PDA

View Full Version : Gitarist voor Funk-Rock-Reggae Band (Groningen)



Equalizer
16 december 2004, 00:49
Hallo gitaristen,

Wij zijn in Groningen een band aan het opzetten en hebben natuurlijk een gitarist nodig. We bestaan nu uit een zangeres, drummer, bassist en saxofonist. We hopen gezelligheid met muzikaal niveau te combineren en veel op te treden.
Ben jij een gitarist die houdt van jammen, die zowel funk als een stukje reggae en rock kan (en wil) spelen, en bovendien een goeie solo kan neerzetten? Dan zijn we op zoek naar jou!
Ik ben de bassist maar de zangeres is zegmaar woordvoerder, dus ik kopiëer ff wat van haar tekst uit een andere advertentie:

Heey People!

Ik ben een 19-jarige zangeres uit Groningen, mijn advertentie waarin ik mijzelf aanbied als zangeres staat ook op marktplaats.nl, maar dat ter zijde...


IK ZOEK...

Een gitarist. Leeftijd liefst tussen 19 en 35, in principe maakt leeftijd niet veel uit maar ik wil mensen die nergens aan vast zitten wat betreft een huishouden e.d. en als het er op aankomt gewoon tijd in de band willen en kunnen steken. Daarom heb ik deze leeftijdsgrens bedacht, maar laat het je niet belemmeren om toch te reageren als jij denkt dat dit wat is.


IK WIL...

-Funk, Rock en Reggae combineren en met dat concept een band vormeren die staat als een huis, alleen eigen repertoire schrijven en spelen, ver komen, optreden in heel Nederland.
(edit v. bassist: we spelen ook covers om sneller een avondvullende setlist te hebben)

-lk wil fun hebben en als zangeres groeien maar heb ook de ambitie om het helemaal te gaan maken (en niet in mijn eentje maar in een band), dat verwacht ik van elk toekomstig bandlid ook. Gewoon erin geloven!


IK HEB...

-Een gratis repetitieruimte waarover ik elke woensdagavond in de maand kan beschikken (soms m.u.v. van vakantie- en feestdagen) Repeteren kan van 19u tot ongeveer 22u. Locatie: Trefpunt, Beijum.

Bijkomstigheid is dat je als je daar repeteert dat je dan 2x per jaar moet optreden, maar, dat is juist goed!

-Ervaring als zangeres in een eerder eigen bandje en eveneens ervaring als achtergrondzangeres in een coverband (zie hiervoor mijn andere advertentie als je meer wilt weten)

-Connecties (jij ook? zou te gek zijn)

-Een complete opzet van hoe ik van plan ben alles te doen, voor elkaar te krijgen, dat je te zien krijgt als je bij de band komt, ben ik niet vergeten, ook niet de zakelijke kant en de pr.

Als je meer wilt weten, denkt van, EINDELIJK iemand die hetzelfde wil als ik, óf je bent gewoon heel erg geïnteresseerd, ff een mailtje sturen!! Niet twijfelen, gewoon doen!

Greetz, Cissy

Je kunt Cissy mailen op cjgressmann@yahoo.co.uk