PDA

View Full Version : Jan Akkerman op Variax Acoustic BOse PAS



vettavillenl
12 december 2004, 20:06
part II van de video beschikbaar

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

a.s. dinsdag is hij ook aanwezig op de Line 6 User group meeting

Azrael
12 december 2004, 20:59
Zal ik het nog maar een keer zeggen.....

Klinkt nergens naar.....

Daniël_san
12 december 2004, 21:50
:o Tering :o Dat geluid is echt..... KUT

Harald
12 december 2004, 23:11
En Akkerman heeft zulke mooie gitaren... Zijn L5 heeft een prima akoestisch geluid met die piezo erin. Moet toch echt nog zien dat hij zijn Variax bij een concert gaat gebruiken.

En als je het geluid dan toch modelleert kan je het ook gewoon met een elektrische gitaar af. Waarom heb je dan nog een aparte akoestische gitaar nodig. (En als het voor het image is, maak dan een mooie!) Lijkt me akoestisch nogal verwarrend als de gitaar zelf standaard gestemd is, terwijl je versterker het geluid van een altenatieve stemming laat horen.

Deze posts rieken overigens behoorlijk naar Spam, maar goed, die discussie schijnt al eens gevoerd te zijn...

Azrael
12 december 2004, 23:38
'k Heb zo de indruk dat meneer Akkerman zich op dat filmpje totaal niet vermaakt....
:-D

Buzz
13 december 2004, 10:28
Dit is kaum zu fassen!!

Meneer Akkerman is absoluut een overtuigende man. Hij heeft mij in ieder geval overtuigd, dat een Variax niet mijn ding is!!
Laten wij ons troosten: binnenkort pakt hij vast wel weer een gitaar op.

Swampash
13 december 2004, 19:18
Hij zal deze koreaanse kut gitaar met chip erin wel gratis hebben gekregen. Voor je lol speel je er niet op en zeker niet als je hoort wat een variax moet kosten.
:(

bert k
13 december 2004, 23:16
Akkerman mag dan best wel een beetje arrogant lijken, hij pakt graag iedere nieuwe gitaar aan die hem voorgehouden wordt. Hij houdt wel van nieuwe ontwikkelingen, kijk maar naar dat Catalyst gebeuren. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij alles maar mooi vindt.