PDA

View Full Version : Versterker kopen in US



Toaster
16 december 2004, 10:18
Hoi,

Ik zie op ebay in amerika heeeeel veeeeel blackface showmans te koop staan.

Heeft iemand ervaring met het kopen van versterkers in de U.S.?

Wat ik ervan vernomen heb is dat je in ieder geval een voltage probleem hebt.

Welke problemen zijn er nog meer en hoe zijn die op te lossen?

Groeten Niels

Mr.Jay
16 december 2004, 11:20
Hoi, Ik zie op ebay in amerika heeeeel veeeeel blackface showmans te koop staan.Heeft iemand ervaring met het kopen van versterkers in de U.S.?
Wat ik ervan vernomen heb is dat je in ieder geval een voltage probleem hebt. Welke problemen zijn er nog meer en hoe zijn die op te lossen?
Groeten Niels

Ik speel al jaren op een '65-er USA-SuperReverb, gewoon een omvormer ernaast en verder géén problemen, behalve wereldsound.

JaY

Toaster
16 december 2004, 12:33
Hoe heb je toendertijd het vervoer geregeld??

Heb je er nog een verzekering op afgesloten ofzo? en moest je veel bijbetalen?

Al
16 december 2004, 12:44
Heeft iemand ervaring met het kopen van versterkers in de U.S.? Wat ik ervan vernomen heb is dat je in ieder geval een voltage probleem hebt.

Ik heb het nodige laten komen.

Shipping is afhankelijk van de grootte van het pakket en varieert ergens tussen de $150 - 250,=.

Reken (gemakshalve) 25% belasting op aanschaf+shipping incl. handeling wat je hier moet betalen.

Je kan kiezen om de amp met een verhuistrafo te gebruiken of er een andere PT in te zetten.