PDA

View Full Version : Schizo > NINE YARDS



schizo910
10 december 2004, 10:20
Live opname van mijn bandje in Paradiso een jaartje geleden

http://nineyards.nl/site/bulldog.mp3

dejohan
10 december 2004, 14:10
Ik vind wel goed maareuh, ik weet niet wat het is, er is iets mis met het publiek, het komt niet echt natuurlijk over, het lijkt wel alsof het publiek gesampled is. No offence, maar het komt echt zo over. Let maar eens op hoe het publiek bij sommige stukken duidelijk te horen is (bij korte stops bijvoorbeeld), en bij andere stukken helemaal niet.

waayer
10 december 2004, 14:22
hoe het publiek ook mag klinken ik vind het goeie muziek, klinkt lekker
en daar gaat het toch om.

schizo910
10 december 2004, 14:23
Tsja, heb het ook wel een beetje, maar wij kunnen niets aan de mix doen. Is eigenlijk dezelfde avond nog gedaan, vandaar... staat op DAT op 1 spoor...
Het nummer hoort eigenlijk ook iets meer op de bas te leunen, maar die valt ook wat weg in de mix... maar voor een live opname is het wel oke dacht ik zo...

waayer
10 december 2004, 14:30
vind ik ook

waayer
10 december 2004, 14:34
he' schizo910 leuke apparatuur heb je staan, is dat een gretch die ik zie
gaaf man

schizo910
10 december 2004, 15:16
he' schizo910 leuke apparatuur heb je staan, is dat een gretch die ik zie
gaaf man

gheghe 2 zelfs :D

Bouke
10 december 2004, 20:09
Hey Schizo,

Leuk nummer, niet helemaal mijn stijl, maar het klinkt best goed. Ik vind de zang een beetje nederlandsch/engels klinken, maar wel krachtig gezongen. Publiek vind ik ook erg eigenaardig in dit nummer; ofwel vaag gemixt of later toegevoegd en ik gok op het laatste. Als ik er naast zit moet je het zeggen, maar de band en het publiek klinken niet echt in dezelfde ruimte :D

En inderdaad, je hebt erg mooie Gretshes en ik ben ook zeer zeker onder de indruk van je grafische werk (vakgenoot :D). Illustraties van hoog niveau!

Groets,

Bouke

schizo910
10 december 2004, 20:19
Hey Schizo,

Leuk nummer, niet helemaal mijn stijl, maar het klinkt best goed. Ik vind de zang een beetje nederlandsch/engels klinken, maar wel krachtig gezongen. Publiek vind ik ook erg eigenaardig in dit nummer; ofwel vaag gemixt of later toegevoegd en ik gok op het laatste. Als ik er naast zit moet je het zeggen, maar de band en het publiek klinken niet echt in dezelfde ruimte :D

En inderdaad, je hebt erg mooie Gretshes en ik ben ook zeer zeker onder de indruk van je grafische werk (vakgenoot :D). Illustraties van hoog niveau!

Groets,

Bouke

Het publiek is niet later toegevoegd maar wel appart bewerkt (volgens mij door geluidsman gedubbeld ofzo) nogmaals wij kunnen er verder niets aan doen. Opnames maken deel uit van een totaal rechtstreeks in de tafel geprikte opname van een optreden, dit was eigenlijk het enige nummer waar nog wat mee te doen viel, verder was de kwaliteit minder. Moet wel zeggen dat deze MP3 totaal anders klinkt, maar dat zal wel met compressie in bepaalde regionen te maken hebben.