PDA

View Full Version : Mushroom Farm (Bouke) - Spankin' the monkey



Bouke
5 december 2004, 13:53
Hey guys,

Weer een nieuw nummer van m'n internetbandje Mushroom Farm. Ook in dit nummer doe ik alleen de vocalen. Jon Gill de muziek en Craig B de tekst.

Kijk op www.mushroom-farm.com en klik op 'Spankin' the Monkey'

of de rechtstreekse link http://www.mushroom-farm.com/spankin'-the-monkey.mp3

Comments welkom uiteraard.

Groets,

Bouke

Azrael
5 december 2004, 14:31
LOL.......ik wilde je een compliment voor je gitaarspel gaan geven wat erg profi klinkt maar toen las ik pas dat je enkel zong.
:-D
Grappige stem overgens. Klinkt zuiver en netjes. Niet het kattengejank wat ik vaak op internet hoor.

Overgens....hoe werkt dat internet bandje van je eigenlijk?

Bouke
10 december 2004, 20:24
Hey Azrael,

Thanks! Met het internetbandje kan ik me puur op de zang focussen en da's wel eens lekker moet ik zeggen.

Het 'bandje' bestaat uit drie (of vier) mensen. Een engelsman die de muziek maakt. Hij geeft de tekstschrijven (een americano) en mij een ruwe schets van wat later het liedje wordt. Schrijver schrijft tekst, ik bekijk of ik dat over de muziek kan zingen en met z'n drieeen sleutelen we nog wat aan het schema en leveren commentaar op de muziek en na een tijdje vinden we het een leuk nummer en gooien we het online :D

Bouke

Azrael
10 december 2004, 20:26
Hey Azrael,

Thanks! Met het internetbandje kan ik me puur op de zang focussen en da's wel eens lekker moet ik zeggen.

Het 'bandje' bestaat uit drie (of vier) mensen. Een engelsman die de muziek maakt. Hij geeft de tekstschrijven (een americano) en mij een ruwe schets van wat later het liedje wordt. Schrijver schrijft tekst, ik bekijk of ik dat over de muziek kan zingen en met z'n drieeen sleutelen we nog wat aan het schema en leveren commentaar op de muziek en na een tijdje vinden we het een leuk nummer en gooien we het online :D

Bouke

Het zou pas echt gaaf worden als het mogelijk was om online in real time te jammen met elkaar. Helaas kan dat door het latency gedoe nog niet echt maar het zou erg gaaf zijn. Wel lachen zo'n internet band overgens.

Hempo
19 december 2004, 21:50
Laat ik dan ook eens even luisteren.

Goede zang :)
Geinige opzet zo, via internet beetje nummers maken :D

Wel leuk nummer, goede gitarist trouwens.