PDA

View Full Version : Soundsamples van Line6 Fm-4



jaywalker
15 december 2004, 18:55
blaat

jaywalker
15 december 2004, 19:00
Aangezien ik de laatste tijd steeds meer met mijn gekregen elec. orgel loop te klooien en uiterst bijzondere effecten met Big muff en Tubezipper en dl-4 er uit krijg, zit ik mij te oriienteren op een Fm-4. Ik heb al een tijdje lopen zoeken naar geluidsfragmenten, maar kan niet echt iets er van vinden.

Nou weet ik dat bijv John Frusciante wel eens die oberheim filter gebruik (geweldig geluid).

Ik zou hem dan voornamelijk willen gebruiken opnemen van solo projectjes (waar vage geluiden vereist zijn bij mij :)) En uiteraard gebruiken met de gitaar.

Ze zijn duur, vandaar dat ik het eerst wil horen via samples etc. Ik ben een dl-4 gewend, dus ik weet hoe fijn die stomboxen werken.

Dus samengevat (al dat gelul van mij) Wie heeft er geluidsfragementen van de fm-4 of wie weet waar ik ze kan vinden?


p.s ze staan iig niet op line6.com

jaywalker
16 december 2004, 21:52
niemand?

elmark
17 december 2004, 09:14
't is niet veel, maar op deze weblink staan een paar real audio files van de fm-4, maar verwacht er niet te veel van:

http://www.musiciansfriend.com/srs7/g=home/search/detail/base_pid/150385/

jaywalker
17 december 2004, 13:15
ah bedankt!, zal het zo luisteren, ik moet natuurlijk weer eerst die plugin downloaden :-?