PDA

View Full Version : Van Zandts binnen, nu de gitaar nog



Bluesbreaker
9 december 2004, 22:51
Jeuh!

ik heb vanmiddag mijn setje van Zandt pickups bij het postkantoor afgehaald :D. Ik had ze 15-10 besteld, dus het mocht zo onderhand ook wel een keer.
Nu nog wachten op de gitaar waar ik ze in wil zetten, die heb ik in dezelfde week besteld en is er ook nog steeds niet......

sash
9 december 2004, 23:01
Hey niet bitchen, je hebt al een geweldige gitaar met Van Zandts :razz: :D

Bluesbreaker
9 december 2004, 23:08
hehe, dat heb ik zeker :)




alsof jij altijd genoeg aan één had.... :D

Lenweë Míriel
9 december 2004, 23:15
Jeuh!

ik heb vanmiddag mijn setje van Zandt pickups bij het postkantoor afgehaald . Ik had ze 15-10 besteld, dus het mocht zo onderhand ook wel een keer.
Nu nog wachten op de gitaar waar ik ze in wil zetten, die heb ik in dezelfde week besteld en is er ook nog steeds niet......
Ja dat is opzich best lang. Maar ik heb ergens in september stemmachanieken besteld en er zou gebelt worden als ze binnen waren en er is nog steeds niet gebelt.
Dus ik denk er nu aan om binnenkort maar naar een andere winkel te stappen die wel binnen een korte tijd mijn bestelling kan afhandelen.

Bluesbreaker
9 december 2004, 23:19
Ja dat is opzich best lang. Maar ik heb ergens in september stemmachanieken besteld en er zou gebelt worden als ze binnen waren en er is nog steeds niet gebelt.
Dus ik denk er nu aan om binnenkort maar naar een andere winkel te stappen die wel binnen een korte tijd mijn bestelling kan afhandelen.

Ja, mijn elementen had ik in America besteld omdat ze daar veel goedkoper zijn dus ik wist wel dat het lang zou gaan duren.

Maar die gitaar schiet echt niet op, het is gewoon een Fender Classic, waarvan er elk uur weet ik hoe veel van de lopende band rollen.

Steven5446
10 december 2004, 10:11
Ik heb deze zomer 2 sets Van Zandt pickups in de USA besteld. Duurde een eeuwigheid omdat de zaak waar ik ze besteld had (zonder het te melden) wachtte totdat ze een grote order hadden, en bestelden dan alles tegelijk bij Van Zandt. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik met (Gloria) Van Zandt zelf gebeld. Superaardig mens, 't was zo geregeld en uiteindelijk via een collega van me uit Texas opgestuurd. Ze klinken SUPER.

Bluesbreaker
10 december 2004, 11:42
Ik heb deze zomer 2 sets Van Zandt pickups in de USA besteld. Duurde een eeuwigheid omdat de zaak waar ik ze besteld had (zonder het te melden) wachtte totdat ze een grote order hadden, en bestelden dan alles tegelijk bij Van Zandt. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik met (Gloria) Van Zandt zelf gebeld. Superaardig mens, 't was zo geregeld en uiteindelijk via een collega van me uit Texas opgestuurd. Ze klinken SUPER.

hehe, toen ik ze wou bestellen heb ik eerst ook tonetoyz.com gemaild of ze ze in voorraad hadden, heb nog steeds geen mailtje terug gekregen.....

Ik heb ze trouwens bij Joe The Guitarman op Ebay gekocht.

ResNovae
10 december 2004, 13:24
Maar die gitaar schiet echt niet op, het is gewoon een Fender Classic, waarvan er elk uur weet ik hoe veel van de lopende band rollen.

Als je dat ding in Nederland hebt besteld, komt het wel goed...Er werd mij verteld dat er een bootlading binnen nu en vier weken aankomt.

Bluesbreaker
10 december 2004, 13:56
ah, goed nieuws, bedankt :)

sash
10 december 2004, 15:33
Goed nieuws?! Binnen nu en 4 weken. Je bent al 2 maanden aan het wachten ofzo. Wat een bullshit man. Fender Duitsland heeft op z'n minst iedere gitaar 1 in voorraad ofzo en met die classics moet dat helemaal geen probleem zijn.

Bluesbreaker
10 december 2004, 15:41
Goed nieuws?! Binnen nu en 4 weken. Je bent al 2 maanden aan het wachten ofzo. Wat een bullshit man. Fender Duitsland heeft op z'n minst iedere gitaar 1 in voorraad ofzo en met die classics moet dat helemaal geen probleem zijn.

tja, lang duurt het wel, maar er lijkt nu tenminste schot in de zaak te komen

Ik begrijp ook niet hoe het kan dat de importeur zelfs de gewoonste modellen niet uit voorraad kan leveren. Voor fender zelf is het ook niet echt voordelig/reclame lijkt me. Bij de winkel waar ik hem besteld heb hadden al diverse mensen hun bestelling geannuleerd en een andere gitaar gekocht...

ResNovae
10 december 2004, 15:44
Fender Duitsland heeft op z'n minst iedere gitaar 1 in voorraad ofzo en met die classics moet dat helemaal geen probleem zijn.

Dat dacht ik ook totdat men mij dus echt vertelde dat de gitaar uit de USA series die ik overweeg niet eens meer op voorraad lag in Duitsland. De muziekhandel heeft nagebeld en ik kreeg te horen dat hij met een beetje mazzel in één van de 60 containers zat die naar het Europese vasteland waren verstuurd.

Het hangt denk ik erg van je kleur/uitvoering af.

Aca Ilic
10 december 2004, 17:25
Hey Bluesy !
Join the club man, als je ze instaleert word je niet teleurgesteld.

groetjes
Alex

sash
10 december 2004, 18:36
Fender Duitsland heeft op z'n minst iedere gitaar 1 in voorraad ofzo en met die classics moet dat helemaal geen probleem zijn.

Dat dacht ik ook totdat men mij dus echt vertelde dat de gitaar uit de USA series die ik overweeg niet eens meer op voorraad lag in Duitsland. De muziekhandel heeft nagebeld en ik kreeg te horen dat hij met een beetje mazzel in één van de 60 containers zat die naar het Europese vasteland waren verstuurd.

Het hangt denk ik erg van je kleur/uitvoering af.

Klopt indeed ook wel, maar ik bedoel een sunburst 50s classic strat. Niets komt zo veel voor als dat. Fender doet de laatste tijd een beetje raar en ze zijn als bedrijf erg gezakt in mijn gading.

Bluesbreaker
11 december 2004, 14:04
Er komt dus nog niet meteen een Fender Rhodes bij? :wink: