PDA

View Full Version : Voeding over



jethro
15 december 2004, 16:45
Hallo allemaal,

Ik heb hier nog een voeding liggen met daaraan een daisychain met 6 stekkertjes. Ik heb nog een extra chain waarmee je nog 4 extra stekkertjes kunt aansluiten. Er staat met de hand in geschreven: 200Ma. Je kunt er dus wel redelijk wat pedaaltjes op aan sluiten.

Weet iemand wat zoiets waard is? Ik heb het ooit eens gekocht toen ik nog geen pedaalkoffer had. Nu heb ik dat wel en is alles aangesloten op de daarop ingebouwde trafo.

Groetjes,
Jethro

BartL
15 december 2004, 16:57
Een daisy-chain is niet echt ontzettend waardevol. Meer dan 5 euro krijg je daar niet voor

jethro
15 december 2004, 17:09
Een daisy-chain is niet echt ontzettend waardevol. Meer dan 5 euro krijg je daar niet voorHet ging mij ook vooral om de voeding :)

jaywalker
15 december 2004, 19:02
Daar krijg je ook niet veel voor.

Ik zal zeggen bewaren!, gebruiken als backup ofzo, die dingen zijn altijd wel handig

en als je er echt vanaf wilt, kan je hem altijd aan mij geven, ik kan hem best wel gebruiken.

BartL
15 december 2004, 19:26
Inderdaad bewaren.
Het is het geld en de moeite van het verkopen niet waard...en mocht je over een paar maanden eens een voeding nodig hebben...

"...ach, had ik hem toen maar niet verkocht! :x "

:-D

Robbert
15 december 2004, 23:03
Inderdaad bewaren.
Het is het geld en de moeite van het verkopen niet waard...en mocht je over een paar maanden eens een voeding nodig hebben...

"...ach, had ik hem toen maar niet verkocht! :x "

:-D

Precies. Voor een voeding of kabeltje krijg je niks terug, omdat de artiekelen bijna overal te krijgen zijn.
Dus stop gewoon in je koffertje als backup, kan altijd nog van pas komen ;)

dejohan
16 december 2004, 09:27
Jij hebt voeding over.
Het is Kerstmis.
In Afrika sterven kindjes van de honger.
Dus je weet wat je te doen staat!

DREAMMACHINE
16 december 2004, 10:03
:-D