PDA

View Full Version : GX-700, wahwah, help........ *EDIT: FC-200 pedal kapot*



skabouter
15 december 2004, 19:22
grrr, ik had een prachtige wahwah preset (met bloed zweet en tranen gemaakt, ik kan dit gewoon niet).
maar nu issie ineens weg. ik wil opnieuw mijn wah instellen. en het lukt niet !! net als vorige keer. het is me een raadsel hoe ik het doe. ja, ik heb de manual, ja, ik heb het vaker gedaan, NEE, het lukt niet :cry:

ik heb een FC200. kan iemand me in duidelijke stappen vertellen hoe ik de pedal wah aankrijg, via het exp-pedaal van dat midi-board ?

vdgraaf
16 december 2004, 11:00
ik heb een FC200. kan iemand me in duidelijke stappen vertellen hoe ik de pedal wah aankrijg, via het exp-pedaal van dat midi-board ?

He Ska!

Heb je gecheckt of het CC nummer van je FC200 pedaal (standaard #7) en het CC nummer waar de GX-700 zijn Wah Pedal op verwacht overeenkomen? (Waarschijnlijk wel, maar je kunt het niet weten...)

Klopt de richting van de Wah in de GX-700 (up of down). Ik heb een GT3 en een GP 100 gehad, dus ik zit een beetje te bedenken wat die ook al weer voor eigenaardigheidjes hadden die jou misschien verder kunnen helpen.

Verder kan ik het ook niet verzinnen...

grtn, Jan Anton

skabouter
17 december 2004, 22:47
sja, ik heb alles denk k goed. wah staat op fc-200 pedal, en ook bij assigns (utilitys) heb ik het ingevuld. of wel beide op midi#7 (wat het nr van het zwel pedaal is ja). maar beide werkt niet. ik snap er niets mer van. de midi kanalen staan beide op 1, en hij staat op omni. dacht dat alles wel klopt. erg raar

skabouter
17 december 2004, 22:52
sja, ik heb alles denk k goed. wah staat op fc-200 pedal, en ook bij assigns (utilitys) heb ik het ingevuld. of wel beide op midi#7 (wat het nr van het zwel pedaal is ja). maar beide werkt niet. ik snap er niets mer van. de midi kanalen staan beide op 1, en hij staat op omni. dacht dat alles wel klopt. erg raar

LordRiffenstein
20 december 2004, 10:58
Werkt het pdeaal van je FC-200 met andere dingen wel goed? Werkt de wah als je hem op auto zet?

skabouter
9 januari 2005, 14:58
hoi yoeri
ja, denk ik dat dat het is.....het exp pedal doet het denk ik niet. getest met de G-major. als je dan een midi signaal verstuurd knipper "midi in". maar hij doet niets bij het exp.

zou hij kapot ? iemand tips ? kheb hem 2e hands gekocht, geen garantie meer :(