PDA

View Full Version : Mesa Boogie Dual rectifier Tremoverb 2x12



jerre1983
14 december 2004, 11:16
Dit prachtige ding heb ik 2de hands te koop zien staan, maar ik vond het eerlijk gezegd nogal aan de dure kant. De man ik kwestie vroeg 2000 euro, is dit een eerlijke prijs of niet? (ik dacht dat vele Dual Reticiefers 1x12 van 1200 tot 1600 de deur uitgingen)

BLOK182
14 december 2004, 12:34
Rond de 1500-1600 lijkt me ook een nette prijs voor die Tremoverb.

guhlenn
15 december 2004, 09:50
yes. de head doet zo'n 1700,- daar zou je het combo ook voor moeten kunen krijgen (vreemd genoeg...)

Ibanez RuleZ
15 december 2004, 11:36
niet alle dual rectifiers zijn hetzelde. je hebt bijvoorbeeld ook een maverick dat iets heel anders is. een tremoverb zal zoals voogangers al zeiden iets vna 1600 moeten opbrengen. Deze amp zou volgens sommigen een goede clean hebben, wat uiteraard zeldzaam is op een "scheur rectifier"

Harrald

NeeraDJ
15 december 2004, 14:06
1600 euro

PaulRijkers
9 september 2011, 10:45
Sorry voor het aanhalen van een oude discussie, maar in hoeverre zijn de bovengenoemde prijzen nog actueel? Ik ben aan het zoeken naar een Tremoverb en ben me wat aan het orienteren..

groeten!

the sure thing
10 september 2011, 14:24
Sorry voor het aanhalen van een oude discussie, maar in hoeverre zijn de bovengenoemde prijzen nog actueel? Ik ben aan het zoeken naar een Tremoverb en ben me wat aan het orienteren..

groeten!

Zeker nog steeds actueel! Bij Maxguitar stond er 2e hands 1 te koop voor € 1.800,- dus 2e hands zonder winkel ertussen is € 1.600 gangbaar. Tenzij er een flightcase o.i.d. bij zit....

PaulRijkers
10 september 2011, 15:51
Dank je wel!! Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten bij de Tremoverb's waar iemand van jullie weet van heeft? (zwakte puntjes oid..)

Misery Signals
11 september 2011, 13:13
Lampen bekijken. Zitten de originele Mesa er nog in, heeft ie nog geen bias mod.

MS

visjoep
14 september 2011, 23:19
Mocht je nog interesse hebben in een Tremoverb 2x12.
Ik heb er nog een staan op de reservebank, en ik doe er niks meer mee wegens andere voorkeuren na zoveel jaren.
Ik denk dat ie nog wel 1500 euries waard is.En helemaal in orde.

macwilliams
15 september 2011, 06:22
Volgens mij was dit al over zn houdbaarheidsdatum heen....

Mitch
15 september 2011, 07:57
Nou nee, meneer Rijkers heeft 'm redelijk recent gebumpt met een nieuwe vraag en interesse. Dat er dan inhoudelijk gereageerd wordt met een te koop aangeboden amp is geen probleem, maar om je er nou speciaal voor aan te melden....
Uiteraard kunnen dit soort aanbiedingen ook gewoon via PB, da's wel zo discreet en meer to the point.

macwilliams
15 september 2011, 08:25
Okay. Dan zou een PM inderdaad een sierlijkere oplossing zijn geweest:chicken:

visjoep
15 september 2011, 20:27
Jammer dat dit anders wordt opgepikt dan ik het heb bedoeld.

Ik dacht er in eerst instantie iemand mee te helpen en het zal mij echt een zorg zijn als de versterker nog jaren hier zou staan.
Ik zit niet echt op een verkoop te wachten, anders was een advertentie net zo makkelijk geweest.

Kennelijk moet je erg op je doen en laten passen voor je reageert op een forum als dit.
Een mens is nooit te oud om te leren.

bass blom
15 september 2011, 20:32
Jammer dat dit anders wordt opgepikt dan ik het heb bedoeld.

Ik dacht er in eerst instantie iemand mee te helpen en het zal mij echt een zorg zijn als de versterker nog jaren hier zou staan.
Ik zit niet echt op een verkoop te wachten, anders was een advertentie net zo makkelijk geweest.

Kennelijk moet je erg op je doen en laten passen voor je reageert op een forum als dit.
Een mens is nooit te oud om te leren.

trek het je niet aan, het is inderdaad zo krom als een doorsnee egmond hals, je mag je spullen wel in je sig te koop aanbieden :D

en deze of gene die af en toe subtiel op zijn of iemand ander's sig wijst wordt niet geband.

macwilliams
15 september 2011, 20:42
Jammer dat dit anders wordt opgepikt dan ik het heb bedoeld.

Ik dacht er in eerst instantie iemand mee te helpen en het zal mij echt een zorg zijn als de versterker nog jaren hier zou staan.
Ik zit niet echt op een verkoop te wachten, anders was een advertentie net zo makkelijk geweest.

Kennelijk moet je erg op je doen en laten passen voor je reageert op een forum als dit.
Een mens is nooit te oud om te leren.

Ik heb er geen problemen mee dat jij je amp aan iemand wil aanbieden, ik las alleen over de recente post heen en dacht dat je op de topicstarter reageerde...

Ik stop mn voet wel weer in mn mond:D

Mitch
16 september 2011, 16:54
Jammer dat dit anders wordt opgepikt dan ik het heb bedoeld.
...
Kennelijk moet je erg op je doen en laten passen voor je reageert op een forum als dit.
Een mens is nooit te oud om te leren.

Het zelfmedelijden mag weer worden opgeborgen ;) Tot voor kort werden al dit soort reacties opgevat als spam en dus ook verwijderd. Pas sinds kort staan we het toe, mits het on topic is (zoals in jouw geval).

el loco
17 september 2011, 09:34
Trouwens: fijne versterker! Ik heb zelf al 8 jaar een Tremoverb top en nooit problemen gehad ondanks veel gesleep naar gigs heen en weer! Ok, het handvat is gesneuveld (zonder val gelukkig) maar dat beïnvloed de werking niet. Mooi clean heb ik overigens nog niet gehoord, gebruik hem alleen voor scheurdoeleinden!

PaulRijkers
20 september 2011, 09:54
whoopsie, ben eventjes niet meer geweest zie ik wel...

VisJoep, bedankt voor je aanbod, maar ik heb er inmiddels eentje gevonden (zondag opgehaald) die me tot nu toe perfect bevalt!
Wat betreft de scheur: ja die is zeker aanwezig! en wat betreft clean: ik verbaasde me over de cleane sound! Zeker met een reverb randje kom je hele mooie sounds tegen!!
Happy New Amp Day dus! ;)

trouwens bedankt heren voor de hulp!!

visjoep
23 september 2011, 18:45
Veel plezier ermee Paul.
Hij kan veel meer dan een gewone Recto, dat zul je wel merken.
Als je in de gelegenheid bent moet je 'm ook 's op een Marshall 4x 12 proberen.
Dan ga je echt uit je dak.