PDA

View Full Version : Even wat anders...



RiebL
6 december 2004, 20:04
Hey,

Deze post hoort hier eigenlijk niet, maar ik weet dat er hier iig snel geantwoord wordt. Ik heb namelijk een vraagje..

Ik heb 2 partijen (bass en elekt. gitaar partij) en die wil ik tegelijk laten afspelen en dan als 1 geheel opslaan zodat ik kan horen of het een beetje op het bestaande nummer lijkt, ik ben qua opname nogal een kluizenaar dus vandaar dat het zo primitief moet ;)

Nou vroeg ik me af of iemand een wave editor weet waarmee ik 2 bestanden samen kan laten afspelen en er 1 van kan maken. Of als er nog andere ideeën zijn voor opnamen (kom niet aanzetten met: koop een fatsoenlijk apparaat :wink:

iig alvast bedankt..

later!

Diedo
6 december 2004, 20:11
download cooledit pro ofzo. ene track in spoor 1 en de andere in spoor 2. dan maar hopen dat je het allebei heel strak hebt opgenomen...

Dirk_Hendrik
6 december 2004, 20:20
Deze post hoort hier eigenlijk niet, maar ik weet dat er hier iig snel geantwoord wordt. Ik heb namelijk een vraagje..

Prachtig. Toch gooi ik em even naar recording. Ik begrijp je motivatie maar dat betekent dat we beter aan een forum met 1 rubriek kunnen beginnen.

harrie-beton
7 december 2004, 09:34
als je het topic ook nog een passende titel geeft dan wordt je ook recording gehoord.

Heb je een pm gestuurd