PDA

View Full Version : Amsterdam/KoRn/deftones+ zoekt band



KoRnpRincess
7 juni 2002, 22:54
Me----> 17 year old GiRl
speelt : 7 snarige gitaar
stijl : korn/deftones/orgy/incubus/spineshank
zoekt: mensen voor band
omgeving : amsterdam

Alternia
19 maart 2006, 00:02
t lijkt me rete gaaf dat hele koRn deftones ding

zelf ben ik zwaar fan van de deftones en ik wil heel graag iets opzetten
aangezien ik door mn vorige bandje zwaar belazerd ben en die uit elkaar geklapt is is dit voor mij de ideale kans om te laten zien dat ik wel wat kan...
zelf speel ik zwaar veel gitaar ookal ist een half jaar niet om op te scheppen maar volgens sommigen ik heb t niveau van iemand die 6 jaar op les zit ik schrijf pokke veel muziek ... alles stijlen... en ben bereid alles te doen om iets te berijken... motivatie boven alles... het word niets als je het niet wilt word er hier vaak geschreeuwd ^^
ik woon in edam en kom best vaak in amsterdam aangezien mijn school daar is... ik was al tijdje aan t sparen voor een eigen electische gitaar zodra ik een baantje heb mag ik die aanschaffen ik heb vorige week gesolliciteerd bij twee supermarkten dus dat duurt vast niet lang meer ... daarvoor speelde ik steeds op een ibanez scheurijzer daardoor is mn techniek niet minder geworden voor mijn gevoel...

ik ben van plan een epiphone les paul black beauty te kopen ( t scheur ijzer met drie humbuckers) en als je wil heb ik ook iemand die de toetsenisten rol
wil invullen voor je voor eventuele effecten n dergelijke

en als t nodig is kom ik auditie doen...

wat ik heel graag van je wil weten is
ben je ook geintereseerd in andere vormen van metal?
hoelang speel je?
Denk je dat ik kans maak voor je project?


mail me maar of voeg me toe op msn op
Brandonleecrow@hotmail.com

hoofd
19 maart 2006, 00:13
Niet om lullig te doen, maar het bericht van de topicstarter is dus 4 jaar oud... :satisfie:

Alternia
19 maart 2006, 00:15
t dondert niet t gaat om t idee als t topic nog bestaat moet er gebruik gemaakt van worden... ga ik van uit..


quote

niet geschoten is altijd mis ^^

Dastard
19 maart 2006, 11:21
Grappig, dat betekent dat ze ondertussen alweer 21 jaar oud is :-)

nielsduursma
19 maart 2006, 12:05
of ze houd niet meer van korn, of de band is al gevormd en ze hebben niemand meer nodig.

lijkt me sterk dat je 4 jaar gaat wachten tot er eindelijk een gitarist zich aanmeld.

Alternia
19 maart 2006, 18:30
iemand uit mn vrienden groep heeft 4 jaar lang gespaard voor een gitaar die hij ontzettend graag wilde hebben terwijl hij in die tussen tijd iets van 500 andere gitaren had kunnen hebben
wat ik wil zeggen je weet maar nooit :P

Dude
20 maart 2006, 11:38
:roll:














sweet merciful jesus why,.......