PDA

View Full Version : LoveTone



BramVersteeg
13 december 2004, 23:14
Naast Zvex en Electro Harmonix weer een merk gevonden die nieuwe creaties op de markt gooien die mij erg aanspreken! Maar wat zijn die dingen teringduur! Wel hele vette pedalen. Die Ring Stinger en '? ' stereo flanger (flanger with no name) zijn echt vet voor freaky stuff. Ze hebben net als die Probes van Zvex ook een soort Thermin ingebouwd. Volgens mij kun je deze bedienen door met iets (meestal je voet denk ik) boven een lampje te zweven. Ik zit (op lange termijn) wel op van die pedalen te gassen eigenlijk. Weet iemand wat de nieuwprijzen zijn van deze pedalen? En zijn er misschien mensen die Lovetone pedalen hebben of hebben gehad?
Cheers, Bram

Robbert
14 december 2004, 00:01
Volgens mij zijn deze juist discontinued... :???:

BramVersteeg
14 december 2004, 00:09
Zo'n idee kreeg ik ook al omdat de site sinds 2000 of 2001 niet meer geupdated is. Klote, dan moet ik snel die apparaten van internet plukken!
8-)

Dirk_Hendrik
14 december 2004, 10:28
Zo'n idee kreeg ik ook al omdat de site sinds 2000 of 2001 niet meer geupdated is. Klote, dan moet ik snel die apparaten van internet plukken!
8-)
.... Dan ben jij zeker heel rijk??
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22669&item=3767960378&rd=1

LordRiffenstein
14 december 2004, 10:40
Ik meen mij te herinneren dat er onlangs in Guitarist een test stond van 2 Lovetone-pedalen die terug verkrijgbaar zijn.

Lucluc
14 december 2004, 10:42
Die oude pedalen op de site worden niet meer gemaakt. Wel is er een nieuwe in productie: een Brown Source en Big Cheese in 1. Overdrive en Fuzz, met hele rare namen.

Ik heb 'vroeger' wel eens een Brown Source ingeplugd. Ik was totaal niet onder de indruk. En je hebt meteen je hele pedalenkoffer vol! Die nieuwe is ook weer zo groot. Ik heb hem laatst bij een kennis gezien, dus ze bestaan echt.

Hoe zou een Super Hard On in een Brown Source voelen?

DREAMMACHINE
14 december 2004, 10:48
...pff...prijzig!

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/effecten/35575.htm%3Fret%3D%252Fmarkt%252Fmuziek%252Feffect en.htm%253Foudei%253D30%2526js%253D1

BramVersteeg
14 december 2004, 10:58
Ja, toen die prijs nog niet zo hoog was zat ik er aan te denken om misschien een bod te doen. Nu de prijs echt associaal hoog is ga ik dat echt niet doen! Het lijken me erg vette pedalen maar wel erg (lees: veel te) duur. Jammer dat die mudulatie pedalen niet meer gemaakt worden, want dat zal de 2e hands prijs wel omhoog gooien.

marc_o
14 december 2004, 11:06
Die oude pedalen op de site worden niet meer gemaakt. Wel is er een nieuwe in productie: een Brown Source en Big Cheese in 1. Overdrive en Fuzz, met hele rare namen.

Ik heb 'vroeger' wel eens een Brown Source ingeplugd. Ik was totaal niet onder de indruk. En je hebt meteen je hele pedalenkoffer vol! Die nieuwe is ook weer zo groot. Ik heb hem laatst bij een kennis gezien, dus ze bestaan echt.

Hoe zou een Super Hard On in een Brown Source voelen?


Klinkt wel geil allemaal :o

BramVersteeg
14 december 2004, 19:04
Klote, stond er net een op marktplaats als ik 2 dagen niet kijk! Gereserveerd :evil:

BramVersteeg
16 december 2004, 14:27
Net mail gehad dat iemand van z'n Wobulator af wil! 8-)
Ik ben bezig met onderhandelen maar als ik hem binnen heb zal ik eens een revieuw schrijven en soundclips posten!