen om het online te zetten.

http://www.nineyards.nl/site/elevate.mp3

JvD.
17 december 2004, 07:07
erg lekker nummer[sorry ik kan niet zo goed een deskundige mening geven]

tis gewoon vet!

Roy K.
17 december 2004, 13:25
Klinkt leuk hoor!

Fans van Blink? :roll:

JvD.
17 december 2004, 14:23
Klinkt leuk hoor!

Fans van Blink? :roll:

ik vind de drum juist greenday =P

Jax
17 december 2004, 16:30
ik vind de drum juist greenday =P

Hee, erg tof nummer. Hoewel ik natuurlijk wat blink en greenday invloeden hoor, vind ik jullie echt een eigen sound hebben, en die sound klinkt gewoon goed. Ga zo door, zou ik zeggen! :)

schizo910
17 december 2004, 16:45
haha, ja ik hoor het zelf ook... niet echt fans van genoemde bands binnen de band. Dit is ons meest poppy-punky-rock nummer en als je dit nummer zo los hoort buiten de set om kan ik me goed voorstellen dat je meteen aan deze bands denkt...

Bedankt voor den veren in den reet! :wink: :D

Man
13 juni 2005, 13:02
aha dit is dus "Nine Yards"

een vriend van me heeft het steeds over "Danny van Nine Yards" waar hij bij werkt..

Klinkt een beetje voor de hand liggend en cheesy maar voor het grootste deel vind ik het wel lekker beluisterbaar, jullie zijn zeker goed op elkaar ingespeeld denk ik?

Maarja.. blijf rocken en roocken

schizo910
16 juli 2005, 12:58
Danny is onze drummer, jou vriend is zeker Stef?

AART
17 juli 2005, 14:28
klinkt wel lekker.

Navar0x
18 juli 2005, 16:58
Idd, een erg lekker nummer.. :)

Alhoewel dit een gitaarforum is, nog even een paar opmerkingen over de zang.: Het valt me soms op dat het engels van de zanger niet erg goed is, misschien er mierenneukerig, alleen dat valt mij wel op, en op sommige momenten hoor je bij sommige woorden een ook echt Nederlands-Engelse uitspraak. Verder dacht ik de zang soms nét iets te zacht te horen, maar volgens mij ligt dit gewoon aan mijn speakers :)

Ga zo door, het klinkt allemaal erg proffesioneel..!

dejohan
19 juli 2005, 16:29
Kvind het wel goed gedaan, vooral ritmisch vind ik het cool gedaan.


Een detail, maar bij dit soort muziek toch belangrijk: je gitaarsound kan stukken beter opgenomen en afmixed worden, want hier klinkt ze echt heel flauw, ze verzuipt echt in de mix.