PDA

View Full Version : Relic? Nee dit is het echte werk.



Wouter J
5 december 2004, 21:40
Hier (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38083&item=3767242408&rd=1&ssPageName=WDVW) kan de Fender Customshop niet aan tippen.

Javaca
5 december 2004, 21:46
Esquires Ruleren!!!

Ik wist niet dat ze bij fender nekken in sunburst spoten.
http://i17.ebayimg.com/02/i/02/f8/7e/ac_3.JPG

MazeMouse
5 december 2004, 21:54
Dat is pas een scalloped hals :o

Lord Abortion
5 december 2004, 21:56
Zo duur voor iets kapots. :???:

vulvasonic
5 december 2004, 22:02
Ik vind het een geloofwaardig verhaal.

En een bloedgeile gitaar.......prrrrrrrrrrrrterterjtdsdddddsjjjjjjjj jj :o

sash
5 december 2004, 22:29
Zo duur voor iets kapots. :???:


Yeah right asswipe.







MEGA GEIL DUS!

Ritch
5 december 2004, 22:36
:o .................................. dat is de stuff!! :gitarist:

Azrael
5 december 2004, 23:00
Je bent toch serieus gestoort als je voor zo'n BARREL US $7,500.00 neerteld!
:roll:

vulvasonic
5 december 2004, 23:08
@Azrael: Ik heb gekkere en kwalijker dingen meegemaakt.

Ik vind zoiets mooi. En als ik genoeg geld zou hebben en zo'n ding kon kopen, zonder me meteen in de geldproblemen te storten....., waarom niet? :)

Anders Destium
5 december 2004, 23:43
Omdat het lelijk is en je er niets aan hebt, all hype no substance :???:

Orpheo
5 december 2004, 23:44
dan zou dus bijna iedere gitaarspeler (die ik ken/van t forum??) gestoord zijn....nee hoor....ik vin t een plaatje!! kweenie waaarom, hij is afgeragt, een TELECASTER (ik HAAAT die dingen!!!) een FENDER (IK HAAAAT fenders!!!!!! ze zijn, zoals ze heten; spatborden!!)

maar deze is wel mooi!!

Orpheo
5 december 2004, 23:44
dan zou dus bijna iedere gitaarspeler (die ik ken/van t forum??) gestoord zijn....nee hoor....ik vin t een plaatje!! kweenie waaarom, hij is afgeragt, een TELECASTER (ik HAAAT die dingen!!!) een FENDER (IK HAAAAT fenders!!!!!! ze zijn, zoals ze heten; spatborden!!)

maar deze is wel mooi!!

Anders Destium
5 december 2004, 23:46
Hij valt uit elkaar, als ik een gitaar koop wil ik er tenminste op kunnen spelen :-?

Orpheo
5 december 2004, 23:49
klopt anders, maar daarom kan ik m nog wel mooi vinden :wink:

H.Manback
6 december 2004, 01:39
Dit kan echt alleen met gitaristen he, probeer jij maar eens een auto waar meer lucht dan metaal in het plaatwerk zit, waar alle assen en tandwielen van gebroken zijn, en weet ik wat nog meer voor zo'n belachelijke prijs te verkopen.

Kom op man, dit is toch ziek, een relic gitaar is toch alleen interessant als je zelf alles er mee hebt meegemaakt, ga je ff $7500 neertellen voor iets wat er net zo goed uit ziet als de pleedeur van een vissersboot die 100 jaar op de bodem van een gifpoel heeft gelegen :roll:

Maar goed, lekker zelf weten verder...

dejohan
6 december 2004, 10:15
Je bent toch serieus gestoort als je voor zo'n BARREL US $7,500.00 neerteld!
:roll:

Zeker weten.

birt
6 december 2004, 10:16
Dit kan echt alleen met gitaristen he, probeer jij maar eens een auto waar meer lucht dan metaal in het plaatwerk zit, waar alle assen en tandwielen van gebroken zijn, en weet ik wat nog meer voor zo'n belachelijke prijs te verkopen.

Kom op man, dit is toch ziek, een relic gitaar is toch alleen interessant als je zelf alles er mee hebt meegemaakt, ga je ff $7500 neertellen voor iets wat er net zo goed uit ziet als de pleedeur van een vissersboot die 100 jaar op de bodem van een gifpoel heeft gelegen :roll:

Maar goed, lekker zelf weten verder...

wel als die auto een auto is uit de eerste reeks auto's met een benzinemotor.
daar kan je deze gitaar mee vergelijken... dit is een stuk geschiedenis

Orpheo
6 december 2004, 12:05
Dit kan echt alleen met gitaristen he, probeer jij maar eens een auto waar meer lucht dan metaal in het plaatwerk zit, waar alle assen en tandwielen van gebroken zijn, en weet ik wat nog meer voor zo'n belachelijke prijs te verkopen.

Kom op man, dit is toch ziek, een relic gitaar is toch alleen interessant als je zelf alles er mee hebt meegemaakt, ga je ff $7500 neertellen voor iets wat er net zo goed uit ziet als de pleedeur van een vissersboot die 100 jaar op de bodem van een gifpoel heeft gelegen :roll:

Maar goed, lekker zelf weten verder...

wel als die auto een auto is uit de eerste reeks auto's met een benzinemotor.
daar kan je deze gitaar mee vergelijken... dit is een stuk geschiedenis

mee eens! maar, zoals ik al eerder zei, ,kvin m mooi, maar ik zou geen al gerelicte gitaar kopen, al is ie gesleten door tijd, en niet kunstmatig.

Svenson
6 december 2004, 13:54
Je moet er iig nog op kunnen spelen? het kan aan mij liggen maar die hals lijkt nog krommer dan de rug van - God hebbe zijn ziel- Claus zaliger.

http://i16.ebayimg.com/02/i/02/f9/68/bd_3.JPG

bat
6 december 2004, 14:41
Leuk als hisstorisch artefact, maar zeker geen player meer.

vulvasonic
6 december 2004, 18:14
Recentelijk nog es rondgewandeld in een tuincentrum, of in Xenos, of op een meubelboulevard of iets dergelijks?
En is het je niet opgevallen dat winkels uitpuilen met kunstmatig oudgemaakte spullen? Verweerde kasten die bijna van ellende uit elkaar vallen, verroeste plantenhangers of rekjes met een paar spatten verf, zelfs conserveblikjes van een nooit bestaand merk, maar met een onmiskenbaar jaren 50 karakter.....

Mensen hebben een hang naar het verleden. Mensen willen oude tijden doen herleven. Is dat zo fout? Moeten mensen gedwongen worden JeanDesBouvrie meubels te kopen, omdat dat zo lekker strak en 'clean' is?
Ieder zijn ding. Maak je er niet druk om.

Zo'n namaak oude verweerde kast is vaak duurder dan een kast met een strakke afwerking. En een ECHTE oude kast is nog es vele malen duurder. En zo werkt dat ook voor gitaren.

IK krijg van zo'n oude Esquire een behoorlijk harde plasser (nou geef ik toe, daar hoeft niet veel voor te gebeuren....), maar als jij 'm er niet van overeind krijgt....., nou ja, IK zal 'm niet voor je opstijven. Mij boeit het niet. Maar laat mij m'n lol nou hebben. :)

Anders Destium
6 december 2004, 18:26
Wat cool is aan deze gitaar is dat het écht oud is. Als dingen kunstmatig oud zijn gemaakt hou je jezelf natuurlijk voor de gek :wink:

Om de zoveel tijd zijn spijkerbroeken met een worn-look weer in, die met gaten er in zijn altijd duurder dan de hele. Heb ik nooit begrepen, maar ik loop dan ook niet in spijkerbroeken :)

john.3001
7 december 2004, 13:49
Wat cool is aan deze gitaar is dat het écht oud is. Als dingen kunstmatig oud zijn gemaakt hou je jezelf natuurlijk voor de gek :wink:

Om de zoveel tijd zijn spijkerbroeken met een worn-look weer in, die met gaten er in zijn altijd duurder dan de hele. Heb ik nooit begrepen, maar ik loop dan ook niet in spijkerbroeken :)

waarin dan?

Braindead
11 december 2004, 13:18
Het mooiste aan deze gitaar vind ik nog wel de headstock. Dt logo isecht vet!
Als ik het geld "over" had zou ik hem ook wel kopen.
Een uniek stukje ART :cool:

Ik hoop toch niet dat mijn gitaren er later ook zo uit komen te zien

Anders Destium
11 december 2004, 16:25
Wat cool is aan deze gitaar is dat het écht oud is. Als dingen kunstmatig oud zijn gemaakt hou je jezelf natuurlijk voor de gek :wink:

Om de zoveel tijd zijn spijkerbroeken met een worn-look weer in, die met gaten er in zijn altijd duurder dan de hele. Heb ik nooit begrepen, maar ik loop dan ook niet in spijkerbroeken :)

waarin dan?

Nette broeken of "outdoor" broeken, die dragen veel prettiger :)

V!N
11 december 2004, 17:45
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zij ? :)

MazeMouse
11 december 2004, 18:55
O mijn goth.....
Relic is een ding maar volgens mij valt dit ding nog net niet uit elkaar van de houtrot :s

Anders Destium
11 december 2004, 21:27
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zij ? :)

Oh yeah, meerdere 8-)

Waarom teveel betalen voor Levi's en andere troep als je ook degelijk spul kunt kopen dat niet iedereen draagt :wink: