PDA

View Full Version : Dit is ~$#%



Toaster
14 december 2004, 12:40
Balen zeg!!!

Er stond op marktplaats een SF dual showman. Voor maar € 275,-

Binnen 3 uur wastie weggekaapt voor mijn neus.......... :-(

Al
14 december 2004, 13:04
Balen zeg!!!

Er stond op marktplaats een SF dual showman. Voor maar € 275,-

Binnen 3 uur wastie weggekaapt voor mijn neus.......... :-(

Ik had hem ook gezien. Een met NonMV met underlined logo nog. Als je snel bent en gelijk wat meer biedt heb je nog wel eens beet.

Al

Toaster
14 december 2004, 13:06
Wat is hiervoor een redelijk bedrag??

Robbert
14 december 2004, 13:46
Ook gezien, niet geboden :oops:

PeeVee
15 december 2004, 01:32
Balen zeg!!!
Och dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik heb zo mijn vermoeden dat ie wel goed terecht is gekomen, dat moet toch ook een geruststellende gedachte zijn?!... :dance:

Toaster
15 december 2004, 10:39
Dan heb ik zo mijn vermoeden wie die amp nu heeft :cool:

Toaster
15 december 2004, 10:45
He Al de silverfaces zonder master volume waren toch weer de latere silver faces?

En als ik het goed heb dan waren de eerste silverfaces goed en de laatste silverfaces goed toch???

Was deze versie nog om te bouwen naar een blackface?

Al
15 december 2004, 14:42
He Al de silverfaces zonder master volume waren toch weer de latere silver faces?

Nee, de latere houden hun master. Wel is het zo dat de kleinere modellen (bv Deluxe en Vibrolux) nooit MV hebben gekregen.

> En als ik het goed heb dan waren de eerste silverfaces goed en de laatste silverfaces goed toch???

De latere SF'en zijn zeker niet beter dan de eerdere, integendeel. Daarbij kwam Fender tweede helft 70er jaren met de opgevoerde UL amps en was het doek gevallen. De Fender amps uit het Rivera tijdperk vind ik weer de moeite waard.

> Was deze versie nog om te bouwen naar een blackface?[/quote]

Qua circuit was dat geen probleem geweest.

Al