PDA

View Full Version : Muse



Kitaarhiero
21 september 2001, 23:52
Men heeft het wel altijd over de oude garde van gitaarhelden, maar what about Matt Bellamy van Muse?
Bijna net zo snel en hij zingt er ook bij!
verder maakt hij wel geinige bewegingen met z'n gitaar enzo.

De oude garde kennen we nou wel, hoe zit het met de nieuwe (Bellamy, Morello, Greenwood, Coxon)?

Outshine
10 oktober 2001, 11:07
Pfff.. Muse is wel errug alternatief. Maar Bellamy is inderdaad niet slecht, zeker omdat ie er zo 'onritmisch' bij zingt. Maar of ie de solo van one er ff uitgooit dat betwijfel ik.

sleep_to_saturate
10 oktober 2001, 12:02
Hij gooit er een gitaarsolo met z'n stem uit.. Dat zie ik niet veel gitaristen doen. hehe

Kitaarhiero
10 oktober 2001, 16:51
dat doet hij maar af en toe...
en waar heb je een gitaarsolo voor nodig als het hele nummer de gitaar van je wiedelewiedele gaat en je je uitleeft op zang?

Dila
12 oktober 2001, 19:57
Muse is geweldig, Matt Bellamy is echt een van de beste gitaristen die ik ken hoor. Ik heb ze afgelopen week live gezien en dat was gewoon echt FANTASTISCH hoe die gast speelt, en dan ook nog zo mooi zingt CHRISTUS MINA ik was zwaaaaar onder de indruk...

Outshine
13 oktober 2001, 22:42
Zo dan..

dat klink niet verkeerd, hebben ze muscle museum nog gespeeld? Da vink zon geweldig nummer.

Ditmar
14 oktober 2001, 22:42
Ik vind Muse op cd best goed, maar toen ik ze zag op Lowlands ben ik er helemaal op afgeknapt.....shit, wat was dat slecht

anoniem
14 oktober 2001, 23:10
net als op cd.

taylor

Kitaarhiero
15 oktober 2001, 11:21
nah, smaken verschillen natuurlijk maar ik vindt Muse erg goed.

Dila
15 oktober 2001, 21:10
Muse is te gek, op lowlands waren ze ook geweldig. ze hebben muscle museum ook gespeeld, was gaaf man. op lowlands waren ze helemaal niet slecht man was juist te gek. muse rocks gewoon!!

Kitaarhiero
18 oktober 2001, 15:01
Die bellamy is een van de moderne gitaarhelden, de bewegingen zijn er en het "Nieuwe" muziek zeg maar, hiermee bedoel ik, hij is origineel. iemand die alleen maar Hendrix of Eddie na wilt doen mag dan wel gitaarheld genoemd worden, maar mist dan iets wat hendrix en Eddie hadden (hiermee kraak ik wel mijn idool Frusciante een klein beetje af...half maar), originaliteit, beide hebben nieuwe stijlen en effecten (pedalen) ontdekt. iets wat Morello en Bellamy dus ook doen. een gitaarheld bestaat uit 4 componenten: techniek, bewegingen, kennis (tot op zekere hoogte, bv. effecten) en originaliteit.

Jimi Hendrix
19 oktober 2001, 09:23
bewegingen? Kun je dat toelichten Hiero?

Voor mij is een gitaarheld juist iemand bij wie je niet meer doorhebt dat hij gitaar speelt maar dat het net is alsof hij tegen je staat te praten.
Nogmaals: Eef Albers, potverdrie!
en verders Holdsworth, Hendrix etc.
Die beheersen het instrument zo dat hun expressie niet wordt afgeleid door het nemen van technische obstakels enzo.
Dus techniek vind ik geen reden om iemand tot gitaarheld te bombarderen.

poeyerke
19 oktober 2001, 11:02
Ik vind Muse een erg goed band, en wat Matt Bellamy betreft...
Hij heeft gewoon een 'vet geluid' en een aantal pakkende riffs. Echt bijzondere solo's speelt hij niet, maar dat hoeft ook niet bij die muziek. Origineel is het zeker!
Een gitaarheld zal het van mij zeker niet worden, maar de muziek vind ik erg goed.

taylor
19 oktober 2001, 14:10
jimi daar heb je gelijk in maar bij die gasten die jij opnoemt is de techniek natuurlijk wel heel hoog(of zo hoog dat je het niet hoort)

om nog ff op veder te gaan (alleen techniek)jennifer bettten is en goeie gitarist is ze ook wel maar alleen qua techniek veder spreekt het zeer weinig mensen aan en dat is nie voor niks zo.

anoniem
19 oktober 2001, 16:23
Muse is erg goed ja maar ik vind showbizz beter dan die nieuwe cd(ik ben effe de naam kwijt) Best moeilijk na te spelen dr worden echt wrwrwra accoorden gebruikt gr BEN

Dila
19 oktober 2001, 20:25
nou valt best mee het is best goed na te spelen vind ik. in elk geval plug in baby en bliss wel.

Kitaarhiero
24 oktober 2001, 13:49
NewBorn is ook redelijk te doen...lekker drop D enzo.

Gothicmetalguy
27 november 2001, 20:08
Muse rocks gewoon! Als je ziet hoe die gast tijdens live optreden springt speelt en zingt te geluik krijg je het gewoon warm.

Gothicmetalguy
27 november 2001, 20:20
Muse rocks gewoon! Als je ziet hoe die gast tijdens live optreden springt speelt en zingt te geluik krijg je het gewoon warm.

Kitaarhiero
29 november 2001, 17:42
Da's 2x

anoniem
4 december 2001, 17:17
Muse is de grootste troep noten die ik ooit gehoord heb!!! Zanger kan niet zingen! Als je te alternatief wil doen, ben je net zo commercieel bezig als de spice girls. grote troep!!!

Dila
4 december 2001, 18:18
ow god gaan we zo beginnen, 'als je alternatief wil zijn' denk je nou echt dat ze daar ook maar 1 seconde over na denken, of ze wel alternatief genieg zijn? kom op man. en dat ie niet kan zingen is gewoon compleet onzin.

Ibanez
4 december 2001, 21:15
Op 2001-12-04 16:17, schreef anoniem:
Muse is de grootste troep noten die ik ooit gehoord heb!!! Zanger kan niet zingen! Als je te alternatief wil doen, ben je net zo commercieel bezig als de spice girls. grote troep!!!
onee krijgen we weer zo'n anoniem kliertje die gaat zeiken. Ze moeten dat anoniem gedoe maar es afschaffen :grin: en voor de rest ben ik het met dila eens. :grin:

Kitaarhiero
5 december 2001, 17:16
Inderdaad.

alternatief is trouwens ook maar een naampje bedacht door MTV als verzamelnaam voor alles wat gitaren gebruikt... behalve dan enkele R&B gozers.

poeyerke
5 december 2001, 20:38
En met commercieel muziek maken is niets mis, als je daar toch je geld mee kan verdienen.
Het is anders als je een plaatje maakt alleen om geld te verdienen, maar de meeste echte muzikanten beginnen met muziek als hobby, als ze dan goed zijn en er geld mee kunnen verdienen....niks mis mee hoor.

Altijd dat ewige gelul over bands die succesvol zijn en dat ze maar te commercieel bezig zijn....allemaal jaloersheid

puvin
15 december 2001, 22:28
origin of symmetry :wink:

en muse rox gewoon komaan :wink:
die gast speelt zalig

Noctiis
16 december 2001, 15:58
Muse is wel leuk, alleen niet echt mijn soort muziek. Er zijn al genoeg "mannen die hoog zingen" bandjes in de wereld :smile:

Yorrit
17 december 2001, 01:14
Ook ruim genoeg "Mannen die laag zingen bandjes" :smile:

Kitaarhiero
17 december 2001, 10:41
Mannen die in het midden zingen zijn er ook nog wel behoorlijk... maar Matt Bellamy zingt goed hoog, van Axl Rose is dat veel minder te pruimen...AC/DC idem.

Ditmar
17 december 2001, 18:36
Op 2001-10-19 19:25, schreef Dila:
nou valt best mee het is best goed na te spelen vind ik. in elk geval plug in baby en bliss wel.


Probeer maar eens het keyboardloopje van bliss na te spelen......

Yorrit
18 december 2001, 00:39
Ja maar das keyboard, dat telt niet :smile:

Dila
18 december 2001, 16:17
het keyboard rifje op je gitaar na spelen? ja dat is zeker moeilijk, maar daar is dat keyboard ook voor uitgevondem :razz: de acoordjes van bliss zijn niet bepaald moeilijk.

Kitaarhiero
19 december 2001, 11:37
Met Fingerpicking zijn keyboard rifjes best te doen...als het zegmaar ook gaat om linker én rechterhand partijen. Luister maar eens naar Blind Blake ofzo, die speelde dingen op z'n gitaar die erg veel op piano stukken leken (ragtime)

Gman
23 december 2001, 18:27
[quote]
Op 2001-10-19 08:23, schreef Jimi Hendrix:
Nogmaals: Eef Albers, potverdrie!
[quote]
Wie is toch die Eef waar je het steeds over hebt? Ik heb een vriendin die heet Eef, maar die zul je denk ik niet bedoelen. :smile:

[quote]
Die beheersen het instrument zo .............
[quote]

Hier heb je het juiste woord dat alles naar mijn idee omvat. BEHEERSEN.
Wie zijn instrument echt beheerst, zal kunnen spreken met zijn instrument, of laat ik 'spreken' veranderen in communiceren met je publiek.
Daar gaat het toch om? Dat je via je instrument iets verteld aan je publiek. Die komen voor jou. Jij hebt iets te delen. En of dat dan hard of zacht is, melodieus of niet, dat maakt dan geen fuck uit. Jij wilt iets vertellen aan de mensen die naar je luisteren. Als ik hier de hele tijd zou gaan schreeuwen dan zeggen jullie ook; Heje, Gman, of Gerard, hou een ff lekker je grote schreeuwlelijk dicht. :smile:
Ik kom dan dus niet over.
Dus beheer ik mijn stem op dat moment niet. En zo is het naar mijn bescheiden mening ook met onze instrumenten.

Doei.
Gerard. en nu ga ik eten. Ik sterf van de honger. :smile: hahaha

Dila
25 december 2001, 15:44
ik zag gister muse weer op tv... jezus ik ben nog steeds sprakeloos... ookal had ik dat concert al in het echt gezien en al n keer op tv! ze zijn echt heel errug goed gewoon... jullie kunnen lullen wat jullie willen!

Noctiis
25 december 2001, 16:33
we lullen wat we willen, maar over smaak valt niet te twisten... Dus waarom voeren we toch elke keer deze discussies?!

Kitaarhiero
26 december 2001, 18:13
genocide op Minuten.

Ditmar
26 december 2001, 18:58
tja, ik heb dat optreden op tv ook gezien, en ik moet zeggen dat ik hun live presentatie nog steeds waardeloos vind... maar ze hadden nu in elk geval een redelijk geluid (dat hadden ze op lowlands niet)

Noctiis
26 december 2001, 19:16
ik was dit jaar niet op lowlands, maar correct me if I'm wrong; Was Muse die met al die lelijke ballonen in het publiek (die grote ballen of whatever)?
Anywayz, vind lowlands toch nix meer, ga volgend jaar zomer lekker naar Wacken Open Air haha :smile:

anoniem
27 december 2001, 04:05
Op 2001-12-17 09:41, schreef Kitaarhiero:
Mannen die in het midden zingen zijn er ook nog wel behoorlijk... maar Matt Bellamy zingt goed hoog, van Axl Rose is dat veel minder te pruimen...AC/DC idem.


Hoor ik nou dat 'Matt Bellamy' wel eventjes beter zingt dan AXL ROSE?? Holy crap... we gaan nu echt appelen met peren vergelijken zeg! Een 'alternative'/Cobain-wannabe vergelijken met de zanger van Guns N' Roses? Waar gaat dit heen mensen..? :sad:
En ik hoop trouwens dat je met AC/DC Brian Johnson bedoelt en niet Bon Scott. Brian Jonhson zingt niet gewoon 'hoog', hij laat z'n stem omslaan. Bon Scott zong inderdaad wel hoog, maar als je 'Matt Bellamy' met Bon Scott gaat vergelijken: :sad: :sad:

Kitaarhiero
27 december 2001, 12:27
Tja... Bon Scott was wel wat beter...

Maar ik zeg nu hier... Muse is een goeie band met een erg goeie gitarist!

Noctiis
27 december 2001, 15:31
wederom, een mening

taylor
27 december 2001, 19:57
waar die recht op heeft.

Kitaarhiero
27 december 2001, 20:33
Matt Bellamy is in iedergeval beter dan de meeste andere gitaristen die de hitlijsten (Bah.. Hitlijsten) bevolken... hij heeft een goeie techniek en weet te experimenteren etc...

Ditmar
29 december 2001, 17:22
ghehehe....goeie techniek....wat een gelul...

...maar, hij's wel origineel

rockandsoccer
30 december 2001, 18:27
Tsja over smaak valt niet te twisten , wat zit je nou te zwammen met Muse. Volgens mij kun jij goed gitaar spelen jammer dat je je tijd ermee verdoet door muziek te spelen van bands die op lowlands spelen e.d. Deze en andere bands zijn van de nieuwe rock-generatie. Ik zelf ben 19 en een van de wel heel weinige jongeren die Classic Rock beluisteren. There's only one way of life ,

Early Days

Rolling Stones
The Who
Led Zeppelin
Creedende C.R.
The Eagles
Queen
Golden Earring
Neil Young
Cream
Uriah Heep
Deep Purple
Pink Floyd
The Kinks
Jimi Hendrix
Status Quo
Fleetwood Mac
Allman Br. Band

Later Days

Dire Straits
B. Springsteen
Guns 'n Roses
Gary Moore
ZZ Top
Bryan Adams
Toto
BTO
U2
Simple Minds
Aerosmith
Meatloaf
AC/DC
Van Halen
The Police
Scorpions

You can kill me , but you can't kill rock 'n roll.

DAt wou ik ff kwijt

PeArLjAm
30 december 2001, 18:37
AMEN

anoniem
2 januari 2002, 03:01
Amen! En:
Muse is toch dat popi groepje van 'bliss' ofzo? Dat computer-gemaakte achtergrond muziekje?? Hoe kunnen jullie die 'alternative' crossover-groepjes in godsnaam vergelijken met de ECHTE rock-bands die niet vertrouwen op computergestuurde deuntjes om hun (vele) gaten op te vullen zoals 'Muse' blijkbaar doet?? Dat is toch geen rock-muziek?? Jezus. Laat ze lekker 'alternatief' zijn in hun garage ofzo. Jullie vinden The Prodigy zeker ook een te gekke 'rock-band'? Ik heb geloof ik wel eens een liedje van hun gehoord met een geluidje erin dat een beetje leek op een gitaar... haha

Ibanez
2 januari 2002, 14:20
Op 2002-01-02 02:01, schreef anoniem:
Amen! En:
Muse is toch dat popi groepje van 'bliss' ofzo? Dat computer-gemaakte achtergrond muziekje?? Hoe kunnen jullie die 'alternative' crossover-groepjes in godsnaam vergelijken met de ECHTE rock-bands die niet vertrouwen op computergestuurde deuntjes om hun (vele) gaten op te vullen zoals 'Muse' blijkbaar doet?? Dat is toch geen rock-muziek?? Jezus. Laat ze lekker 'alternatief' zijn in hun garage ofzo. Jullie vinden The Prodigy zeker ook een te gekke 'rock-band'? Ik heb geloof ik wel eens een liedje van hun gehoord met een geluidje erin dat een beetje leek op een gitaar... haha
*typisch voorbeeld van een anoniem die denkt ik heb toch geen naam dus ga ik maar lekker een band flink afzijken* Anoniemen zuigen! :grin:

Kitaarhiero
3 januari 2002, 15:28
En Negatieve anoniemen zeker!

En tegenwoordig kan je gitaren errug digitaal laten klinken, met bepaalde fx.
Matt Bellamy speelt overigens ook keyboards...

Ik ben trouwens ook niet vies van Classic Rock, alleen... ik wil ook een béétje met m'n tijd mee gaan qua muziek.

Dila
3 januari 2002, 17:20
zeg maar helemaal niks kitaarhiero, die anoniemen zijn het niet waard dat wij ons gaan lopen verdedigen dat we van onze soort muziek houden en zij toevallig niet. voor mijn part kunnen alle anoniemen dood vallen.

anoniem
22 januari 2002, 16:28
Nee, zo moet je het niet zien. Muse gebruikt zulke stukjes om nieuwe dingen aan te brengen. Ikzelf vind de bent niet lekker om te luisteren maar ze zijn wel goed, en vooral live.
Ik weet niet hoe die gitarist/zang heef (matthew of zoiets?) maar hij is zeker niet slecht.

Kitaarhiero
22 januari 2002, 23:21
VAL DOOD!

Kitaarhiero
22 januari 2002, 23:21
jaa... ik maak geen onderscheid meer :wink:

Yorrit
22 januari 2002, 23:55
aah! Kitaarhiero's bloedige anti-anoniemen-kruistocht is begonnen! :smile:

Kitaarhiero
23 januari 2002, 12:03
Sterf anoniemen! sterf!

Dila
23 januari 2002, 17:12
hahahaha DOOD AAN DE ANONIEMEN!!!

anoniem
23 januari 2002, 17:17
Haha lekker puh jullie zijn gewoon lekker dom en ik lekker slim. Want muse zuigt!!



(haha dit is ibanez die zich voor de grap ff heeft uitgelogd om jullie te pesten :grin: :grin: )

Ibanez
23 januari 2002, 17:17
Whaha hier ben ik weer, om ff te bewijzen dat ik het echt was hierboven :grin: :grin:

Dila
23 januari 2002, 17:30
pas op jij klein etterbakje!! :wink: :wink:

Kitaarhiero
23 januari 2002, 19:38
idd pas op... Ik heb al bijna de bruine band :wink:

moretel
28 januari 2002, 16:13
Als veertiger vind ik Muse erg goed, met name de eerste CD. Matt Bellamy is een goede gitarist, hij heeft een speciale technicus in dienst die allerhande effecten IN zijn gitaren bouwt, das handig hoef je niet zo te dansen op de pedalen. Als je ziet dat er maar drie muzikanten zijn en het geluid wat ze produceren, heerlijk. Alleen is het wel muziek (net als Radiohead) waarvoor je in de stemming moet zijn.

Noctiis
28 januari 2002, 19:12
dat van die effecten had ik ook ergens gelezen, wel fijn lijkt me dat :smile: Helemaal in mijn met effecten doorspekte geluid hehe

dirkw83
29 januari 2002, 11:50
Niet zo zeuren over die Anno's, alsjeblieft. Ach muse, het is wel ok denk ik. Maar niet mijn smaak.

Ibanez_grx70_Dennie
15 augustus 2002, 20:36
Matthew Bellamy rullez en muscle museum is mijn favo

Ibanez_grx70_Dennie
21 augustus 2002, 12:55
Op 2001-10-14 21:42, schreef Ditmar:
Ik vind Muse op cd best goed, maar toen ik ze zag op Lowlands ben ik er helemaal op afgeknapt.....shit, wat was dat slecht



slecht juist goed

Ibanez_grx70_Dennie
21 augustus 2002, 12:57
Op 2002-01-28 15:13, schreef moretel:
Als veertiger vind ik Muse erg goed, met name de eerste CD. Matt Bellamy is een goede gitarist, hij heeft een speciale technicus in dienst die allerhande effecten IN zijn gitaren bouwt, das handig hoef je niet zo te dansen op de pedalen. Als je ziet dat er maar drie muzikanten zijn en het geluid wat ze produceren, heerlijk. Alleen is het wel muziek (net als Radiohead) waarvoor je in de stemming moet zijn.


ja je hebt helemaal gelijk alleeeeeen ik ben altijd in de stemming voor muse

Thomasvv
21 augustus 2002, 13:28
Jah Dennie, we weten nu wel dat je phan van Mjoes ben.. Maar wil je dan alsjeblieft nokken met dat gekut in de chat?

Kris Haex
22 oktober 2002, 21:37
Hij gooit er de solo van "one" uit. Misschien niet noot voor noot hetzelfde, maar dat zal bij meerdere gitaristen het geval zijn die hem naspelen. Maar hij heeft vlugge vingertjes en hij speelt die solo van "one" als het moet!

Negative K3 fan
22 oktober 2002, 22:37
Op 2002-01-28 15:13, schreef moretel:
hij heeft een speciale technicus in dienst die allerhande effecten IN zijn gitaren bouwt,

Nee, hij heeft 3 custom build gitaren (1 keer aluminium, 1 keer zwart en 1 keer gebroken spiegel effect) die zijng ebwowud door mansons (een lopndonse gitaarwinkel dachtik) en daar heeft hij per gitaar een fuzz factory en een MXR phaser in laten bouwen en in de zwarte zit ook nog een midi strip geval.

Kris Haex
23 oktober 2002, 12:05
Die gitarist van Muse heeft ook veel techniek, er zijn er ide denken in termen van "Hij zal de solo van dit of dat nummer niet kunnen spelen". Zo heb ik ook al eens een gitarist op snelheid onderschat. Hij speelde toen ook effe een snel ritmisch loopje van "Metallica". Dus, onderschat niemand. Als ik met een band ooit eigen nummers maak en ik zou mijn snelheid achterwege laten dan denkt iedereen, hij is niet technisch, maar ik speel ondertussen wel graag de solo's na van "Kirk Hammett" en ik speel "Metallica". Maar Clapton kan ik ook. En "Pearl Jam" ook.

Neals
23 oktober 2002, 13:25
maar dat is meestal zo, sommige muziek laat solo's niet toe....

B108
23 februari 2003, 22:21
Naar het schijnt is Muse echt slecht live.
Ik heb ze gezien op TW en toen waren ze echt wel goed.

Dat was in de periode van het rode haar.

Negative K3 fan
23 februari 2003, 22:26
Op 2002-10-23 12:25, schreef Neals:
maar dat is meestal zo, sommige muziek laat solo's niet toe....



muse muziek laat solos wel toe maar geen standaard cock rock pentatonische "troep".

Neals
23 februari 2003, 22:35
naja, desondanks heb ik toch liever placebo dan muse

B108
25 februari 2003, 21:20
Ik heb het ook meer voor Placebo

Dekkz0r
28 mei 2008, 12:58
Naar het schijnt is Muse echt slecht live.
Ik heb ze gezien op TW en toen waren ze echt wel goed.

Dat was in de periode van het rode haar.

haha, hoevaak is muse nu al uitgeroepen als beste-live-act?

ff normaal doen hoor, Matt geen techniek zie ik hier ook een posten, ga alsjeblieft even een optredenk bekijken ofzo, die man speelt live NIETS hetzelfde als op de plaat, gooit er ter plekke improvisatie riffjes tussen en doet dit echt heel erg tof.

(ps. wil iemand met slechte techniek wel eens Stockholm Syndrome of Assasin zien spelen, kan je pas echt lachten)

Prima als de muziek niet tof vind, of als z'n stem je niet aan staat, maar kom niet aan met een verhaal van wat voor slechte gitarist t wel niet is. Ik vind Satriani helemaal niets, maar geef tenmiste wel toe dat deze man achterlijk goed kan soleren......


EDIT: Ik weet, erg oude topic, maar toch een zinvolle bump naar mijn mening :hippie:

B_2_the_a
28 mei 2008, 13:06
EDIT: Ik weet, erg oude topic, maar toch een zinvolle bump naar mijn mening :hippie:
mijn mening: niet echt zinvol ;)

Dekkz0r
28 mei 2008, 13:07
mijn mening: niet echt zinvol ;)

In tegenstelling tot jouw post natuurlijk :satisfie:

:D

B_2_the_a
28 mei 2008, 13:08
In tegenstelling tot jouw post natuurlijk :satisfie:

:D

wat heeft het voor zin om een tig jaar oude dicussie over muse te bumpen? Het is toch een kwestie van smaak en dat kan eeuwig duren!

Dekkz0r
28 mei 2008, 13:10
wat heeft het voor zin om een tig jaar oude dicussie over muse te bumpen? Het is toch een kwestie van smaak en dat kan eeuwig duren!

Zeggen dat Matt een slechte techniek heeft, heeft niet erg veel met smaak te maken, of wel?

Daarbij, ik had ook een nieuwe topic kunnen openen, had je dat liever gehad?

Ik ruik een Zeiken-om-te-zeiken gehalte .. :hippie:




Naar het schijnt is Muse echt slecht live.
Ik heb ze gezien op TW en toen waren ze echt wel goed.

Dat was in de periode van het rode haar.

haha, hoevaak is muse nu al uitgeroepen als beste-live-act?

ff normaal doen hoor, Matt geen techniek zie ik hier ook een posten, ga alsjeblieft even een optredenk bekijken ofzo, die man speelt live NIETS hetzelfde als op de plaat, gooit er ter plekke improvisatie riffjes tussen en doet dit echt heel erg tof.

(ps. wil iemand met slechte techniek wel eens Stockholm Syndrome of Assasin zien spelen, kan je pas echt lachten)

Prima als de muziek niet tof vind, of als z'n stem je niet aan staat, maar kom niet aan met een verhaal van wat voor slechte gitarist t wel niet is. Ik vind Satriani helemaal niets, maar geef tenmiste wel toe dat deze man achterlijk goed kan soleren......


EDIT: Ik weet, erg oude topic, maar toch een zinvolle bump naar mijn mening :hippie:

Herman
28 mei 2008, 13:13
Ondanks dat het wat onnodig is om daarvoor idd een topic te bumpen, je kunt bellamy niet "slecht" noemen. Wat ik me trouwens erg goed voor kan stellen is dat je slecht tegen die wat zeikerige stem kan, en zn ademhalingen voor elke zin aan. Maar het blijft toch echt favoriet bij mij. :)

B_2_the_a
28 mei 2008, 13:15
Zeggen dat Matt een slechte techniek heeft, heeft niet erg veel met smaak te maken, of wel?

Daarbij, ik had ook een nieuwe topic kunnen openen, had je dat liever gehad?

Ik ruik een Zeiken-om-te-zeiken gehalte .. :hippie:

Nee hoor, maar het is meer omdat ik een schijthekel eraan heb als oude topics (waar 99,99 % van de peeps niets van kan herrineren of ervanaf weten) gebumpt worden.

Ergste is: die gasten die dat zeiden zitten al niet meer op gitaarnet :P nk3f na dan

Dekkz0r
28 mei 2008, 13:15
Ondanks dat het wat onnodig is om daarvoor idd een topic te bumpen, je kunt bellamy niet "slecht" noemen. Wat ik me trouwens erg goed voor kan stellen is dat je slecht tegen die wat zeikerige stem kan, en zn ademhalingen voor elke zin aan. Maar het blijft toch echt favoriet bij mij. :)



Kan toch heel goed zijn dat de meningen over Muse na 3 jaar veranderd zijn? en ik dat gewoon wil peilen, we zitten immers in het gitaristen forum hier :hippie:

B_2_the_a
28 mei 2008, 13:16
fuck dit

ik ben boodschappen doen!

Dekkz0r
28 mei 2008, 13:17
fuck dit

ik ben boodschappen doen!

zeg dan niets...

Maar goed, jullie je zin, ik open wel een nieuw topic.

EDIT: We gaan hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=109481) verder

Mitch
31 mei 2008, 13:54
EDIT: Ik weet, erg oude topic, maar toch een zinvolle bump naar mijn mening
B2tA wees je er al fijntjes op: dit is een behoorlijk zinloze bump. Om er dan ook nog een aanvallend toontje op na te houden in je reacties op B2tA... ideaal recept voor een slotje.
Je had trouwens al een topic gemaakt voor Matt zelf, dus het ook nog eens 'verdedigen' van muse na een aanval van een non-believer (B108) in een vooroorlogs topic is sowieso al zinloos, maar als die non-believer al niet meer online is geweest sinds december 2007 is het volstrekt belachelijk.