PDA

View Full Version : Lamb of God



Bloodline
11 december 2004, 17:18
Echt elke metal gitarist moet deze gozers eens horen. als je geschat 10 riffs van hun kan spelen ben je een grote stap verder. beste albums naar mijn mening zijn As the Palaces Burn en Ashes of the Wake. tracks met goeie riffs op as the palaces burn : as the palaces burn, 11th hour, vigil, purified. goeie tracks van ashes of the wake: Laid to Rest, Hourglass, Now You've got Something to die For, Teh Faded Line, Blood of the Scribe, Break You, What I've Become, >>>Ashes of the Wake<<<

en deze gozers kunnen shredden jonge, vooral bij Ashes of the Wake

ENJOY!!!!

TuuP
17 december 2004, 17:30
Klopt, LOG vind ik een van de beste metalbands van de laatste jaren.

Ronald
18 december 2004, 14:34
de gitaristen zijn heel technisch inderdaad , maar ik vind het eerlijk gezegd gewoon een beetje herrie als je het mij vraagt en de zang is ook 10 keer niks.

ik vind het een beetje zo van: knap maar het klinkt nie mooi

maar goed da heeft met smaak te maken natuurlijk :)

.heldere
26 december 2004, 10:24
lamb of god, not my cup of tea, hun geluid is wat te eentonig om me er door te kunnen laten boeien, wat niet weglaat dat het idd wel heel goede gitaristen zijn natuurlijk...
en als'k dan toch een liedje van hen zou moeten kiezen neem'k wel "Take You Away"... kan der niet aan doen, maar 't is een prachtnummer!

Phyrexian
3 januari 2005, 15:04
Goeie band, goeie albums. Like 'm all. Ze hebben heel erg goed geluisterd naar trashgrootheden als Kreator!! :)

pinchaholic
30 juni 2005, 14:17
Heb Ashes of the Wake de afgelopen week veel geluisterd en..

Wow :o

Ok, de zang is natuurlijk de zoveelste cookie monster vocal, maar de rest.. Te Gek!! Wat een gruwelijke sound hebben die gitaristen, doet me nog het meest denken aan oude pantera.

Weet iemand wat hun gear is? Heb even gezocht maar kon niets bruikbaars vinden..

Omerataaah

Mauser
2 juli 2005, 12:50
Mij kan Lamb Of God nooit echt lang boeien. (Heb het net opgezet, maar denk dat ik na een paar nummers weer terugga naar Cannibal Corpse) Lamb of God heeft zeker gave riffs, maar ik vind dat er betere metalriffs bestaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak :)

Lacrimosa
2 juli 2005, 13:11
Mij kan Lamb Of God nooit echt lang boeien. (Heb het net opgezet, maar denk dat ik na een paar nummers weer terugga naar Cannibal Corpse) Lamb of God heeft zeker gave riffs, maar ik vind dat er betere metalriffs bestaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak :)

same here :D
Maar dat wist Mendel al denk ik!! :D