PDA

View Full Version : Neo-class. song_Bluesy backing-jam_Etude : Robbert Hanenberg



Robbert v.d. Hanenberg
7 december 2004, 15:12
He jongens,


Ik heb 3 nieuwe stukken opgenomen.

Een neo-classical song, een bluesy backing-jam en een etude waarvan ik een kort fragment gepost heb.

Hier zijn de links:

Neo-classical: http://www.georgebellas.com/RecordingContest/Audio/RobbertHanenberg.mp3

Bluesy jam:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000009388_proj.mp3

Etude:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000009380_proj.mp3


Groeten,


Robbert

Azrael
7 december 2004, 15:18
Gaaf man! Strak spel en goede articulatie! :-D
Hoe lang speel jij al als ik vragen mag?

Maiden Michiel
7 december 2004, 15:26
Man! Dat eerste nummer lijkt wel of ik Malmsteen hoor, maar dan duidelijk gecombineerd met je eigen sound!

Bij die bluesjam hoor ik de tone van Joe Stump terug.

De etude dpoet het niet.

Al met al erg gaaf, de beheersing en tone druipt er weer vanaf!

Robbert v.d. Hanenberg
7 december 2004, 15:34
Azrael: Thanks!...ben nu 35 dus al wat jaartjes... :D

Michiel: Tof man dat je elke keer weer reageert! Thanks! Etude-link moet gewoon werken. Hier doet ie 't wel!

Lacrimosa
7 december 2004, 16:19
erg vet ingespeeld!!!

8-)

Negative K3 fan
7 december 2004, 16:22
ik vind de etude behoorlijk prut, met die lelijke midi piano waar de gitaar nauwelijks bovenuit komt, als je die nou iets meer a capella had opgenomen zou het misschien wat beter uit de verf komen.

ik vind je neo classical stuf wel erg mooi, beetje malmsteen haal je er wel uit, maar dat is niet lastig bij dit soort muziek. Wel erg leuk gedaan, lekkere vibrato ook! Ik vind de backing alleen wat minder, klinkt een beetje midi achtig en de ritme gitaar mist kracht.

blues stukje ook leuk, vooral technisch erg goed, verder onderscheidt het zich niet zo heel erg van het spul wat je overal op internet kunt vinden (sorry).

Negative K3 fan
7 december 2004, 16:24
trouwens, je toon is nog steeds erg vet!!!11 tonelab 0wnt, maar het komt natuurlijk ook uit je vingers, ik hoor zelden azrpeggio's zo zuiver gespeeld! echt respect.

met wat voor gitaar 'doe' je het eigenlijk?

Robbert v.d. Hanenberg
7 december 2004, 16:47
Lacrimosa:Thanks 8-)

Negative k3 fan: Bedankt man! Bij de etude mag idd de gitaar misschien iets harder maar ik hou nou net van die samenklank...ondanks dat 't 'n midi-piano is :wink:

Wat betreft het bluesy stuk: Vond 't nu net te gek om lekker bluesy te jammen...niet om me zoals jij zegt te "onderscheiden"...gewoon lekker jammen! Vet blues spelen wordt door veel gitaristen onderschat.
Ik doe om m'n poen te verdienen veel van dit soort stuff...bluesy spel in de breedste zin van 't woord bedoel ik dan...beetje dat Lukather-achtige zeg maar.

Ik speel op 'n Carvin gitaar...al jaren...op 'n linkshandige weliswaar. :D

Thanks again! 8-)

Toffe gozer
7 december 2004, 19:16
Lekker hoor, vooral dat bluesy nummer klinkt erg gaaf en is met veel gevoel gespeeld , en die etude :o :o :o :o :o :o :o

Luc-O
7 december 2004, 21:01
Hé Robbert, leuk dat je weer eens iets post!

Die blues doet mij ook veruit het meest, lekker hoe je die noten uit je gitaar 'wringt.' De manier waarop je hier speelt doet me erg aan Gary Moore's nummer 'The Messiah will come again' denken, ik proef hier dezelfde intentie/emotie en het is één van mijn all time favorite instrumentals. Zoek 'm maar eens op als je hem nog niet kent, zeer de moeite waard. Hij staat op 'After the war' uit '89, zowieso een waanzinnige plaat.

Groeten Luc

Robbert v.d. Hanenberg
7 december 2004, 21:24
Toffe gozer: Thanks!

Luc-o: Thanks man! Leuk omschreven man..."uit je gitaar WRINGT" :D ...dat is idd precies wat me zo trekt bij het spelen van bluesy stuff. Lekker zo'n hals-single-coil laten "werken"!

Shakeel
7 december 2004, 22:48
- Vibrato
- Phrasing
- Tone
- Techniek
- Eigen stijl

=

http://www.csicop.org/pics/alien/thumbs-up.jpg

krizz
9 december 2004, 00:48
???

Heb ik hier niet al gereageerd? :???: :???: :???:

Nou ja, dan nog maar een keer:

Dit is echt cool, vooral de blues solo :-D Mooie emotionele stijl zoals altijd. 8-)

Robbert v.d. Hanenberg
9 december 2004, 03:28
:???: :???: :???: :o

Vond 't al raar dat ik 'n paar uur 't forum niet op kon.
Een 5- of 6-tal reply's zijn verdwenen. :-? :???:

Maarre Krizz...bedankt weer he!! 8-) :wink:

erwin_ve
9 december 2004, 09:42
Gewoon nog een keer :-? , Ik houd niet zo van Neo-klassiek, maar dit vind ik erg mooi, heel mooi gespeeld, avontuurlijk. Backingtrack mag er ook wezen!

Robbert v.d. Hanenberg
9 december 2004, 14:25
... :D ...Thanks! 8-)

Robbert v.d. Hanenberg
10 december 2004, 20:19
Sinds gister en vandaag schijnen de links slecht tot niet te werken.

Ligt waarschijnlijk ad server...hopelijk werkt ie morgen beter...sorry.

c.hultermans
11 december 2004, 16:05
Sinds gister en vandaag schijnen de links slecht tot niet te werken.

Ligt waarschijnlijk ad server...hopelijk werkt ie morgen beter...sorry.

En dat doet 'ie... :wink:

Geweldig gespeeld man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooie sound ook.......

Ik vind jou samen met Boudewijn de "Grote Gitaristen" van t moment in NL.

Grtz,

Conrad

Jools
11 december 2004, 22:38
pfff je toon is echt lekker, niet zo gepolijst,vooral bij het blues stukje.. i.e. niet zo smooth als bijv. een lukather (die je al eerder noemde)

maarrr je verdient je brood met spelen? wat doe je dan als ik vragen mag? sessie-werk?

krizz
12 december 2004, 13:42
pfff je toon is echt lekker, niet zo gepolijst,vooral bij het blues stukje.. i.e. niet zo smooth als bijv. een lukather (die je al eerder noemde)

maarrr je verdient je brood met spelen? wat doe je dan als ik vragen mag? sessie-werk?
http://www.mxl.nu

Negative K3 fan
12 december 2004, 16:02
pfff je toon is echt lekker, niet zo gepolijst,vooral bij het blues stukje.. i.e. niet zo smooth als bijv. een lukather (die je al eerder noemde)

maarrr je verdient je brood met spelen? wat doe je dan als ik vragen mag? sessie-werk?
http://www.mxl.nu


hmm bruins en bill's, dat is hier in de buurt. Zou het trouwens kunnen dat ze dit jaar in september ofzo een keer in haaksbergen bij een boeren bier feest waren geweest???

Jools
12 december 2004, 16:47
aaah thx

Robbert v.d. Hanenberg
12 december 2004, 17:00
Conrad: Thanks man!! Dat is 'n GROOT compliment! You're too nice man...er lopen naast 'n aantal grote talenten op dit forum ook vooral in 't sessie-circuit 'n aantal beregoeie gitaristen rond!!

Jools: Thanks! Ik verdien nu al zo'n 11 jaar m'n brood met muziek maken.

M'n werk bestaat vooral uit 'n goeddraaiende coverband(130-135 optr. per jaar) en sessie-werk.

M.a.w....commercieel muziek maken...niet altijd even makkelijk maar ik ben blij dat ik bijv. wat betreft de band, in tegenstelling tot veel andere "commerciele" coverbands, in ieder geval te gekke muzikanten om me heen heb die zeer muzikaal zijn en "snappen" hoe 't circuit in elkaar zit.
De optr. bestaan vooral uit dancings, feesttenten, personeelsfeesten, artiestenbeg., enz....Het repertoire varieert van Heavy Rock/Metal tot....eehh.. :D ..zeer commercieel :D

Daarnaast doe ik op doordeweekse dagen af en toe wat sessie-werk.

Soms is het moeilijk voor me om te "schakelen" maar het geeft me anderzijds de tijd en vrijhijd om me bezig te houden met hetgeen waar echt m'n hart ligt...instrumentaal werk.

De muzikanten waarmee ik werk zijn stuk voor stuk topmuzikanten en dat maakt commercieel spelen voor mij 'n stuk aantrekkelijker.


Negative K3 fan:

:D Ja, klopt...grote feesttent 2500 man of zo? Op 'n zaterdag meen ik. Was in ieder geval in Haaksbergen.

Negative K3 fan
12 december 2004, 21:10
Negative K3 fan:

:D Ja, klopt...grote feesttent 2500 man of zo? Op 'n zaterdag meen ik. Was in ieder geval in Haaksbergen.

wow what the fuck man? ik was daar ook (knetterdronken) en ik kan me niet veel herinneren alleen dat je bij november rain (waarvan je die snelle solo aan het tappen was???) de hele tent aan je voeten had liggen en dat ik geen amp kon vinden en je toon matigjes vond (sorry).

maar wow, ik heb gewoon de grootmeester al in actie gezien zonder dat ik het wist!

Robbert v.d. Hanenberg
12 december 2004, 21:29
:D ...lache...toevallig...

Het geluid was idd k*t daar...we kwamen dik P.A. tekort.
Meestal wordt ons ruim van tevoren verteld of we wel of niet extra P.A. moeten meenemen. In dit geval dus niet! We kwamen echt VET tekort terwijl we al 'n dubbele P.A.-set hadden staan! Volgens mij zat er bijna 3000 man in die tent, niet? De volgende keer dan roep maar 'n keer...dan drinken we er een! :wink:

Negative K3 fan
12 december 2004, 21:37
ik had niet echt het idee dat er pa te kort kwam, het geluid ging keihard, maar niet zohard als bij andere zomerfeest achtige toestanden. Ik denk ook wel 3000 man in totaal, maar er liep ook veel buiten. Heb je nog wat mee gekregen van alle ruzies op het eind? ik had nog een kopstootje ontvangen :D

de volgende keer gaan we er zeker 1 (of nog veel meer zoals het bij zulk soort feesten eigenlijk hoort) drinken, je komt vast komend jaar wel op wat andere zomerfeesten toch?

Negative K3 fan
12 december 2004, 21:38
waar speelk je live trouwens door? ook je tonelab? je speelde ook vrijwel de hele set op (dezelfde) superstrat, viel me ook wel op... zon wit achtige meen ik mij te herinneren of niet?

Robbert v.d. Hanenberg
12 december 2004, 22:25
Je kunt met minder P.A. idd nog behoorlijk volume maken maar als je 't uiterste van 'n P.A. eist gaat hij "schreeuwerig" klinken.
Ik baalde daar toen behoorlijk van want ik ben mede-verantwoordelijk voor 't geluid bij die band.

Hoewel ik linkshandig ben heb ik toch nog 'n behoorlijk aantal gitaren.
De laatste jaren gebruik ik vooral 'n Carvin(met EMG's) met 2 single-coils + humbucker en hij is al behoorlijk afgeragd. Ontstemd ook vaak en zo, maar ja, speelt wel te gek.
Verder heb ik nog 'n music man, 'n JEM( waarvan er linkshandig maar 6 of 8 in de Benelux te verkrijgen waren...eenmalige produktie) die ook veel heeft geleden, 2 washburns(N2-Bettencourt,) 2 charvels + 'n Fendertje(geen Amerikaanse)...maar ja...de helft ligt uit elkaar :D

Op die N2-Washburn heb ik ook heel lang gespeeld...zo'n lakloos gitaartje met alleen 'n soort van olie-laagje dus daar zaten op 'n gegeven moment gewoon de happen in 't hout . Ook midden-element erbij laten freezen enzo...was wel lache.
Ik heb 'n aantal jaren terug in de jury gezeten van de Sena-G.awards(voorronden) en daar zag ik Luc ook volgens mij met zo'n N2-tje(rood of paars meen ik)...daar zal ook wel weinig meer van over zijn :D ...die gitaren lijden heel veel omdat ze ongelakt zijn maar spelen echt te gek!

Ik gebruik live idd de Tonelab...rechtstreeks weliswaar.
Ik heb alle shit al gehad van soldano, boogie, custom-audio, engl...noem maar op...en vaak had ik 'n te gekke sound op m'n speaker-kasten maar was ik ontevreden over de sound die uiteindelijk uit de P.A. kwam.
Een te gekke sound op je kast is 1 maar goed uitversterken met mic is 2. Dat is vaak HET grote probleem.
Ik gebruik de Tonelab nu ong. 1 jaar ook live en heb 'n betere sound dan dat ik ooit heb gehad. Dat komt vooral omdat je "rechtstreeks"
werkt en dus kant en klare geluiden aanlevert. Ik maak in principe nu 'n P.A. geluid...geen kast-geluid.
Het heeft natuurlijk ook nadelen maar dat weegt absoluut niet op tegen de voordelen wat mij betreft.

En...weinig sjouwen :D

krizz
12 december 2004, 23:26
... 'n JEM( waarvan er linkshandig maar 6 of 8 in de Benelux te verkrijgen waren...eenmalige produktie) die ook veel heeft geleden...
You lucky bastard! :D Wat voor type is dat dan? 7VWH?

PS. Ik heb je nu volgens mij al twee keer zien optreden (woon in noord-limburg) maar kan er weinig meer van herinneren... :-? Zal wel niet erg speciaal zijn geweest :razz:

grapje! :lol:

segers
12 december 2004, 23:30
hey Robert

Grote klasse man!! :o
Die blues echt vet!! Heerlijke feel!!
Dat neo klassieke stuk doet me erg aan George Bellas denken, te gek!!
En die etude :o :o :o

WOW

Robbert v.d. Hanenberg
13 december 2004, 00:55
Krizz: Nee...555...da's dan weer minder, maar ja, op zich geen verkeerde gitaar. Oh ja. 'n Peer Dellen heb ik ook nog, was ik vergeten. Maar die ligt ook uit elkaar... :D

Roy: He bedankt man!!! Mooie woorden, en zeker als jij 't zegt!

Ik heb dit stuk ook op Petrucci-forum staan en hoorde 'n paar dgn terug dat Bellas 'm als 'n soort van contest-backing gebruikt.
Ik ben 'm bij toeval ergens tegengekomen en die gasten dachten meteen dat ik aan die contest meedeed. :D
Maar ja, ben niet zo voor contest-jes, en heb hiervan 2 uitvoeringen, dus zou ik nog moeten kiezen ook. :D
Van de ene kant wel leuk misschien maar vind anderzijds 'n wedstrijd-element gekoppeld aan muziek/musiceren toch nog steeds vreemd.

Blues blijft te gek om te spelen! :)

Etude moet je van houden natuurlijk maar leuk dat er toch nog altijd mensen zijn die 'n soortgelijke "tik" hebben. :D

Stratman70
13 december 2004, 01:22
Hey Robbert,

Neo Classical stuk: te gek, inderdaad de "Yngwie vibe", erg smaakvolle compositie en mooi gespeeld.

Blues: Shine on you crazy diamond! Oftewel: ga zo voort met zulke vette blues maken man! Helemaal te gek, alleen vind ik die "tjoeptjoep" geluiden bij je plectrum aanslagen soms wat teveel worden. Beetje minder, dan blijft het ook wat specialer ofzo.
Datzelfde geldt eigenlijk ook voor een bepaald tap-stukje wat ik bij bijna elk nummer van je hoor, vaak in precies hetzelfde patroon, dat is wat jammer vind ik.
Wel supergaaf om eens even wat vette blues van je te horen, hij is echt wel heel goed!

De Etude doet me eigenlijk niks, maar vind het natuurlijk wel erg knap gitaarspel!!!

Tja en je sound is altijd zo netjes en retestrak in orde. Erg mooi geluid!

Robbert v.d. Hanenberg
13 december 2004, 05:20
Hey Stratman: Thanks man!!
Op 'n ander forum vond 'n gast die "tjoeptjoep" geluiden zoals jij 't zo mooi omschrijft nu net zo mooi...alleen noemde hij 't "bird chirping pick attack"... :D ...waarschijnlijk refereert jouw "tjoeptjoep" ook naar 'n vogelsoort. :D

FrankS
13 december 2004, 13:19
Robbert, man... ik zit nu ff thuis van mn pauze te genieten en zet je mp3's op... daaaammmmnnn dude!! Wat gaaf!!! Die neo rules de pan uit hey!!! Van Yngwie tot MacAlpine tot Vai en shit, maar wel echt Robbert, met veel TONE! ;), te gekke backing ook, je hoort echt je vingers, die etude moet je een dikke backing achter bouwen ofzo haha, erg cool ook, leip, en nu ff die blues : heerlijk!!! Die rauwe rand die je er uit perst is briljant!! Gave nootkeuzes ook!! Te gek zeg... 8-)

LOL en je vorige post is van 5.20AM?!? djeez... en dat door een muzikant haha :razz:

VHsologitarist
13 december 2004, 15:30
hey robbert,

klinkt goed joh!!! Ik vind dat 'tjoeptjoep' geluid wel apart!! En je hebt een mooie verfrissende manier van spelen.
Ik had via via gehoord dat je de kans had om naar amerika te gaan afgewezen hebt.... als dat waar zou zijn zal je vast wel je redenen ertoe bij hebben alleen wel jammer voor zo'n talent als jij..

groetjes
ferry

Luc-O
13 december 2004, 15:43
Ik heb 'n aantal jaren terug in de jury gezeten van de Sena-G.awards(voorronden) en daar zag ik Luc ook volgens mij met zo'n N2-tje(rood of paars meen ik)...daar zal ook wel weinig meer van over zijn :D ...die gitaren lijden heel veel omdat ze ongelakt zijn maar spelen echt te gek!

:o Haha was JIJ dat! In Café Wilhelmina of in EMI??? Grappig zeg! Maar die N2's spelen zeker te gek, ik had inderdad die rode. HAD, want heb 'm onlangs verkocht aan een mede-forummer voor..... 100 euro.

c.hultermans
13 december 2004, 17:40
Ik heb 'n aantal jaren terug in de jury gezeten van de Sena-G.awards(voorronden) en daar zag ik Luc ook volgens mij met zo'n N2-tje(rood of paars meen ik)...daar zal ook wel weinig meer van over zijn :D ...die gitaren lijden heel veel omdat ze ongelakt zijn maar spelen echt te gek!

:o Haha was JIJ dat! In Café Wilhelmina of in EMI??? Grappig zeg! Maar die N2's spelen zeker te gek, ik had inderdad die rode. HAD, want heb 'm onlangs verkocht aan een mede-forummer voor..... 100 euro.

100 euro maar!!!!! :(

daar had ik wel wat boven op gedaan hoor!!! :) :wink:

grtz,

Conrad

Robbert v.d. Hanenberg
13 december 2004, 18:38
Frank: He bedankt man!! 8-) Coole reaktie! Tof!!

...5.20AM...naar bed...niet opstaan!! :D :D Had zaterdag 'n optr. in Groningen en ging pas om 08.00AM m'n bed in...pfff...tja...gister daarom dus weer laat!!...ehh..vroeg.. :D Ben sowieso wel 'n nachtmens.

Luc-o: Nee, was in '98 meen ik...voorronde in Veghel.
100 euro is niet echt veel nee...maar denk niet dat ik er dat nog voor mag vragen :D

VHsologitarist: Toen ik 21 was heb ik Amerika overwogen maar damn...21 man...nog 'n jong manneke...heb uiteindelijk kort in Londen op de G.I.T. gezeten maar dat had ik gauw genoeg gezien. Had meer van die opleiding verwacht.

krizz
13 december 2004, 18:49
VHsologitarist: Toen ik 21 was heb ik Amerika overwogen maar damn...21 man...nog 'n jong manneke...heb uiteindelijk kort in Londen op de G.I.T. gezeten maar dat had ik gauw genoeg gezien. Had meer van die opleiding verwacht.
Mmm, dat is niet nix; althans, ik hoor alleen coole dingen over de GIT, maar dat zal de GIT in Hollywood dan wel zijn. :-?

FrankS
14 december 2004, 10:43
Frank: He bedankt man!! 8-) Coole reaktie! Tof!!

...5.20AM...naar bed...niet opstaan!! :D :D Had zaterdag 'n optr. in Groningen en ging pas om 08.00AM m'n bed in...pfff...tja...gister daarom dus weer laat!!...ehh..vroeg.. :D Ben sowieso wel 'n nachtmens.

Haha dat klinkt al wat aannemelijker ja ;). Net eens jullie site bekeken, maar man, je speelt in alle tenten waar ik jaren terug ging stappen.. kheb daar nu ineens wel weer zin in hehe..
Was ook altijd een band genaamd Go to the Max, met ook een ontzettend coole gitarist en drummer (broers). Volgens mij een jaartje of 8 geleden voor het laatst gezien, misschien ken je ze wel, ze speelden ook vaak in tenten als Bruins en Bill's etc. maar die gitarist rules iig. Maar ik dwaal af hehe.. ga jij nog es met een solo-cd op de proppen komen? :-D

Robbert v.d. Hanenberg
14 december 2004, 19:31
Krizz: Ja, de G.I.T. in Hollywood schijnt idd stukken beter te zijn dan de G.I.T. in Londen.

Frank: Ja, ken ik, Bart en Joost Vergoossen. Goeie muzikanten! Spelen beide nu bij Ilse de Lange...Bart(drummer) is trouwens al 'n aantal jaren de vriend van Ilse... :D

Wat de CD betreft, ik heb 'n hoop materiaal liggen maar 'n groot deel daarvan kan ik simpelweg niet meer aanhoren. Bovendien is het grotendeels met m'n oude gear ingespeeld en ben absoluut niet meer tevreden over die sound.
Ik ben nu met 'n aantal nieuwe ideeen bezig en er zijn 2 labels die op basis van wat oudere stukken en wat nieuwe samples geinteresseerd zijn, dus die CD komt er zeker!

Negative K3 fan
14 december 2004, 22:06
hey robbert, nog even over juillie optreden, ik kon me gisteren opeens herinneren dat ik destijds ook ontzettend onder de indruk was van de bassist! Die speelde oerdegelijk en had een top sound! Ook een prof zeker?

Negative K3 fan
27 december 2004, 16:32
hey robbert gisteren lijp opgetreden :D ik leip een beetje verdwaald door bills zie ik ineens een band met een gozer met linkshandige witte superstrat ik had zoiets van wow! das mie lijp :) jammer dat ik nauwelijks shred heb gehoord.,


ook koel dat jullie jantje smit in het voorprogramma hebben :D :D

Axl Rose
27 december 2004, 23:16
wow, superwrede stuff dit! :o :o :o

boudewijn
28 december 2004, 10:25
mijn god

the_only_mordred_fan
7 januari 2005, 12:51
Hee tof gespeeld man !

Geef jij geen les of zo ?

ik geloof dat ik het al eens aan je gevraagd heb, maar je hebt toen niet gereageerd.
"Nee" is ook een antwoord heh ! :-)

the_only_mordred_fan
7 januari 2005, 12:52
Hee tof gespeeld man !

Geef jij geen les of zo ?

ik geloof dat ik het al eens aan je gevraagd heb, maar je hebt toen niet gereageerd.
"Nee" is ook een antwoord heh ! :-)

Robbert v.d. Hanenberg
11 januari 2005, 16:50
Beetje laat maar...wederom THANKS!!

the only mordred fan: Ik heb helaas geen tijd meer om les te geven...heb 't wel 'n periode zo'n 13 uur in de week gedaan, maar ben daar mee gestopt. Zo gauw ik in de toekomst weer plannen heb om lessen of workshops te geven laat ik 't je weten!

the_only_mordred_fan
11 januari 2005, 17:18
Als je dat zou willen doen, graag.
In de tussentijd: keep up the good work.

Spelen jullie overigens nog ergens in de buurt van Breda de komende tijd ?

The_RockeR13
11 januari 2005, 19:07
damm kon ik maar zo vet sweepen!! :D Echt, ik vind jouw sweeps de mooiste die er zijn :D !

VHsologitarist
12 januari 2005, 16:44
hey robbert,

Technisch ben je goed onderlegd.
Ook mij doet die blues het meest (vind die tjeep tjeep super vet, haal je die gewoon uit de tonelab???) echt goed gespeeld mijn complimenten.. ooit speel ik ook zo hoop ik.

shine on you crazy diamond ;)

greetz

Robbert v.d. Hanenberg
14 januari 2005, 11:20
The only mordred fan: Omgeving Breda? Later dit jaar meen ik.

The RockeR13: Thanks!!

VHsologitarist: He bedankt man! Jij speelde toch pas in Uden? Als ik vrij was geweest was ik wel ff naar "De Pul" gekomen. :wink:

...ja...alles komt uit de Tonelab.

FrankS
14 januari 2005, 14:57
...ja...alles komt uit de Tonelab.
Dus iedereen een Tonelab kopen! Dan kun je ook zo spelen!! :lol: :wink:

c.hultermans
15 januari 2005, 10:56
...ja...alles komt uit de Tonelab.
Dus iedereen een Tonelab kopen! Dan kun je ook zo spelen!! :lol: :wink:

Nou Frank, jij hebt er 1!!! Dus laat t maar eens horen........ :-D

VHsologitarist
15 januari 2005, 14:00
Hey robbert,

ik ben verlieft op je sound (als ik geld heb word het dus de ToneLab).
Ja optreden was 29 oktober in de pul (al een tijdje terug).
Als je moet optreden met de band wil ik daar natuurlijk bij zijn.
Ik weet niet ofdat je van flamenco, klassiek of andere akoestische gitaar muziek houdt maar er is een meeting van gitaarforum op 16 januari in muziekcafe in apeldoorn (wel ver weg). Daar speel ik met mn broer ook een stukje (het is helaas geen electrisch) zou wel tof zijn als je kon komen!

greetz

Robbert v.d. Hanenberg
17 januari 2005, 09:05
Ja man...mooi apparaat die Tonelab!

Heb gister nog 'n soundsample van 'n nieuw nummer van Frank gehoord...stuurde ie me gister...vet slag-soundje!!! :D 8-)

VHsologitarist: Als je 'n presetje nodig hebt dan laat maar ff iets weten. :wink:

16 jan. haal ik niet meer... :D

FrankS
18 januari 2005, 12:13
...ja...alles komt uit de Tonelab.
Dus iedereen een Tonelab kopen! Dan kun je ook zo spelen!! :lol: :wink:

Nou Frank, jij hebt er 1!!! Dus laat t maar eens horen........ :-D
Komt goed ;)

@robbert : thanx ;) :D hmm 't is hier licht trouwens... daar ook?

Robbert v.d. Hanenberg
18 januari 2005, 12:54
:D

Robbert v.d. Hanenberg
11 februari 2005, 17:22
He jongens,

Heb uiteindelijk toch die Bellas-track ingezonden voor die Contest. Eigenlijk 4 dagen te laat maar hij is door de jury toch nog meegenomen.
Gelukkig maar... http://www.georgebellas.com/RecordingContest/winner.html ... :o :D Kreeg 'n aantal dagen terug dit nieuws. Was er echt heel blij mee!! Wilde ik toch nog ff meedelen aan jullie.

Bouke
11 februari 2005, 19:39
Hey Robbert,

Cool! En nog iets leuks gewonnen? :D

Gaaf stukje gitaarspel in die contestsong.

Bouke

edit: ik zie het al: een lespakket :D Kon je goed gebruiken inderdaad :o Misschien leer je dan ooit nog eens een beetje gitaarspelen :D Gewoon blijven oefenen en als het eens tegen zit, gewoon doorgaan, komt vanzelf goed :D

Roy K.
11 februari 2005, 20:23
Ja dat Bellasnummer is supervet ja! 8-) Volgens mij mochten bij platenlabel getekende gitaristen niet meedoen, ik weet niet of Robbert hier onder valt...

Zo niet, heeft ie er waarschijnlijk 12 rommetjes bij (als ie hem ingezonden heeft)! :-D

Mr Freeze
11 februari 2005, 21:13
INDRUKWEKKEND. Ik wist niet dat er zoveel talent was op dit forum.

Roy K.
11 februari 2005, 21:15
:oops: :oops: Sorry, ik had Robberts eigen post niet gelezen...





Hey Robbert, hardstikke gefeliciteerd jongen! :P

De winnaar kreeg een pakket cd's en als ik het me goed herinner heeft ie er voor iedere maand 1, en ze zijn vrij uitvoerig denk ik, 1 cd met alleen 2-string sweeps, 1 met enkel 3-string sweeps, enz, ik denk dat ze heel uitgebreid zijn, veel plezier er mee!

Ik was altijd al benieuwd of die rommetjes van George de moeite waard zijn, laat je het ons weten als je ze binnen hebt?

Ciao

Roy

Robbert v.d. Hanenberg
11 februari 2005, 22:50
He jongens tof!!! :D ...THANKS!!! 8-)

De prijs is natuurlijk leuk maar vooral de waardering die je krijgt is echt kicke!!
Ben blij dat ik 'm toch nog ingezonden heb.

Ik laat nog wel iets weten over de cd-roms!

Negative K3 fan
12 februari 2005, 13:05
gefeliciteerd jongen

Robbert v.d. Hanenberg
12 februari 2005, 19:00
Thanks Lennart!! 8-)

Toffe gozer
12 februari 2005, 19:17
Gefeliciteerd hoor , maar had je wel serieuze concurrentie?
Als ik diegene hoor die de tweede plaats heeft gewonnen vind ik het niet zo gek dat jij gewonnen hebt .
En ik dacht dat jij zo tegen was op dit soort westrijden op vergis ik mij nu?

Robbert v.d. Hanenberg
12 februari 2005, 19:22
Thanks, ja...was ook 4 dagen te laat met inzenden...wilde eerst niet meedoen maar achteraf toch blij dat ik heb meegedaan...heb 'n zeer tof mailtje van George zelf.

Roy K.
12 februari 2005, 19:44
Heh heh...laat me raden...of jij mag een guestsolo doen op zijn volgende cd, of hij wil jouw- in- de - toekomst - ongetwijfeld - uitkomende- cd wel promoten door er een solo op te spelen?

Robbert v.d. Hanenberg
12 februari 2005, 19:56
:D ...dat zou idd tof zijn. Nee, gewoon 'n supergave mail. Denk wel dat hij, mocht ie ooit iets voor me kunnen betekenen, hij dat wel zal doen. Gewoon 'n hele toffe gast!

Roy K.
12 februari 2005, 21:43
Cool! :cool:

Posten die mail! :oops: :-D