PDA

View Full Version : ik heb weer een nieuw basje



AntY
9 december 2004, 11:38
ok dr is een hackaanval geweest, alle berichten van woensdag zijn gewist :(


maar goed voor de 2e keer: ik heb een fretloze hohner gekocht :)

http://www.tbm.tudelft.nl/webstud/1235575/hohner.jpg


ding klinkt erg goed :) 125 euro, dr schijnen EMG elementen in te zitten (passief). en hij heeft zon kunststof toets (phenolisch?).

guitartub
9 december 2004, 11:59
Hohner met EMG's voor 125,-

SINTERKLAAS BESTAAT!!!

(dat ik daar na 52 jaar nog achter mag komen :-D )

Lazy B.
9 december 2004, 14:43
Kun je ff wat detail foto's posten? Ben wel benieuwd naar deze klapper van het jaar!

AntY
9 december 2004, 15:54
nee want ik heb geen camera :(

heeft hohner zon goede reputatie dan? t is e en fijn basje, maar ik wist niet dat het zon klapper was :)

mijn trace stack was een grotere :)

Lazy B.
9 december 2004, 18:01
nee want ik heb geen camera :(

heeft hohner zon goede reputatie dan? t is e en fijn basje, maar ik wist niet dat het zon klapper was :)

mijn trace stack was een grotere :)

Nou ja, Hohner is geen slecht merk. En voor € 125,- kun je je nauwelijks een bult vallen. Wel heb ik mijn vraagtekens bij de authenticiteit van de EMG pickups.

AntY
9 december 2004, 18:12
dan ben je niet de enige, als ik nieuwe snaren heb schroef ik m wel eens open.


hohner klantenservice:

The bass is a HEB40BK. It was made from the mid 1980's to 1991. The list price ranged from $319.50

in 1986 to $395.00 in 1991. The body is made of Californian maple. The neck is Canadian rock maple

with an Ebonol fingerboard. I'm not sure who was the manufacturer of the pickups.

Lazy B.
9 december 2004, 18:19
Hoe dan ook, ik denk dat je wel een goeie deal hebt.

AntY
9 december 2004, 18:32
nog antwoord van hohner, toch korea

Lazy B.
9 december 2004, 23:57
Trouwens ook wel netjes dat ze al je vragen zo (snel) beantwoorden. Dat maak je niet vaak mee. Hohner rules!!! :D

michielv
10 december 2004, 11:51
nee want ik heb geen camera :(

heeft hohner zon goede reputatie dan? t is e en fijn basje, maar ik wist niet dat het zon klapper was :)

mijn trace stack was een grotere :)

Nou ja, Hohner is geen slecht merk. En voor € 125,- kun je je nauwelijks een bult vallen. Wel heb ik mijn vraagtekens bij de authenticiteit van de EMG pickups.

Klinkt als EMG select, de budget passieve variant van EMG uit Korea. Was een 12 jaar geleden vrij populair bij dit soort instrumenten.

Is niet onaardig alleen geen echte EMG. Vind ik persoonlijk niet zo erg, 'maar dat is een kwestie van smaak. :D