PDA

View Full Version : Krank amps



Lacrymosa
9 december 2004, 11:30
Iemand ervaring met deze amps?
Dime (RIP) scheen ze te gebruiken.
Lijkt me wel een killer metal bak

Iemand enig idee of ze in NL te testen zijn?

marc_o
9 december 2004, 12:24
DIME RIP?

Is Dime dood???

LordRiffenstein
9 december 2004, 12:26
DIME RIP?

Is Dime dood???

http://www.cnn.com/2004/US/12/09/nightclub.shooting/index.html

Sad but true :cry:

Jeee
9 december 2004, 13:14
Iemand ervaring met deze amps?
Dime (RIP) scheen ze te gebruiken.
Lijkt me wel een killer metal bak

Iemand enig idee of ze in NL te testen zijn?

Ik heb er geen ervaring mee, en ik weet niet of ze in Nederland te testen zijn.

Ik weet wel dat er een tijd geleden op Harmony-Central wat commotie was rond Krank Amplification. Die versterkers kregen stuk voor stuk prachtige reviews, maar het merendeel bleek afkomstig van werknemers van Krank. Ik geloof dat HC hierop alle reviews van Krank versterkers uit de database heeft verwijderd, dus daar zal je waarschijnlijk ook geen info meer kunnen vinden.

Swan
9 december 2004, 13:56
ze hebben iig slechte ads

http://www.krankamps.com/images/Dimebag%20Ad1.jpg

Lacrymosa
9 december 2004, 14:05
maar niemand hier die er ooit over heeft gespeeld?
Ik heb ze wel al gevonden bij music123, zon $1600 (delen door 1,3 = 1230 excl verzendkosten etc)

1230 + zon 150 euro verzenden = 1380
1380 maal 1,19 voor belasting = 1642 euro op zich een redelijke prijs

Droffie
9 december 2004, 14:26
DIME RIP?

Is Dime dood???

http://www.cnn.com/2004/US/12/09/nightclub.shooting/index.html

Sad but true :cry:

Jezus...niet te geloven. Gewoon op 't podium afgeknald... :evil:

jorrit
10 december 2004, 11:54
toen ze net uit waren en alleen nog via ebay werden verkocht (weet niet of dat nu anders is...) waren de reacties niet echt goed. de amp werd volgens veel revieuws gehyped maar was geen klap waard....

ik weet het revieuws niet te serieus nemen etc. maar ik denk ik meld het ff.....

persoonlijk vind ik gewoon dat je dr een moet kopen, dan weten wij hier precies hoe ie nou echt klinkt :D

dejohan
10 december 2004, 13:25
ze hebben iig slechte ads

http://www.krankamps.com/images/Dimebag%20Ad1.jpg

Je krijgt er een zak sterke weed bij zodat het je na consumptie toch niet meer kan schelen dat je amp langs geen meter klinkt.

Wormaap
10 december 2004, 13:27
Dit klinkt misschien vrij cliché en ongeinformeerd...
Maar als Dime ze gebruikte (al was't dan maar een paar weken :'( ) kan't in ieder geval niet echt slecht geweest zijn.

Bluesbreaker
10 december 2004, 14:03
Dit klinkt misschien vrij cliché en ongeinformeerd...
Maar als Dime ze gebruikte (al was't dan maar een paar weken :'( ) kan't in ieder geval niet echt slecht geweest zijn.

hoezo niet?

Wormaap
10 december 2004, 14:13
Omdat Dime toch altijd best wel'n leuke tone gehad heeft, en die gegarandeerd niet zou willen opgeven door'n nieuwe endorsement.

Swan
10 december 2004, 16:14
voor n endorsement bouwen ze waarsch. n totaal andere amp dan die in de winkel ligt

Wormaap
10 december 2004, 19:30
Bij amps juist meestal niet toch?
Dime gebruikte ook 'gewoon' de Warhead toch?

NRK
11 december 2004, 00:31
Dime gebruikte de warhead van Randall en Washburn gitaren.

Hij is eind november naar Dean gitaren en Krank-amps gegaan.

Kevin-D
12 december 2004, 17:03
je vergeet wat: vóórdat hij naar Washburn ging had ie ook Dean, amps dacht ik gewoon de Randall Warhead (maar dit is niet 'gewoon' een amp de warhead is de signature amp van Dimebag! ps. Warhead 2 is er nu :) )
En Dean ML Modellen.
Net nu de nieuwe Dean Signature modellen enz uitkwamen en net z'n Warhead 2 zeer goed is ontvangen in magazines etc. kan hij niet van z'n succes genieten... zonde...

lennartengel
12 december 2004, 22:09
Ik neem aan dat je weet dat een versterker uit de usa op 110 volt loopt? Of kan je ook een 220V uitvoering importeren?

Baco
13 december 2004, 07:29
je vergeet wat: vóórdat hij naar Washburn ging had ie ook Dean, amps dacht ik gewoon de Randall Warhead (maar dit is niet 'gewoon' een amp de warhead is de signature amp van Dimebag! ps. Warhead 2 is er nu :) )
En Dean ML Modellen.
Net nu de nieuwe Dean Signature modellen enz uitkwamen en net z'n Warhead 2 zeer goed is ontvangen in magazines etc. kan hij niet van z'n succes genieten... zonde...

De Dean ML vanop de hoes van Cowboys From Hell komt trouwens uit als reissue (Bleu Bolt), ziet er super uit :-D

Zijn nieuwe signature modellen zien er idd erg cool uit (de Razorback), volgende maand ging ie normaliter voorgesteld worden. Normaliter gaat de productie van dit model trouwens verder als de familie van Darrell er geen problemen mee heeft. Ben er erg benieuwd nr.

Het zag er idd super uit voor hem, maar het heeft niet mogen zijn...