PDA

View Full Version : Spelen in exotische oorden, iemand ervaring?



Mark S
7 december 2004, 00:00
Aangezien de buitenlandse tripjes van mijn band niet verder reiken dan het jaarlijkse weekje spelen in de Franse/Zwitserse alpen heb ik even wat raad nodig.We hebben een aanbieding gekregen om te spelen voor de Nederlandse enclave in.......Kuala Lumpur (Maleisië) :o Het e.e.a. gaat gebeuren in de 1e week van mei en is inclusief vervoerskosten, kost en inwoning en wat handgeld.

Iemand ervaring met het spelen op exotische lokaties en waar moet ik speciaal op letten: iedere tip of raad is welkom!

thanx in advance! :)

Bluesbreaker
7 december 2004, 09:39
http://home.wanadoo.nl/showband/buitenland.htm

Mark S
7 december 2004, 12:32
Al deze zaken waren uiteraard het eerste waar wij ook aan dachten maar na enig navraag bleek het toch wel ok te zijn: Het is een jaarlijks terugkerend evenement rond 30 april en verschillende bands zijn ons al voor geweest en die waren zeer te spreken over de organisatie. We krijgen wel meer van dit soort aanbiedingen maar deze is echt serieus vandaar deze post...

wietse
7 december 2004, 13:04
leuk , om daar te spelen heb je vast wel wat spuiten nodig tegen tropische ziektes.

dejohan
9 december 2004, 18:09
condomen meepakken ;-)

En een tandenborstel.

Azrael
9 december 2004, 19:01
condomen meepakken ;-)
En een tandenborstel.

Das een goeie :-D

SAnTANnetje
9 december 2004, 19:11
condomen meepakken ;-)
En een tandenborstel.

Das een goeie :-D

En vergeet je tandpasta niet :roll:

maisy
9 december 2004, 19:58
Aangezien de buitenlandse tripjes van mijn band niet verder reiken dan het jaarlijkse weekje spelen in de Franse/Zwitserse alpen heb ik even wat raad nodig.We hebben een aanbieding gekregen om te spelen voor de Nederlandse enclave in.......Kuala Lumpur (Maleisië) :o Het e.e.a. gaat gebeuren in de 1e week van mei en is inclusief vervoerskosten, kost en inwoning en wat handgeld.

Iemand ervaring met het spelen op exotische lokaties en waar moet ik speciaal op letten: iedere tip of raad is welkom!

thanx in advance! :)

je verzekering nakijken of de spullen bij zo'n onderneming wel goed gedekt zijn?

bloodboiler
10 december 2004, 11:49
Bij het nederlands pop instituut weten ze er alles van www.popinstituut.nl
Als je aan bepaalde voorwaarden voldoet, oa een x aantal optredens afgelopen jaar waarvan een x aantal inj de zogenaamde kernpodia kom je zelfs in aanmerking voor subsidie.
Vrienden van mij zijn zo al twee maal op tour geweest in Brazilie en hebben de vliegtickets compleet vergoed gekregen.