PDA

View Full Version : oefenruimtes



mark88
12 december 2004, 16:19
test

mark88
12 december 2004, 16:19
hallo,
ik weet niet of dit het goede subforum is, maarja, je moet het ergens plaatsen he.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen wat voor oefenruimte's er allemaal zijn in haarlem. Ik heb wel eens gespeeld in de tune-up, maar dit is 30 euro voor 3 uur, netzoals de daisybell heb ik gehoord, maar bij die laatste ben ik nog nooit geweest. Weet iemand misschien goedkopere plekken waar te oefenen is in haarlem? Want voor wekelijks oefenen wordt dit wel érg duur. Ik heb geen garage ofzo thuis, dus helaas is dat geen optie.
Bvd

Bluesbreaker
12 december 2004, 16:23
wil je met een bandje spelen of alleen, als je met een bandje speelt is er toch vast wel 1 iemand die een garage/kelder/weetikwat heeft

anders moet je eens wat proberen te regelen op je werk ofzo, s'avonds zijn bedrijfskantines ed vaak toch ongebruikt

mark88
12 december 2004, 16:30
het is de bedoeling de spelen met 3, later misschien 4 personen. Verder ben ik scholier (geen werkruimte dus) en heb ik de anderen al gevraagd of ze iets wisten, maar aangezien dat ook niets opleverde dacht ik het forum eens te raadplegen :)

Bluesbreaker
12 december 2004, 16:33
het is de bedoeling de spelen met 3, later misschien 4 personen. Verder ben ik scholier (geen werkruimte dus) en heb ik de anderen al gevraagd of ze iets wisten, maar aangezien dat ook niets opleverde dacht ik het forum eens te raadplegen :)

je moet ze niet vragen of ze een oefenruimte weten, je moet vragen wie er thuis een garage heeft :D

mark88
12 december 2004, 16:37
oke, maar nu graag even serieus. Ze hebben geen garage :-?
Dus.... weet iemand iets in haarlem??

Blijepanda
12 december 2004, 17:36
Ik zit dit even in gezocht.

mark88
12 december 2004, 18:31
ach, da's jammer, gezocht is niet echt een eh... populair forumgedeelte :wink:

savecracker85
12 december 2004, 20:31
ik ken geen goedkope alternatieven in haarlem, maar ik ben wel vaak in de daisy bell geweest en dat is idd 30 euro per 3 uur :roll:

michielv
13 december 2004, 15:36
hallo,
ik weet niet of dit het goede subforum is, maarja, je moet het ergens plaatsen he.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen wat voor oefenruimte's er allemaal zijn in haarlem. Ik heb wel eens gespeeld in de tune-up, maar dit is 30 euro voor 3 uur, netzoals de daisybell heb ik gehoord, maar bij die laatste ben ik nog nooit geweest. Weet iemand misschien goedkopere plekken waar te oefenen is in haarlem? Want voor wekelijks oefenen wordt dit wel érg duur. Ik heb geen garage ofzo thuis, dus helaas is dat geen optie.
Bvd

Misschien heeft een lokaal jongerencentrum oefenruimtes? Anders lopen er geheid mensen rond die weten waar je wel kunt oefenen..

mark88
13 december 2004, 16:34
het probleem is niet dat er geen oefenruimte's zijn, maar 15 euro per uur, 35 ofzo voor 3 uur is wel erg duur. Wel goede versterkers en drumstel trouwens :)
Niemand die een goedkopere plek in haarlem weet?

Bluesbreaker
13 december 2004, 16:37
ja, maar dat is een vrij gewone prijs dacht ik hoor

je moet gewoon zoeken naar andere mogelijkheden, zoals bedrijfskantines, garages ed

mark88
13 december 2004, 16:40
ik heb in een topic over oefenruimte's veel goedkopere prijzen gelezen. En Bluesbreaker, bedankt voor de tip maar ik zou graag antwoorden zien met plaatsen waar reperteren mogelijk is in haarlem.

ToTaL FaKe
15 december 2004, 17:30
In haarlem is er niet egt veel anders meer dan wat al genoemd was...
Ik oefen in een oefenruimte in Amsterdam, waar het 30 euro voor de hele dag is. Staat tot zover alleen nog maar een drumstel. De oefenruimte is gewoon een bunker die voor wij erin kwamen een studio was. Heel dicht bij de snelweg en makkelijk met openbaar vervoer te komen. PM me voor meer info

deedee
30 januari 2005, 20:40
hallo,
ik weet niet of dit het goede subforum is, maarja, je moet het ergens plaatsen he.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen wat voor oefenruimte's er allemaal zijn in haarlem. Ik heb wel eens gespeeld in de tune-up, maar dit is 30 euro voor 3 uur, netzoals de daisybell heb ik gehoord, maar bij die laatste ben ik nog nooit geweest. Weet iemand misschien goedkopere plekken waar te oefenen is in haarlem? Want voor wekelijks oefenen wordt dit wel érg duur. Ik heb geen garage ofzo thuis, dus helaas is dat geen optie.
Bvd

Misschien heeft een lokaal jongerencentrum oefenruimtes? Anders lopen er geheid mensen rond die weten waar je wel kunt oefenen..


yep, jongerencentrum de flinty's, gratis.
kijk maar is effe op www.flintys.nl (geloof ik)
moet je natuurlijk niet te oud zijn...
op de site staat een routebeschrijving. t is in de raaks.

deedee
30 januari 2005, 20:42
hallo,
ik weet niet of dit het goede subforum is, maarja, je moet het ergens plaatsen he.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen wat voor oefenruimte's er allemaal zijn in haarlem. Ik heb wel eens gespeeld in de tune-up, maar dit is 30 euro voor 3 uur, netzoals de daisybell heb ik gehoord, maar bij die laatste ben ik nog nooit geweest. Weet iemand misschien goedkopere plekken waar te oefenen is in haarlem? Want voor wekelijks oefenen wordt dit wel érg duur. Ik heb geen garage ofzo thuis, dus helaas is dat geen optie.
Bvd

Misschien heeft een lokaal jongerencentrum oefenruimtes? Anders lopen er geheid mensen rond die weten waar je wel kunt oefenen..


yep, jongerencentrum de flinty's, gratis.
kijk maar is effe op www.flintys.nl (geloof ik)
moet je natuurlijk niet te oud zijn...
op de site staat een routebeschrijving. t is in de raaks.

deedee
1 februari 2005, 19:35
heey mark88,
is het gelukt?


:razz: en als je punk achtig iets wat in die buurt komt speelt, heb je nog een gitaartje extra nodig ???????:razz:

savecracker85
1 februari 2005, 21:06
hmmm...gratis is een stuk goedkoper dan 30 euro in de daisybell :P

mark88
2 februari 2005, 12:41
he jongens,
ik ben een week ofzo niet op het forum geweest, maar ik kom nu weer, allemaal bedankt voor de reacties! Ik zal zo op de site van de flinty's kijken. Ik weet niet wat té oud is, we zijn 16,16 en 17.
En deedee- ik zal je het je zeggen als we nog een 2e gitarist nodig hebben :lol: stijl is grofweg een beetje: nirvana, peppers enz. Maareh... kan je ook zingen? :D als het hele gebeuren door zou gaan zou een zanger leuk zijn hehehe

mark88
2 februari 2005, 12:47
wat ik wel zie bij de flinty's is dat ze maandag en donderdag niet open zijn en dit zijn eigenlijk de enige dagen dat we alledrie kunnen....

deedee
3 februari 2005, 16:58
he jongens,
ik ben een week ofzo niet op het forum geweest, maar ik kom nu weer, allemaal bedankt voor de reacties! Ik zal zo op de site van de flinty's kijken. Ik weet niet wat té oud is, we zijn 16,16 en 17.
En deedee- ik zal je het je zeggen als we nog een 2e gitarist nodig hebben :lol: stijl is grofweg een beetje: nirvana, peppers enz. Maareh... kan je ook zingen? :D als het hele gebeuren door zou gaan zou een zanger leuk zijn hehehe


ik kan mss een beetje streetpunk achtig gaan krijzen, maar das niet jullie stijl :razz:
lullig dat het dicht is als jullie kunnen

mark88
3 februari 2005, 17:18
ik doe nu vaak de zang (speel ik alleen met een drummer) en dat is ook alleen maar krijsen :D af en toe een overslag als je stem het niet meer houdt, prachtig :D en ik hou zelf best van rauwe punk, ik zal het je zeggen als we nog een gitarist zoeken (of zanger dus heheh) hoe oud ben je eigenlijk?

deedee
5 februari 2005, 13:57
uhm, bijna 15