PDA

View Full Version : GODVERDEGODVER! Boss PN-2 verkocht voor 60 euro!



Speeddemon
13 december 2004, 10:32
Sinds vanacht hield ik een Boss PN-2 op Ebay.de in de gaten met een BIN van 60 euro! De verkoper verzond alleen naar Duitsland, ikke hem mailen en wachten. En net is ie alsnog verkocht! :x :x :x :x

:-(

Speeddemon
13 december 2004, 10:35
van dezelfde verkoper:
iemand een DM-2 voor 125 kopen?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3769218051&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcJ_BIN&popuprebrand=false

jpb
13 december 2004, 11:33
Vervelend is dat voor je, is mij ook wel eens gebeurt. Wanneer je gewoon geboden had, dan had hij hem wellicht ook wel naar nederland opgestuurd. Maar ik check ook altijd eerst of dat OK is; zijn nu eenmaar de afspraken.
Wat ook frusterend is: Gesniped worden door een Japanner..... :evil:

Robbert
13 december 2004, 11:38
Tsss.. Speedy, jij laat je tegen houden door de opmerking "Alleen Duitsland"? :D

Dirk_Hendrik
13 december 2004, 11:56
Ik ben die opmerking gaan negeren. Alléén naar duitsland is te suf. Wat is het probleem aan even naar de buren versturen. De koper betaalt de verzenkosten. De enige die ik ken die nog irritanter is is "Duitsland, oostenrijk en zwitserland". Zeker Zwitserland (non EU) is meer werk dan de buren, Nederland dus. Heb je daar een probleem mee als verkoper, dan heb ik in Munchen een paar aardige collega's zitten. Denk eens een beetje Europees denk ik dan.

Robbert
13 december 2004, 12:17
Ik ben die opmerking gaan negeren. Alléén naar duitsland is te suf. Wat is het probleem aan even naar de buren versturen. De koper betaalt de verzenkosten. De enige die ik ken die nog irritanter is is "Duitsland, oostenrijk en zwitserland". Zeker Zwitserland (non EU) is meer werk dan de buren, Nederland dus. Heb je daar een probleem mee als verkoper, dan heb ik in Munchen een paar aardige collega's zitten. Denk eens een beetje Europees denk ik dan.

Zo denk ik óók! :D

Remco nog niet :razz:

Quink
13 december 2004, 12:27
Ik ben die opmerking gaan negeren. Alléén naar duitsland is te suf. Wat is het probleem aan even naar de buren versturen.

Tsja, je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ikzelf vraag toch altijd even of het akkoord is. Zoveel meer werk is versturen naar Australië of Japan ook niet, dus wat is er tegen als die gaan bieden. Je kunt het "verstuur alleen naar" anders net zo goed helemaal weglaten, of een lijst maken met "verstuur pertinent niet naar".

Zag zelf een keer op een late zondagavond een versterkertje met een relatief lage BIN staan op eBay.de. Ook met "alleen DE" erbij. Gelijk die verkoper gemaild, en had toen gelukkig binnen 30 minuten een reactie. Maar heb in die 30 minuten wel flink zitten zweten. (Gelukkig had ik nog wat bier bij de hand, je mocht eens te veel uitdrogen :D )

Antal
13 december 2004, 12:35
Ik ben die opmerking gaan negeren. Alléén naar duitsland is te suf. Wat is het probleem aan even naar de buren versturen. De koper betaalt de verzenkosten. De enige die ik ken die nog irritanter is is "Duitsland, oostenrijk en zwitserland". Zeker Zwitserland (non EU) is meer werk dan de buren, Nederland dus. Heb je daar een probleem mee als verkoper, dan heb ik in Munchen een paar aardige collega's zitten. Denk eens een beetje Europees denk ik dan.

Ik mail altijd maar voor de zekerheid. Ik kan ook geen mail schrijven in het duits dus dat helpt al niet. En ik heb ook geen duitse kennisen waar ik het heen kan sturen. Dan kun je toch gewoon beter even mailen, is mijn idee. Maar ik vind het idd nogal stom als ze het niet willen doen. En dat heb ik toch een paar keer gehad.

Mitch
13 december 2004, 13:12
Ik mail altijd maar voor de zekerheid. Ik kan ook geen mail schrijven in het duits dus dat helpt al niet.

Hallo,

sind Sie bereid nach Holland zu senden ? Ich habe 100% positiver feedback, auch international. Versandkosten zahle ich selbstverständlich, ist etwa wie 8,50E. Wenn Sie damit einverstanden sind wird ich bieten !

Grüsse,

Antal


Zo, effe copy/paste bij "stel de verkoper een vraag" en klaar ben je.

Speeddemon
13 december 2004, 13:18
ik zou dat 'wird ich bieten' weglaten. of een 'vielleicht' ertussen.

Straks verwacht die mof (ja, ben heel boos vandaag! bratwurst modderfokkers! :x ) dat je gaat bieden, ook al is de prijs omhoog gekatapulteerd.

Ik heb dus vanaf vannacht 0:03 die auction bijgehouden (ben gaan slapen om 2:50u) Speciaal wakker geworden om 8:15u vandaag (en mensen, als je Speedy voor 10 uur z'n bed uitkrijgt moet het wel voor iets heeeeel bijzonders zijn!), wachten, verkoper 2e keer gemaild, wachten, refresh om 10:33... WTF?!?! :o :evil:

Antal
13 december 2004, 13:18
Thanks :)

Quink
13 december 2004, 13:21
Straks verwacht die mof (ja, ben heel boos vandaag! bratwurst modderfokkers! :x )

Ik denk dat je "Mutterbumsers" bedoelt.


:-D :-D

Speeddemon
13 december 2004, 13:24
Straks verwacht die mof (ja, ben heel boos vandaag! bratwurst modderfokkers! :x )

Ik denk dat je "Mutterbumsers" bedoelt.


:-D :-D
:seriousf:

Zuviel schweinerij! Muti-vögler!