PDA

View Full Version : Bassist biedt zich aan



MathijsB
12 december 2004, 17:39
Ik, 19 jarige bassist uit Ermelo zoek een band.

Mijn muzieksmaak is gevarieerd, maar mijn grootste invloeden zijn toch wel Muse, Foo Fighters, en Radiohead. Dit soort muziek zou ik ook graag weer gaan willen maken in een band!

Ik speel nu 2 jaar basgitaar, waarvan 1 jaar in een band. Heeft jouw band een bassist nodig, woon je in de omgeving van Harderwijk, stuur me dan een mailtje!

galguitarist
18 december 2004, 11:32
Jammer dat je niet in de buurt van Oldenzaal woont...

MathijsB
18 december 2004, 18:55
Inderdaad jammer, de mp3's van je band vind ik best gaaf :). Misschien kunnen we eens kijken wat er mogelijk is. Maar Ermelo - Oldenzaal blijft een pokke eind :(

BramVersteeg
5 januari 2005, 23:51
Hoe goed kun je spelen en hoe ver wil je reizen?
Ik ben nogal kierkeurig in het kiezen van leden maar wil wel iets opzetten met de bands die je noemt (vooral Radiohead en ook wel Muse) in m'n achterhoofd.

skapelski
3 januari 2009, 03:08
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge, Radiohead en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander