PDA

View Full Version : Rivera AMP's waar?



van hout
11 december 2004, 22:00
Heb veel gelezen over Rivera versterkers,
en ik wil ze graag een keer testen.
weet iemand een dealer in nederland?

heeft iemand ervaring met deze amps?

ciao
Patrick

Mark S
11 december 2004, 22:10
Rivera's zijn in Nederland inderdaad moeilijk te krijgen, Feedback had er veel staan maar is ermee gestopt omdat ze volgens de verkoper bonje kregen met Paul himself. Ik weet niet waar je woont maar in Herenthals (België vlakbij Antwerpen) hebben ze bijna de hele Rivera-lijn op voorraad (stuur eerst even een mailtje, je krijgt snel antwoord) Ik heb een paar maanden geleden ook contact gehad met Jukebox in Boekel en ze zouden snel in zee gaan met Rivera maar op de site zie ik daar nog niks van: even bellen dus.

www.limit.be
www.muziekhandel-jukebox.nl

BLOK182
12 december 2004, 01:16
Ik heb der sinds kort eentje! Bevalt super, vooral op het clean kanaal, boost aan, en voorzichtig spelen, geeft gigantisch veel dynamiek. De cleane sound vind ik ook erg goed, al klinkt de scheur ook niet verkeerd. Zelf al een combo in gedachte? Ik heb een Chubster 55.

doncker
12 december 2004, 13:08
Limit ligt op een half uur rijden van eindhoven.
ZE hebben er volgens mij bijna de hele lijn staan van rivera.
Virendelijke mensen maar strontduur.

BLOK182
12 december 2004, 14:02
www.musicstore.de die hebben nu ook Rivera tegen nette prijzen!

marc_o
13 december 2004, 10:32
Inderdaad Limit in Herenthals, dat is de ultieme try-out winkel, het aardigste en meest geduldige personeel en ze hebben doorgaans bijna de hele serie. 1 erg groot nadeel aan Limit: De prijzen zijn niet te doen, werkelijk waar. Ik heb zelf 2 Rivera's staan, maar ik zou ze daar niet kopen, en dat is jammer, want ik gun het die lui zeer zeker.
Ze hebben verder ook altijd wel wat Anderson en USA Shecters staan, dus de trip is zeker de moeite eens waard.

van hout
13 december 2004, 23:34
Heej Guys!
top dat jullie zo snel reageren, thnx :wink:

ik ga binnenkort zeker naar Limit in belgie.
ik hou jullie op de hoogte

ciao!

marc_o
14 december 2004, 10:00
Check wel even de openingstijden, die zijn niet helemaal standaard geloof ik..