PDA

View Full Version : Paul Gilbert heeft het laatste woord: UITSLAG RIFFCONTEST



GitaarNet Admin
7 december 2004, 15:40
http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/artikelen/riffcontest-paulgilbert-uitslag.php3


Alle deelnemers bedankt, het niveau was hoog!

Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Staat een beetje raar op een forum :wink: , maar we zetten het er nog maar even voor de duidelijkheid bij.

Nu hebben we dan ook met opzet de eind-jurering door een zeer gerespecteerde gitarist --> Paul Gilbert laten doen.
Mr gilbert kon niet alle inzendingen gaan luisteren, dus spraken we af dat er 10 werden uitgekozen.
Hoe dat zou gebeuren, mocht de moderator (Brombo) bepalen,
vervolgens konden mensen zich aanmelden voor jurylid. Die juryleden hebben gekeken naar wat naar hun inzicht de beste inzendingen waren. Zoiets heeft altijd een subjectief element: alleen het criterium "techniek" heeft dat misschien niet, maar andere, zoals compositie, originaliteit etc wel.

over uitslagen van wedstrijden heb je a l t i j d discussie (achteraf), maar
het moet voor ons alleen geen reden om nooit meer dit soort wedstrijdjes te doen....... want het is veel te leuk!

Jeroenvanhulsteijn
7 december 2004, 15:51
hej Bosch! Gefeliciteerd man met je POD. Maar misschien dat de lofprijzingen van meneer Gilbert je misschien wel meer aan het hart gaan.

Gert-Jan
7 december 2004, 15:52
YO BOSCH!!!! Helemaal te gek. Gefeliciteerd, je hebt het verdient.


Joris, wat een complimenten van Gilbert, te gek!!!

Boudewijn, ondanks dat je voor mij de nr. 1 was is met het commentaar van Gilbert de prestatie niet minder. Gefeliciteerd.

lupoloco
7 december 2004, 15:54
proficiat Wouter 8-)

boudewijn
7 december 2004, 16:12
Hey Wouter te gek man gefeliciteerd .

Je woont binnenkort in de buurt dus....


mag ik m een keertje lenen haha :wink:

ltr :-D

Bosch
7 december 2004, 16:44
:o :o :o

ik heb er geen woorden voor ...

... ik ben enorm verrast, ook voor mij was Boudewijn namelijk de nr 1

ik ben enorm blij!

onder dreiging van dubbele hypotheeklasten heb ik de gitaar de laatste weken/maanden nauwelijks meer aangeraakt, maar inmiddels is m'n oude huis verkocht en krijg ik opeens ook nog lofzang van Gilbert!

Tijd om die axe weer ter hand te nemen en met Shakeel een bad ass Frog song te recorden 8-)

Shakeel
7 december 2004, 17:13
:o :o :o

ik heb er geen woorden voor ...

... ik ben enorm verrast, ook voor mij was Boudewijn namelijk de nr 1

ik ben enorm blij!

onder dreiging van dubbele hypotheeklasten heb ik de gitaar de laatste weken/maanden nauwelijks meer aangeraakt, maar inmiddels is m'n oude huis verkocht en krijg ik opeens ook nog lofzang van Gilbert!

Tijd om die axe weer ter hand te nemen en met Shakeel een bad ass Frog song te recorden 8-)

YES !!!
Wow gefeliciteerd man!

Ik had eigenlijk verwacht dat boudewijn zou winnen (iedereen denk ik wel ;) ), maar in men achterhoofd wist ik dat jij ook een goede kansmaker zou zijn vanwege je UNIEKE stijl.

Spreek je vanavond.

Adios,

Shak

defecto
7 december 2004, 17:16
Goed gedaan man! Die pod zal wel goed smaken denk ik 8) Vond het ook erg leuk dat Paul Gilbert die kleine stukjes erbij geschreven heeft.

JorisBos
7 december 2004, 18:25
Gefeliciteerd bosch, nice job jongen. Jou techniek zal ik echt nooit evenaren, respect! Ben wel aangenaam verrast dat ik 2e ben geworden. Ben nog het meest blij met het commentaar van Paul, dank daarvoor.

charlie45
7 december 2004, 21:44
gefeliciteerd!

de complimenten zijn volkomen terecht..

er zit trouwens een goeie les in.. HOU DE AANDACHT VAST!
dat is misschien nog belangrijker dan de zaak uitgebalanceerd muzikaal in elkaar zetten.. een statement wat je meteen onthoudt en uniek is.

Negative K3 fan
7 december 2004, 23:21
hey, lijpe shit bosch! nu wil ik ook wel heel snel een podxt opname horen!!!11 Jij verdiende het wel om te winnen, al hoop ik dat je toch eens wat meer naar je 'oude stijl' toe gaat werken!

Bouke
8 december 2004, 00:35
Hey guys!

Toffe uitslag! Volkomen terecht, kan ik helemaal achter staan.

Wouter > Have fun met je Podje! Leuk speelgoed ;-) en 100% verdiend!!

Joris > Dat commentaar van PG is het allermooiste wat 'ie heeft gegeven, die XT was leuk geweest, maar wat 'ie allemaal over je zei... :o :o wow! Big one!

Boudewijn > Je weet nooit hoe iemand persoonlijk jureert, maar in de top drie moest je natuurlijk minimaal! Te gek man!

Bouke (die het erg leuk vond om met deze mannen van hoog niveau op een cd'tje naar de States te zijn gestuurd! - Gitaarnet: Bedankt!!)

krizz
8 december 2004, 01:52
Yo! Gefeliciteerd Bosch! Echt cool voor je! 8-) 8-) 8-) You deserved it! Misschien heeft ie je Photoshop skills ook gezien! hehe :lol:

En Joris; nu maar wachten totdat PG een gitarist nodig heeft...wat een complimenten! :cool:

Boudewijn: Je kunt niet altijd de beste zijn maja :P Gefeliciteerd met je prestatie! :)

BTW. Die CD van Paul; Accoustic Samurai is echt killer!! :o :o

Maiden Michiel
9 december 2004, 17:21
Well done Bosch!!!

alhambra
9 december 2004, 20:57
Woooohhhhhhhhhh gefeliciteerd heren idd de lofzang van Paul Gilbert zal wel meer doen dan de prijs, wie wil er nu een pod xt :wink:

Wel mazzel dat ik niet meedeed, vergeet dat niet. :oops:

Bosch
9 december 2004, 22:42
@ Jeroenvanhulsteijn, Gert-Jan, lupoloco, boudewijn, Shakeel, defecto, JorisBos, charlie45, Negative K3 fan, Bouke, krizz, Maiden Michiel, alhambra:

8-) T H A N X! 8-)

Ik ga morgen/overmorgen de Pod XT ophalen bij Guitar Center in Wierden. De woorden van van Paul zweven nog door m'n kop; echt bruut gewoon! Ik ben erg benieuwd wat voor geluiden ik uit de Pod kan halen.

Wat Paul over Joris schrijft, is wreed! Dat moet erg goed voelen. 8)
Als ik kijk wat een paar woorden van zo'n gast met mij doen, moeten die woorden Joris wel een mega impuls geven!!!

Tja en Boudewijn:"Great tone, phrasing, vibrato, super clean licks ... masterful licks".
Super coole feedback eigenlijk, alhoewel ... 'supervirtuoos' had de lading nog beter gedekt. Op zich had ik wel verwacht dat hij over Boudewijn vele malen enthousiaster zou zijn.

Een van de gaafste dingen die Gilbert over mij heeft gezegd, vind ik nog wel: "his choice of notes is really interesting". Ik ben namelijk jaren lang een standaard metalgitarist geweest die in een toonsoort soleerde. Pas heel laat ben ik meer naar gitaristen als Scott Henderson e.d. gaan luisteren. Dus vandaar vind ik dat onderdeel van de feedback heersen.

Binnenkort samples van de POD XT ....

Rgrdz,

Wouter

Shaggy
10 december 2004, 15:29
Iedereen die een inzending heeft gedaan .. geleficiteerd

een inzending alleen al is bepaalde angsten overwinnen .. and we won .. en gilbert heeft natuurlijk 1m 7 sec van zijn leven gebruikt om mijn inzending te beluisteren wuhahaha :D

FrankS
10 december 2004, 16:34
Yo Bosch!!!

Khad al een felicitatie gepost maar die is foetsie :???:

Bij deze nogmaals :

GEFELICITEERD MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D Erg cool! Gave feedback idd!!

En ook voor Joris, gefeliciteerd!! Te gek man!! Vooral wat hij zei!! :-D

En Boudewijn : hij zal wel niet van eenden houden dan, maar toch gefeliciteerd man!!! Onverwacht, die 3e plaats, dat wel, maar toch!! ;)

(en roy ook een beetje gefeliciteerd want ik vind jouw inzending nog steeds een topper ;))

Stratman70
10 december 2004, 22:07
hey Bosch, ook namens mij gefeliciteerd. had dit ook al eerder gedaan, maar mijn post is ook foetsie.

Joris natuurlijk ook gefeliciteerd en Boudewijn ook, al denk ik dat het voor Boudewijn misschien een tegenvaller is, omdat iedereen (ik incluis) hem als de nummer 1 tipte.

In ieder geval veel plezier met je XT Bosch, ben benieuwd wat je er uit gaat halen.

segers
11 december 2004, 18:34
Ja die van mij ook man, vaag :???:

Alsnog gefeliciteerd Wouter!!! Supergaaf commentaar ook van de man.
Ook bij Joris en Boudewijnte gek commentaar, gefeliciteerd!!

grtz
Roy

Br@mbo
11 december 2004, 19:36
Ja die van mij ook man, vaag :???:

Alsnog gefeliciteerd Wouter!!! Supergaaf commentaar ook van de man.
Ook bij Joris en Boudewijnte gek commentaar, gefeliciteerd!!

grtz
Roy


http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=42909

JorisBos
13 december 2004, 23:37
Misschien wat vaag dat ik daar zelf mee moet komen maar hoe kan ik mijn prijzen 'innen'?

gjlp
14 december 2004, 14:00
Alledrie gefeliciteerd met het resultaat. De track van Joris was mijn absolute favoriet, erg mooi en subtiel gedaan. En dat commentaar van PG kun je mooi in je zak steken. Congrats...

JorisBos
14 december 2004, 19:32
Bedankt gjlp, te gek om te horen. tnx nogmaals

Ronaldd
23 september 2005, 00:01
Hey,
Ik ben nog wel ff benieuwd hoe t klonk. Kan ik het nog terug luisteren? en de mening van PG lezen?

Gr