PDA

View Full Version : Nieuwe van der Haar gitaren.....mooi!



vinni
12 december 2004, 16:39
Niet kwijlen hé..... :-D :-D :-D

http://image20.webshots.com/21/2/15/21/230921521LCHIYd_ph.jpg


Meer foto's......
Zie mijn webshots page.

Heb gehoord dat ze zeer concurrerend geprijst zijn.
Binnenkort leverbaar.

Groet,
Vinni

vinni
12 december 2004, 16:40
Kutfoto''s.......

Kijk maar gewoon bij mijn webshots.....

die IMG-functie........echt klote



Groet,
Vinni

Negative K3 fan
12 december 2004, 16:45
hm kvind ze niet echt mooi, doen me erg denken aan die andere nederlandse gitaren, london city ofzo?

Kevin-D
12 december 2004, 16:56
Nee joh, london city is zo'n b'tje budget tot midpriced (wel hééél veel waar voor je geld hoor!), en fabrieksgebouwd, deze gitaren zijn met de hand gemaakt in nederland! Als je die dingen in 't echt ziet zie je 't verschil wel... mooie dingen zeg! 8-)

vinni
12 december 2004, 17:14
Zeg als iemand een paar van die foto's hier kan plaatsen....
Be my guest....

Groet,
Vinni

vulvasonic
12 december 2004, 17:14
Ja strak en heel mooi enzo.

Persoonlijk vind ik dit soort modellen mooier als ze 'naakt' zijn. Maar ze blijven mooi natuurlijk.

Chris Wolstenholme
12 december 2004, 18:32
mja t heb wel weer vrij veel van de 'moderne' fender lijn, showmaster dingen etc, al zal de kwaliteit beter zijn.

Sicky61
12 december 2004, 19:05
mwah......lelijk zijn ze niet.
http://members.lycos.nl/bg0files/uploads/230921530RNFssG_ph.jpg

Daniël_san
12 december 2004, 19:17
Deze isw mooi!:
http://image22.webshots.com/23/2/15/70/230921570jpKvoK_ph.jpg

Wormaap
12 december 2004, 19:20
Deze isw mooi!:
http://image22.webshots.com/23/2/15/70/230921570jpKvoK_ph.jpg
Zet d'r een Floyd op en ik zou'm zo willen, mooie top :-D

SiNiSTRaL
12 december 2004, 19:23
Nee joh, london city is zo'n b'tje budget tot midpriced (wel hééél veel waar voor je geld hoor!), en fabrieksgebouwd, deze gitaren zijn met de hand gemaakt in nederland! Als je die dingen in 't echt ziet zie je 't verschil wel... mooie dingen zeg! 8-)
London city is officieel ook nederlands, ze worden tegenwoordig in china of korea gemaakt, las eerst op t forum dat die LC strats dezelfde zijn als die nieuwe richwood strats....

Negative K3 fan
12 december 2004, 20:50
mwah......lelijk zijn ze niet.
http://members.lycos.nl/bg0files/uploads/230921530RNFssG_ph.jpg

deze is zeker mooi! zit daar een randje 'faux' houten binding omheen? zou het wel afmaken!

BLOK182
12 december 2004, 20:53
Die blauwe superstrat is wel cool! Beetje droptopachtig!

maylingjv
12 december 2004, 22:06
weet iemand al iets van de prijzen voor deze ? ik begin ook interresse te krijgen

vinni
12 december 2004, 23:18
Heren,
Binnenkort staan de foto's ook op de website van Erik.
Prijzen zijn uiteraard een beetje afhankelijk van de uitvoering e.d.
Wat ik aan onofficiele richtprijzen heb gehoord.....zeer concurrerend!
Neem t.z.t. maar contact op met Erik. Weet zeker dat je aangenaam verrast wordt.

Groet,
Vinni

Mitch
13 december 2004, 19:49
Die rode nep-tele is wel heel erg lelijk zeg.....als je het brugelement schuin zet, plak er dan de klassieke brugplaat heen, dit ziet er niet uit.

Het geheel doet me trouwens eerder denken aan Charvel (superstrat) of nieuwer: Zerberus. Duits merk dat ook een soort '80-er jaren superstrats/teles verkoopt.

PeArLjAm
13 december 2004, 20:12
mooie gitaren hoor maar een binding bij de hals zou ze niet misstaan. Dat maakt ze af.. vind wel dat als je zon mooie gitaar hebt met fancy flametops enzo dat de hals binding moet hebben, of ligt dat aan mij :D
maargoed zon tele met humbuckers lijkt me wel wat.

gjlp
13 december 2004, 20:15
Ik ben er ook niet kapot van. Ik kan maar niet wennen aan een strat of tele met humbuckers en zonder slagplaat.

jero
13 december 2004, 22:18
Die rode nep-tele is wel heel erg lelijk zeg.....als je het brugelement schuin zet, plak er dan de klassieke brugplaat heen, dit ziet er niet uit.

Het geheel doet me trouwens eerder denken aan Charvel (superstrat) of nieuwer: Zerberus. Duits merk dat ook een soort '80-er jaren superstrats/teles verkoopt.

eerder wellicht vd haar goes anderson, die tele die hier gepost is heeft erg veel weg (lees 2 druppels water) van een anderson cobra, de overige teles en strats lijken erg op de drop top serie...

ik kan me wel voorstellen dat vd haar zijn horizon wat wil verbreden, maar ben wel erg benieuwd hoe ze zich kwalitatief gaan verhouden tot bijvoorbeeld anderson en suhr

Mitch
13 december 2004, 23:29
Ik dacht eigenlijk dat de jaren '80/'90 superstrat een beetje passé was :???:
Als dit een nieuwe lijn wordt verbaast het me, eerlijk gezegd.

Wormaap
13 december 2004, 23:44
mooie gitaren hoor maar een binding bij de hals zou ze niet misstaan. Dat maakt ze af.. vind wel dat als je zon mooie gitaar hebt met fancy flametops enzo dat de hals binding moet hebben, of ligt dat aan mij :D
maargoed zon tele met humbuckers lijkt me wel wat.
+1

En Superstrats zijn helemaal niet passé :evil:

robbertjeeeh
16 december 2004, 21:32
En Superstrats zijn helemaal niet passé :evil:

Inderdaad, ze zijn lelijk :P :P :P :P

Mjah is inderdaad maar net wat je mooi vindt.

Wormaap
16 december 2004, 21:41
En Superstrats zijn helemaal niet passé :evil:

Inderdaad, ze zijn lelijk :P :P :P :P

Mjah is inderdaad maar net wat je mooi vindt.
*Aait Model 6...* Superstrats zijn lief, en de best bespeelbare gitaren op aarde.

Mitch
16 december 2004, 23:44
Ja, oké, sorry, ik bedoelde: ze zijn niet echt in de mode zoals Strats en Teles dat momenteel weer helemaal zijn. Ik bedoel het dus meer marketing-technisch, niet gitaar-technisch :D

Wormaap
16 december 2004, 23:57
Marketing-technisch hangt het er een beetje vanaf denk ik, Ibanez SZ en RG zijn toch wel immens populair, en dat vind ik toch wel superstrats :P
Maar een Model 6 of Soloist blijft toch ultiem :-D

Orpheo
17 december 2004, 00:35
Marketing-technisch hangt het er een beetje vanaf denk ik, Ibanez SZ en RG zijn toch wel immens populair, en dat vind ik toch wel superstrats :P
Maar een Model 6 of Soloist blijft toch ultiem :-D

en de 650 contemporary dan??;) die vind ik persoonlijk nog bruter!

Wormaap
17 december 2004, 00:54
Da's gewoon de voortzetting op de Model 6, op de 5-standenschakelaar en de Schaller FR die erop zitten precies het zelfde :P
De brug heb ik op mijn 6 vervangen (Kahler 2700) en de 3 toggleswitches vind ik persoonlijk leuker :P
En die van mij is ouder, en da's per definitie cooler met gitaren natuurlijk ;) :cool:

Orpheo
17 december 2004, 00:57
Da's gewoon de voortzetting op de Model 6, op de 5-standenschakelaar en de Schaller FR die erop zitten precies het zelfde :P
De brug heb ik op mijn 6 vervangen (Kahler 2700) en de 3 toggleswitches vind ik persoonlijk leuker :P
En die van mij is ouder, en da's per definitie cooler met gitaren natuurlijk ;) :cool:

heeft die van jou van poplar wings aan een maple neckthru??

dat laatste heeft ie,maar poplar ook? dat heeft die van mij iig wel!
hij weegt echt een ton gewoon! evenveel als een '70ies les paul.....(kilootje of 4 dus, als het niet meer is...)

Orpheo
17 december 2004, 01:00
Da's gewoon de voortzetting op de Model 6, op de 5-standenschakelaar en de Schaller FR die erop zitten precies het zelfde :P
De brug heb ik op mijn 6 vervangen (Kahler 2700) en de 3 toggleswitches vind ik persoonlijk leuker :P
En die van mij is ouder, en da's per definitie cooler met gitaren natuurlijk ;) :cool:

heeft die van jou van poplar wings aan een maple neckthru??

dat laatste heeft ie,maar poplar ook? dat heeft die van mij iig wel!
hij weegt echt een ton gewoon! evenveel als een '70ies les paul.....(kilootje of 4 dus, als het niet meer is...)

Wormaap
17 december 2004, 16:13
Jup, Maple neck-thru en Poplar wings, en hij weegt IDD beestachtig veel :-D Meer dan m'n Epi LP in ieder geval (stukken meer zelfs)

Jasper K.
17 december 2004, 18:05
Ik vind het zeer puike gitaren...ze doen me denken aan de Suhr gitaren, EMG´tjes erin en je bent net Mark Knopfler :o Maar absoluut mooi! Ik ben benieuwd naar de prijzen.

pikkepiemel
6 januari 2005, 21:53
op gespeeld, speelt lekker strak, klinkt goed, ja die erik heeft t wel door!

Kevin-D
7 januari 2005, 11:07
Die tele in de 1e post: :o :o :o SCHITTEREND