PDA

View Full Version : Music man Silhouette Special



Nesker
14 december 2004, 18:05
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

voor een paar jaar terug heeft er een recensie van deze gitaar in de gitarist gestaan, hier ben ik erg benieuwd naar.
kan iemand hem misschien in scannen ofzo
alvast bedankt

:soul:

marc_o
15 december 2004, 11:02
dat niet, maar ze komen altijd erg goed uit tests en behoren tot de absolute top van de gitaarmerken. Heb er eentje gehad en nog een hele rits Musicmans trouwens en altijd erg goed.

telecastermaster
15 december 2004, 13:09
Bovendien komen ALLE gitaren goed uit recenties van de 'De Gitarist'. :roll:

marc_o
15 december 2004, 13:34
Alleen is dat bij Musicman ook terecht.

Braindead
15 december 2004, 13:54
Die van mij is een silhouette maar gedeeltelijk dezelfde.
Het enige nadeel kan zijn dat je als je wat grote handen hebt de hals bovenaan wat krapjes is.
Voor de rest echt een top gitaar.

(zie mijn gear site)

Ritch
15 december 2004, 14:48
wat ben je van plan...? een nieuwe of een 2e hands? tweedehands kun je voor het zelfde geld ook een MM Luke kopen :D :D 8-) MAar dat is je eigen smaak. Ik heb op een silhouette gespeeld, prima gitaar. Er is nou ook een SUB versie van de silhouette, die is wat vriendelijker geprijsd, maar daar zit geen silent circuit in, veel suc6

Braindead
16 december 2004, 17:13
Tja die Luke, is inderdaad een kwestie van smaak.
Op zich een mooie gitaar, absoluut, maar het geluid is wel erg tam vind ik.

marc_o
16 december 2004, 17:24
Tja de Luke, ben ik nou de enige die het een "saaie" plank vind om te zien? Kwaliteit zal prima zijn, daar twijfel ik niet aan.

Braindead
16 december 2004, 17:29
Tja datzelfde kun je dan ook van de Les PAul en strat zeggen
Maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Het is geen Jackson Kelly :lol:

Ritch
16 december 2004, 17:45
NObody fucks met de Luke!!! :sneaky: :cool:

e_lukather
17 december 2004, 09:37
JA JOH! 8-)

marc_o
17 december 2004, 10:22
Nou, inderdaad, er is natuurlijk maar weinig zo mooi als een kelly (whahahahahaha, kinderding). Maar de Luke is saai, erg goed, maar wel saai, maar dat komt denk ik door die grijsblauwe kleur. In het zwart vind ik 'm al een stuk beter.

e_lukather
17 december 2004, 10:46
jammer dat de black sparkle haast niet meer verkrijgbaar is.

Dit is ook wel een hele mooie uitvoering!
http://www.imagerap.com/ims/pic.php?u=101UNCEE&i=407


Maar de andere kleuren zijn ook wat minder in mijn opzicht.

Nesker
17 december 2004, 13:08
ik heb zelf 2 Silhouette Specials
en ik ben super tevreden met deze KWALITEITSgitaren.
ik ben alleen benieuwd naar de review.

kan iemand mij nog helpen???

Ritch
17 december 2004, 15:45
Nou, inderdaad, er is natuurlijk maar weinig zo mooi als een kelly (whahahahahaha, kinderding). Maar de Luke is saai, erg goed, maar wel saai, maar dat komt denk ik door die grijsblauwe kleur. In het zwart vind ik 'm al een stuk beter.

Ik kon de Luke in blue dawn + matching headstoch niet zo gau vinden, dus heb ik hier maar een petrucci model. Ik bedoel de rechtse, hoezo.... saai?!!? :???: next page....

Ritch
17 december 2004, 15:45
Nou, inderdaad, er is natuurlijk maar weinig zo mooi als een kelly (whahahahahaha, kinderding). Maar de Luke is saai, erg goed, maar wel saai, maar dat komt denk ik door die grijsblauwe kleur. In het zwart vind ik 'm al een stuk beter.

Ik kon de Luke in blue dawn + matching headstoch niet zo gau vinden, dus heb ik hier maar een petrucci model. Ik bedoel de rechtse, hoezo.... saai?!!? :???: http://www.musikland-online.de/pix/onlineshop/gitele2790481025.jpg

e_lukather
17 december 2004, 23:31
wooow dikke shit!!! Dies echt niet saai. Hey.. weet je zeker dat die kleur ook bij het Luke model mogelijk is?

Ik was toch al van plan om een MM aan te schaffen.. :lol:

marc_o
20 december 2004, 09:12
Is inderdaad al wat beter

Ritch
20 december 2004, 20:27
wooow dikke shit!!! Dies echt niet saai. Hey.. weet je zeker dat die kleur ook bij het Luke model mogelijk is?

Ik was toch al van plan om een MM aan te schaffen.. :lol:

Hela, nou niet mijn droompie afpakken hè!? grapje... hijs natuurlijk wel wat duurder.. ik heb hem gezien op een duitse ernieball-custom site. Als je de site vindt, kan je de link dan ff doorgeven? tschuß, en goedluck met't zoeken want de kleur is niet meer leverbaar (misschien wel als je hem dus custom besteld)

(offtopic: Ik heb de Candyman van Lukather gekocht, en jezus, wat een goeie cd... echt heb hem nog nooit zo leip horen spelen!!! :-D)