PDA

View Full Version : Ik moest mijn RR nog steeds een keer posten



Rubenios
15 december 2004, 17:12
nouja hiero is die dan :)

http://members.chello.nl/j.smits68/rrklaar.jpg

Phyrexian
15 december 2004, 17:14
Goed gedaan man! Eerlijk gezegd vind'k ze lelijk, maar dat is een kwestie van smaak. Veel plezier er mee!!

Jeroenvanhulsteijn
15 december 2004, 17:46
is die body nu zo klein of lijkt dat maar zo? Very sleek guitar it is. Weet jij trouwens of Jackson ook Telecaster modellen maakte?

Ibanez RuleZ
15 december 2004, 18:05
ziet er goed uit!!

en ja, jackson heeft telecaster modellen gemaakt, neck through vaak. dacht dat het een customshop model was

Harrald

soup
15 december 2004, 18:28
merkt niemand zijn naamplaatje op zn headstock??? jammer dat het niet mooi is gemaakt nu is het echt zo'n plakaatje

Rubenios
15 december 2004, 18:33
sterker nog het is een plakaatje :) hehe, zelfklevend, in geval dak t weer weg wil halen vandaar :)

Soulflyhigh
15 december 2004, 18:34
Ik vind dat naamplaatje wagelijk. Voor de rest mooie gitaar. Maar ligt het nou aan mij of lijkt ie heel klein? Misschien ben ik wel aan het ESP model gewend onderhad. Welke kleur is die graphic trouwens. Het lijkt nu een beetje creme maar die waas zit over de hele foto.

NeeraDJ
15 december 2004, 18:48
Hebben jullie nog nooit op een RR gespeeld? Een RR is onwijs klein! (en vaak nog licht ook :-? )

De enige dingen die ik er cool aan vind zijn de gekozen houtsoorten, voor de rest kan ik me er echt niet in vinden, sorry Ruub :-?

SiNiSTRaL
15 december 2004, 18:50
ik blijf de RR een polioversie van de V vinden, maar als t jouw ding (of dat van alexi laiho ;) ) is en jij bent er blij mee is er niets mis mee toch?
vind alleen dat naamplaatje en de headstock beetje cheesy

Rubenios
15 december 2004, 19:07
met kale headstock was t erger vandaar hehe. kan me voorstellen mja ben ook lauwe gitarist :)

Negative K3 fan
15 december 2004, 21:01
ik vind hem lelijk en je kunt dat ding nauwelijks zittend bespelen. Maar het is wel een lijpe handbouw gitaar, dus gefeliciteerd.

Akira
15 december 2004, 21:07
De gitaren van Alexi Laiho zijn toch wel een slag groter?
Althans, zo lijkt het wel:

http://www.cobhc.com/gallery/tuska03/tuska03_05.jpg

Negative K3 fan
15 december 2004, 21:14
ja, je ziet ook duidelijk dat er meer frets op de body zitten en er zit daar ook een cutaway.

Davidian
15 december 2004, 21:39
ik zag laatst die gast van otep heel apart zitten met zo'n rr hij had die achterkant gewoon in zijn dij gedrukt het leek net of het er gewoon zo voor was gemaakt oo :o

Swan
15 december 2004, 22:22
je kan best goed zitten met n RR; tenminste als de output op de grote vin zit, hoe zit dat bij deze Rub?

mooie gitaar...ik vind t alleen jammer dat je geen binding rond de headstock hebt, beetje kaal zo...

SiNiSTRaL
15 december 2004, 22:24
De gitaren van Alexi Laiho zijn toch wel een slag groter?
Althans, zo lijkt het wel:

http://www.cobhc.com/gallery/tuska03/tuska03_05.jpg

alexi is zelf 1.32meter ofzo :)

Wormaap
15 december 2004, 22:37
Alexi is echt niet zó'n klein ventje hoor, ergens tussen 1.70 en 1.80 schatte ik'm op Dynamo.
Maar ik heb ook het idee dat de V van Rubenios wat kleiner is... Wel mooi verder, al vind ik die gele streep niet zo top, maar als 't jouw droomgitaar is, wat de fuk boeit mijn mening dan, have fun with it :-D

Diedo
15 december 2004, 22:38
die van rubenios is zeker kleiner; kijk maar naar het formaat van de brug en het element tegenover de body.

Akira
15 december 2004, 22:41
die van rubenios is zeker kleiner; kijk maar naar het formaat van de brug en het element tegenover de body.

idd, daarom zag ik het ook, de trem is veel groter ten opzichte van de body dan bij laiho

Swan
15 december 2004, 23:16
hmmm vond er al iets raars aan;
vergeleken met de RR van Jackson;

http://img.photobucket.com/albums/v259/Chameleon2000/rr.jpg

Anders Destium
15 december 2004, 23:27
Cool :lol:

Wanneer komt er een keer een soundclip, ik ben reuze benieuwd naar de sound!


Waarom nou geen zwarte floyd, dat was echt ueber geweest bij de rest! Goud kleurt wel mooi bij zwart, maar bij dat geel net iets minder :)

Orpheo
16 december 2004, 00:03
ligt t aan mij, of staat er nu op t headstock van alexei ESP????

is ook logisch, hij zit nu bij esp, nie meer bij jackson.

Mitch
16 december 2004, 00:46
Tja, het blijft een aparte verschijning, maar je zal er ongetwijfeld blij mee zijn en veel plezier mee hebben.

Goeie actie van Swan; het verschil is behoorlijk groot en door de dubbel transparante foto duidelijk te zien.

Maarreeehhh....dat naamplaatje....lijkt wel zo'n hard plastic naamplaatje dat je op je voordeur schroeft. Toch wel handig als je vantevoren bedacht had wat er op zou moeten komen, want zó ziet het er niet uit, doodzonde.

Rubenios
16 december 2004, 05:51
de body is niet zo zeer kleiner geworden, maar iets langer. dat plaatje valt op die foto nu gewoon erg op, in t echt valt t wel mee.

btw aan dat naamplaatje zit emotionele waarde, heb ik van de dudes van mijn werk gekregen, die hebben de naam rubenios verzonnen en toen die af was kwamen zij ermee aan zetten vandaar ;)

edit: die transparante foto klopt niet helemaal je moet de body's aan elkaar gelijk leggen niet de headstocks! mijn hals zit veel minder diep in de body dan bij de jackson rr...

edit2: output zit idd aan de grote vin, zittend spelen is ideaal ermee

.ChiefRebelAngel.
16 december 2004, 07:36
Maarreeehhh....dat naamplaatje....lijkt wel zo'n hard plastic naamplaatje dat je op je voordeur schroeft. Toch wel handig als je vantevoren bedacht had wat er op zou moeten komen, want zó ziet het er niet uit, doodzonde.

idd, ziet er niet zo gestroomlijnd uit als de rest.... verder wel knap gedaan!

op Alexei's RR staat idd ESP, heeft een gitaar naar zijn specs laten maken door esp en kwam uit met een jackson met esp-logo :)

michielv
16 december 2004, 07:46
is die body nu zo klein of lijkt dat maar zo? Very sleek guitar it is. Weet jij trouwens of Jackson ook Telecaster modellen maakte?

Van Jackson weet ik het niet zeker maar Charvel maakte vroeger zeker Tele modellen: http://www.sandimascharvel.com/

Jackson heeft trouwens wel Firebird modellen gemaakt, zie ook het Jackson Museum (http://www.jacksonmuseum.com/)

Terug naar het onderwerp: ik vind hem wel mooi, geen 100% kopie van een gitaar maar je eigen draai eraan gegeven.

MazeMouse
16 december 2004, 11:53
de body is niet zo zeer kleiner geworden, maar iets langer. dat plaatje valt op die foto nu gewoon erg op, in t echt valt t wel mee.

btw aan dat naamplaatje zit emotionele waarde, heb ik van de dudes van mijn werk gekregen, die hebben de naam rubenios verzonnen en toen die af was kwamen zij ermee aan zetten vandaar ;)

edit: die transparante foto klopt niet helemaal je moet de body's aan elkaar gelijk leggen niet de headstocks! mijn hals zit veel minder diep in de body dan bij de jackson rr...

edit2: output zit idd aan de grote vin, zittend spelen is ideaal ermee
Maar als je de body's gelijk legt krijg je juist weer een in verhouding enorme headstock :D

Ibanez RuleZ
16 december 2004, 12:00
Van Jackson weet ik het niet zeker maar Charvel maakte vroeger zeker Tele modellen: http://www.sandimascharvel.com/


ik wel. jackson heeft ze gemaakt. von ze eigenlijk best mooi. vaak flame tops

Harrald

Lacrymosa
16 december 2004, 14:43
wel een fucking mooi ding, en iedereen kan zeggen wat ie wil, maar een RR rules

EN alexi is idd een heel klein mannetje, stond vrij dichtbij het podium bij dynamo

dat ding van jou zit een beetje tussen de Rosswel Roads en de normale in

Swan
16 december 2004, 15:01
edit: die transparante foto klopt niet helemaal je moet de body's aan elkaar gelijk leggen niet de headstocks! mijn hals zit veel minder diep in de body dan bij de jackson rr...



klopt wel ; de locking nut en floyd zitten op precies dezelfde plek; daar gaat t om...

Rubenios
16 december 2004, 15:04
enige wat dat betekend is dat mijn hals minder diep in de body zit... schuif de body's maar eens op elkaar dan zie je dat ze ongeveer even groot zijn...

Braindead
16 december 2004, 17:00
Gave gitaar! Dat geel op de body ziet er echt stoer uit!
En volgens mij was RR zelf ook een klein mannetje.
En voor kleine mannetjes is een kleine gitaar juist weer heel handig.
Voor grote soms ook.... :P

Maar ook ik vind dat plaatje op de headstock net ff wat minder.
Ik weet niet wat er onder zit maar dat is vast mooier