PDA

View Full Version : Krank amps



Lacrymosa
9 december 2004, 11:30
Iemand ervaring met deze amps?
Dime (RIP) scheen ze te gebruiken.
Lijkt me wel een killer metal bak

Iemand enig idee of ze in NL te testen zijn?

marc_o
9 december 2004, 12:24
DIME RIP?

Is Dime dood???

LordRiffenstein
9 december 2004, 12:26
DIME RIP?

Is Dime dood???

http://www.cnn.com/2004/US/12/09/nightclub.shooting/index.html

Sad but true :cry:

Jeee
9 december 2004, 13:14
Iemand ervaring met deze amps?
Dime (RIP) scheen ze te gebruiken.
Lijkt me wel een killer metal bak

Iemand enig idee of ze in NL te testen zijn?

Ik heb er geen ervaring mee, en ik weet niet of ze in Nederland te testen zijn.

Ik weet wel dat er een tijd geleden op Harmony-Central wat commotie was rond Krank Amplification. Die versterkers kregen stuk voor stuk prachtige reviews, maar het merendeel bleek afkomstig van werknemers van Krank. Ik geloof dat HC hierop alle reviews van Krank versterkers uit de database heeft verwijderd, dus daar zal je waarschijnlijk ook geen info meer kunnen vinden.

Swan
9 december 2004, 13:56
ze hebben iig slechte ads

http://www.krankamps.com/images/Dimebag%20Ad1.jpg

Lacrymosa
9 december 2004, 14:05
maar niemand hier die er ooit over heeft gespeeld?
Ik heb ze wel al gevonden bij music123, zon $1600 (delen door 1,3 = 1230 excl verzendkosten etc)

1230 + zon 150 euro verzenden = 1380
1380 maal 1,19 voor belasting = 1642 euro op zich een redelijke prijs

Droffie
9 december 2004, 14:26
DIME RIP?

Is Dime dood???

http://www.cnn.com/2004/US/12/09/nightclub.shooting/index.html

Sad but true :cry:

Jezus...niet te geloven. Gewoon op 't podium afgeknald... :evil:

jorrit
10 december 2004, 11:54
toen ze net uit waren en alleen nog via ebay werden verkocht (weet niet of dat nu anders is...) waren de reacties niet echt goed. de amp werd volgens veel revieuws gehyped maar was geen klap waard....

ik weet het revieuws niet te serieus nemen etc. maar ik denk ik meld het ff.....